arvaa horoskooppimerkkini
Kommentit (36)
ehkä noi nyt todella voi arvata kun teidän luonnekuvaukset on juuri niinkuin jostain horoskooppikirjasta. Eli kuvasitte itseänne juuri sillä tavoin kuin tiettyjä luonteenpiirteitä kuvataan jossan oppaassa, ehkä mahdollisesti otitte niitä ominaisuuksia jopa suoraan sieltä ;D
Sama kuin itse kuvailisin:
Olen johtajatyyppiä, lojaali ystävä ja värini on kulta
Tein syntymäkartan helmi.fi:ssä. Mikä noista on se nouseva merkki? AC on leijonassa ja Asc node Vaa´assa. Aloin epäillä itseäni piileväksi vaa'aksi teidän kommenttien vuoksi. :) Leijona ei ole koskaan sopinut minuun.
Eli kuvasitte itseänne juuri sillä tavoin kuin tiettyjä luonteenpiirteitä kuvataan jossan oppaassa, ehkä mahdollisesti otitte niitä ominaisuuksia jopa suoraan sieltä ;D
En tehnyt noin. Kaikki ei edes pidä lainkaan paikkaansa: osaan hoitaa raha-asioitani hyvin enkä ole ylitunteellinen. Järjestelmällisyys ei kai ole kalojen tyypillinen ominaisuus.
Oinaat kuvataan oppaissa aina energisiksi, kunnianhimoisiksi, aktiivisiksi jne. Tietenkin tästä voi vetää sen päätelmän että ok, horoskoopit kirjoitetaan niin ympäripyöreästi että jotkut piirteet sopivat jne.
Itselleni tuo leijona kuumerkkinä selitti näitä "oinaspuutteita": olen yhdistelmä dominoivaa ja dynaamista oinasta ja mukavuudenhaluista ja hedonistista leijonaa.
Skeptinen olen silti ja totesinkin että on pelottavaa, kuinka tarkasti näiden kahden merkin ominaisuudet minua kuvaavat.
Eli kuvasitte itseänne juuri sillä tavoin kuin tiettyjä luonteenpiirteitä kuvataan jossan oppaassa, ehkä mahdollisesti otitte niitä ominaisuuksia jopa suoraan sieltä ;D
En tehnyt noin. Kaikki ei edes pidä lainkaan paikkaansa: osaan hoitaa raha-asioitani hyvin enkä ole ylitunteellinen. Järjestelmällisyys ei kai ole kalojen tyypillinen ominaisuus.
Tein syntymäkartan helmi.fi:ssä. Mikä noista on se nouseva merkki? AC on leijonassa ja Asc node Vaa´assa. Aloin epäillä itseäni piileväksi vaa'aksi teidän kommenttien vuoksi. :) Leijona ei ole koskaan sopinut minuun.
Ac eli askendentti eli nousevamerkki on leijona, mutta kuinka monta astetta se sitä on? Se asteluku pitäisi näkyä siinä vierellä myös. =) Mitä planeettoja / tekijöitä sulla on vaa'assa?
Vaa'oilla ja kaloissa on kyllä paljon yhteistä; molemmat välttelevät riitaa ja eripuraisuutta, sekä suoraa kilpailua. Molemmat myös pitävät estetiikasta ja harmoniasta. Vaakamainen kepeä maailma sopii kalojen haaveilevalle ja herkälle luonteelle. =)
Olen aina pitänyt astrologiaa harmittomana hupina mutta voe mahoton, pittääpä vissiin tutustua tarkemmin tähän hommaan...
Niinpä, kyllä kannattais tutustua.. ;)! Tulet yllättymään miten hienosti kaikki pitää paikkaansa. =)
Useimmat pitävät minusta, herätän ihmisissä yleensä luottamusta ja arvostusta. Kotini on yleensä aika sotkuinen. Olen letkeä ja leikkisä. Tykkään tanssia ja lukea kirjoja. Olen joustava, joskus vain ajaudun tilanteesta toiseen, koska en osaa pitää kiinni rajoistani. Joskus päiväni kuluvat haaveillessaa, olen usein laiska ja tehoton. Tarkaksi ja huolelliseksi minua ei voi sanoa,minulla on kuitenkin tarkka moraalintaju. Nautin ihmisten seurasta, ystävyydestä ja pitkistä keskusteluista. Olen pohdiskelija enemmän kuin mielipiteiden laukoja. Olen tavallisesti hyvin onnellinen (vaikka kaikki ei menisikään ihan putkeen).
Näin siellä lukee: 6.08 126.137. Ei hajuakaan, mitä tarkoittaa.
33, oletko sinäkin kalat?
Mitä planeettoja / tekijöitä sulla on vaa'assa?
Vain Pluto ja Ceres.
Useimmat pitävät minusta, herätän ihmisissä yleensä luottamusta ja arvostusta. Kotini on yleensä aika sotkuinen. Olen letkeä ja leikkisä. Tykkään tanssia ja lukea kirjoja. Olen joustava, joskus vain ajaudun tilanteesta toiseen, koska en osaa pitää kiinni rajoistani. Joskus päiväni kuluvat haaveillessaa, olen usein laiska ja tehoton. Tarkaksi ja huolelliseksi minua ei voi sanoa,minulla on kuitenkin tarkka moraalintaju. Nautin ihmisten seurasta, ystävyydestä ja pitkistä keskusteluista. Olen pohdiskelija enemmän kuin mielipiteiden laukoja. Olen tavallisesti hyvin onnellinen (vaikka kaikki ei menisikään ihan putkeen).
Tai sitten Vaaka. Kaksosta olisin myös veikannut, mutta tuo kohta "tarkka moraalintaju" puhuu sitä vastaan. (Ts. voihan kaksosillakin olla em. asia, mutta eivät he sitä mainitsisi.)
Sulla on varmaan aika monipuolinen kartta; eikä nuo kertomasi asiat suoraan viittaa oikein mihinkään yhteen merkkiin - ilman elementtiin monessa mielessä kyllä, mutta se voi tulla muunkin kuin aurinkomerkin (ts. horoskoopin) vaikutuksesta. ;)
Eräs puolituttu tiivisti kaiken-tietämättä horoskooppimerkkiäni; sulla on kaikki sikinsokin kuitenkin siten että mikään ei ole sikinsokin. NOusevalta merkiltäni olen jotain joka kulkee omia polkujaan:)
Olen siis tuo oinas ja kävin selvittämässä kuumerkkini. Se oli leijona ja kuvaus kuului näin:
"Luonnekuvaus
Leijona haluaa elää ja haluaa myös ympärilleen tuoda sen energisen olon minkä tarpeen hän kokee itselleen vahvaksi. Leijona-merkin omaavia onkin aina pidetty porukan pirtsakoina ja hauskoina hemmoina jotka tulevat hyvin esille joukon keskeltä ja usein heistä muodostuukin porukan keskipiste.
Siinä missä leijonan ympärilleen säteilemä värikkyys tuo porukkaan tunnettavuutta, ei se tarkoita että hän on porukan pelle. Leijona onkin sekä näkyvä, että tuottava osa yhteisöä ja hänellä on kyky menestyä sillä alueella minkä hän tuntee eniten omaksi itsekseen."
Tuo oli jo ihan liian paikkansa pitävä kuvaus minusta... Varsinkin kun yhdistetään nuo tyypillisen oinaan piirteet.
Olen aina pitänyt astrologiaa harmittomana hupina mutta voe mahoton, pittääpä vissiin tutustua tarkemmin tähän hommaan...