arvaa horoskooppimerkkini
Kommentit (36)
Tuohon en vastaa. Luulin, että ensimmäinen kysymys olisi syntymäpäiväni. :)
Ei tietääkseni. Kuvaa minua hyvin silti.
ja vähän enemmänkin samantien. Voin vannoa, että tiedän horoskooppimerkkisi, kunhan kerrot itsestäsi ja siitä oletko omasta mielestäsi tyypillinen merkin edustaja? No niin ;-)
Mistä me voimme tietää, että ne tiedot, mitä sinä meille annat, ovat juuri niitä valideja tietoja aurinkomerkkisi määrittämisen kannalta? Mistä sinä itsekään tiedät kaikkia omia puoliasi?
Tässä sulle kysymys, ap: mikä todellakin on sun syntämäaikasi? Ja paikka myös.
ja vähän enemmänkin samantien. Voin vannoa, että tiedän horoskooppimerkkisi, kunhan kerrot itsestäsi ja siitä oletko omasta mielestäsi tyypillinen merkin edustaja? No niin ;-)
Olen osittain tyypillinen merkkini edustaja. Tässä joitakin piirteitäni: mukavuudenhaluisuus, ystävällisyys, kompromissihakuisuus, joustavuus, analyyttisyys ja järjestelmällisyys. En ole päämäärätietoinen, voimakastahtoinen tai mikään johtajaluonne. Kaipaan paljon yksinoloa, mutta olen myös valikoidusti seurallinen.
Mistä sinä itsekään tiedät kaikkia omia puoliasi?
En voikaan tietää. Antamani ominaisuudet ovat sellaisia, jotka itse näen tai haluan nähdä itsessäni. :)
Vaa'oista en tiedä oikein mitään. Neitsyeksi en ole tarpeeksi pedantti.
Rapu menee jo lähemmäs. En loukkaannu yhtä helposti, enkä ole ihan niin koti-ihminen.
Olen osittain tyypillinen merkkini edustaja. Tässä joitakin piirteitäni: mukavuudenhaluisuus, ystävällisyys, kompromissihakuisuus, joustavuus, analyyttisyys ja järjestelmällisyys. En ole päämäärätietoinen, voimakastahtoinen tai mikään johtajaluonne. Kaipaan paljon yksinoloa, mutta olen myös valikoidusti seurallinen.
Vaakakin toisaalta sopii.
Kalat on oikein. Nouseva merkki on leijona, mikä ei minusta sovi minuun ollenkaan.
Kalat on oikein. Nouseva merkki on leijona, mikä ei minusta sovi minuun ollenkaan.
Olenhan aina sanonut, että astrologia toimii.
Oletko katsonut tarkalta syntymäkartaltasi, mikä on kuu merkkisi? Ja kuinka monta astetta leijonan puolella nousumerkkisi on?
En muista kuumerkkiä. Mistäs sen saikaan selville?
Tarkoitatko, että leijona ja esim. rapu ja neitsyt ovat jotenkin "lähellä" leijonaa kartalla? On vuosia siitä, kun olen selvittänyt nousevan merkin.
Olen osittain tyypillinen merkkini edustaja. Olen temperamenttinen, suutun helposti ja lepyn nopeasti. Olen sosiaalinen ja pääasiallisesti hyväntuulinen. Olen johtajatyyppi, mutten juurikaan kunnianhimoinen, johtamien vain tulee luontevasti vaikken sitä asemaa haluaisikaan.
Olen myös hyvin sinisilmäinen, uskon intuitiivisesti ihmisten olevan pohjimmiltaan hyviä. Pohdiskelen paljon asioita monesta näkökulmasta, mutta silti minulla on yleensä vahvat mielipiteet ja tuon ne esille. Pidän väittelystä. Pidän itseäni idealistina.
Fyysisesti olen kömpelö ja tapaturma-altis. Olen myös aikamoinen hedonisti.
Olen osittain tyypillinen merkkini edustaja. Olen temperamenttinen, suutun helposti ja lepyn nopeasti. Olen sosiaalinen ja pääasiallisesti hyväntuulinen. Olen johtajatyyppi, mutten juurikaan kunnianhimoinen, johtamien vain tulee luontevasti vaikken sitä asemaa haluaisikaan. Olen myös hyvin sinisilmäinen, uskon intuitiivisesti ihmisten olevan pohjimmiltaan hyviä. Pohdiskelen paljon asioita monesta näkökulmasta, mutta silti minulla on yleensä vahvat mielipiteet ja tuon ne esille. Pidän väittelystä. Pidän itseäni idealistina. Fyysisesti olen kömpelö ja tapaturma-altis. Olen myös aikamoinen hedonisti.
Kuumerkkini on rapu. Hyvin arvailitte.
Olisitko sinä siinä yllä oinas?
En muista kuumerkkiä. Mistäs sen saikaan selville? Tarkoitatko, että leijona ja esim. rapu ja neitsyt ovat jotenkin "lähellä" leijonaa kartalla? On vuosia siitä, kun olen selvittänyt nousevan merkin.
Jos nousevamerkkisi on esimerkiksi juuri siirtymässä Neitsyen merkkiin, omaat jo varmasti myös neitsytmäisiä piirteitä nousumerkin vaikutyksen osalta (tai sitten sinulla on se kuu-merkki Neitsyessä tai Kauriissa. =))
Kuumerkkini on rapu. Hyvin arvailitte.
Olisitko sinä siinä yllä oinas?
Kaipa sitten olen todella tyypillinen merkkini edustaja, kun oli näin helppo...
Kuumerkkini on rapu. Hyvin arvailitte. Olisitko sinä siinä yllä oinas?
Kaipa sitten olen todella tyypillinen merkkini edustaja, kun oli näin helppo...
* Oinas
* Härkä
* Kaksonen
* Rapu
* Leijona
* Neitsyt
* Vaaka
* Skorpioni
* Jousimies
* Kauris
* Vesimies