sairaan lapsen kanssa kotona olevat, miten on aamu mennyt?
itse olen jo nyt aivan puhki :) Miten lapsella voikin olla noin paljon virtaa koko ajan...
Kommentit (14)
aikaiseksi, ärsyttää. Pyykkikoneen sentään laitoin päälle ja vuodevaatteita kuistille. Ei jaksais niitäkään hakee. Oon niin laiska!
pitää koko ajan tehdä jotain hänen kanssaan. Ollaan askarreltu 2 tuntia, leikitty legoilla, piirretty, muovailtu, pesty pyykkiä... herätty viideltä ja pitkä aika vielä edessä :) Nyt syö, ei varmasti nuku minuuttiakaan. Onneksi ei ole tuon kipeämpi!!
siis lapsella kuumeen raja on yleensä 38-38.5
eiköhän jokainen äiti tunnista omasta lapsestaan milloin on kipeä ja milloin ei.
siis lapsella kuumeen raja on yleensä 38-38.5
huh mitä vastauksia taas.
katsoi koko aamun telkkaria. Sitten itse ohjautuvaa askartelua 1 h (eli lapsi laittoi ITSE telkkarin kiinni ja haki askartelutarvikkeet). Taisi kerrankin saada tarpeeksi telkkarista.
Nyt nukkuu päiväunia.
ja höpöttänyt juttujaan. Pikkusiskon mentyä unille, alkoi katsoa dvd:tä. Sitten lounas ja lepäämään, ei ikävä kyllä nukahtanut. Äsken luettiin kirjaa ja nyt hääräilee siskon kanssa, tosin todella hermostuttavia leikkejä, joihin saa koko ajan olla puuttumassa. Miten saan taas loppupäivän kulumaan, tulis jo mies töistä!
No nyt on lapsella kuumetta 38, jos joku siitä tyytyväiseksi tulee - on oikeasti kipeänä. Niistetty on ainakin 30 kertaa.
Vielä on päivää jäljellä ...
siis on turhaa mittailla kuumeita: JOS ja kun virtaa riittää niin hoitoon voi viedä vaikka mittari näyttäisi 39C! Ja mitä sitä valuvasta nenästä - pyyhkiihän ne tarhantätit :D
siis on turhaa mittailla kuumeita: JOS ja kun virtaa riittää niin hoitoon voi viedä vaikka mittari näyttäisi 39C! Ja mitä sitä valuvasta nenästä - pyyhkiihän ne tarhantätit :D
ja tämän aloituksen tarkoituksena ei ollut mikään "kenellä on sairain lapsi kotona" mutina, vaan lähinnä oman pään tyhjennys kun kotona on tuollainen ikiliikkuja joka on virtaa täynnä mutta ei selvästikään hoitokunnossa.
mukava päivä meillä on ollut mutta mieluummin tietysti terveenä
ap
Lapsi söi aamupalan, mitattiin kuume ja katselee nyt leffaa sohvalla peiton alla.