Piereekö kissa koskaan?
Kommentit (27)
Ääntä en ole kuullut, mutta haju on kyllä kohtalaisen tymäkkä. Jää pitkäksi aikaa ja ikään kuin takertuu kiinni.
Kyllä koira voi pierrä äänekkäästikin, mutta kyllä se "hiljainen kuolema" on yleisempi ;)
Kyllä, ja haju sellaista luokkaa että alkaa mullakin vedet valumaan silmistä.
Yhh, joo. Haistanut olen monesti. Kissa sai viljoista ilmavaivoja, lakkasi piereskely kun vaihdettiin raksut toiseen merkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kissan pylly ei ole sellainen että siitä kuuluisi ääntä. Tuskin koirakaan äänekkäitä pieruja päästää?
Kyllä joskus koiran pieru kuuluu ja haisee
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nisäkkäät piereskelee.
Valaskin?
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjät harvemmin pieree mutta kasvissyöjät sitäkin useammin.
Vierailija kirjoitti:
Yhh, joo. Haistanut olen monesti. Kissa sai viljoista ilmavaivoja, lakkasi piereskely kun vaihdettiin raksut toiseen merkkiin.
Miksi syötät viljoja lihansyöjälle?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Haisoo.
Varkahan valheet täällä haisoo.
Valaat eivät piereskele, koska niillä ei ole suolta, josta kaasu vapautuisi ulos. Valaita pidettiin aiemmin kookkaina, ja ajateltiin niiden piereskelevän, mutta tämä on yleinen harhaluulo.
Olen kerran kuullut kissan pieraisevan. Raukkaparalla oli virtsatietulehdus ja hän joutui ponnistelemaan pissatessaan niin että ilmoille kajahti kuuluva töräys. Katti luonnollisesti mulkaisi minua syyttävästi.
Hän toipui onneksi taudistaan, vaikka nyt onkin jo ammoin edesmennyt. Kissoja on ollut sen jälkeen useita, mutta vain äänettömiä hajupommeja olen joutunut todistamaan, ja niitäkin harvoin. Oikea ravinto pitää tosiaan kissan masun kunnossa ja pieruttomana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kissan pylly ei ole sellainen että siitä kuuluisi ääntä. Tuskin koirakaan äänekkäitä pieruja päästää?
Kyllä meidän welsh Corgi piereskeli meidän riemuksi. Äänekkäitä pieruja tuli ja koira äkkiä hyppäsi katsomaan takapäätään, mikä ääni se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaskin?
Kyllä. Muistan lukeneeni, että erään aluksen viereen nousi todella iso kaasukupla, ja haju oli kamala. Se oli valaan pieru.
Suhakza
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran kuullut kissan pieraisevan. Raukkaparalla oli virtsatietulehdus ja hän joutui ponnistelemaan pissatessaan niin että ilmoille kajahti kuuluva töräys. Katti luonnollisesti mulkaisi minua syyttävästi.
Hän toipui onneksi taudistaan, vaikka nyt onkin jo ammoin edesmennyt. Kissoja on ollut sen jälkeen useita, mutta vain äänettömiä hajupommeja olen joutunut todistamaan, ja niitäkin harvoin. Oikea ravinto pitää tosiaan kissan masun kunnossa ja pieruttomana.
Kissat ovat niin hasun ihania, osaavat kyllä syyllistävän katseen kulmiensa alta.
Pieniä n 20 sentin halkaisijaltaan pieruja, haihtuu hetkessä