Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasarvoista tietäviä paikalla? Apua tarvitaan.

Vierailija
22.11.2010 |

Viime vuonna otettujen kokeiden perusteella (TSH 3,39, T4V 14,5) päätettiin seurata arvoja.

Nyt otettu vaan TSH joka oli 3,44 eikä kuulemma kannata ottaa muita kokeita koska tuo normaali.

Mihin tämä viittaa vai voiko tästä tmän vuoden kokeesta päätellä yhtään mitään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanan varsinaisessa merkityksessä. Masennuksesta ja työsterssistä johtuva väsymys menee ohi nukkumalla. Nyt töissä leppoisaa ja rauhallista, ollut jo pidemmän aikaa. Silti voisin nukkua ja nukkua ja herättyäni ole yhtä väsynyt kuin aiemminkin. Aiemmin olen pärjännyt 6-7 tunnin yöunilla. Tämä väsymys on aivan erilaista.

ap

Vierailija
22/25 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuumitte minun arvoistani, kun TSH oli viime labroissa 0,02 ja T4V 9,8? Toinen arvo viittaa vajaaseen ja toinen liikatoimintaan, työterveyslääkärin tasapainottavat toinen toisiaan. Tuskin ihan näinkään menee. Arvoja seurataan toisen autoimmuunisairauden vuoksi säännöllisesti. Pitäisköhän sitä vaan koettaa päästä spesialistin juttusille, oisko tietoa Kaakkois-Suomesta löytyvästä alan asiantuntijasta kellään?

Ei ne mitään toisiaan tasapainota, TSH ja T4v. Kilppariongelmat johtuvat usein autoimmuuniongelmista. Mene nyt rivakasti lääkärille, epäilisin että aivolisäkkeessäsi on jotakin vikaa eikä sen TSH:n erityksen puutteen vuoksi kilppari ymmärrä tehdä tyroksiinia. Tuo T4v alkaa olla jo matala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanan varsinaisessa merkityksessä. Masennuksesta ja työsterssistä johtuva väsymys menee ohi nukkumalla. Nyt töissä leppoisaa ja rauhallista, ollut jo pidemmän aikaa. Silti voisin nukkua ja nukkua ja herättyäni ole yhtä väsynyt kuin aiemminkin. Aiemmin olen pärjännyt 6-7 tunnin yöunilla. Tämä väsymys on aivan erilaista. ap

Vaikka väitän kuitenkin ettei masennuksesta nukkumalla toivu... Toivottavasti saat avun oireisiisi =)

t. kilpparipotilas

Vierailija
24/25 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka väitän kuitenkin ettei masennuksesta nukkumalla toivu... Toivottavasti saat avun oireisiisi =)

t. kilpparipotilas

mutta masentuneena ajattelee, että onpa elämäni kurjaa, työ on ihan perseestä ja mulla ei ole edes parisuhdetta, oon tosi rumakin, yhtä hyvin vois nukkua kun ei missään ole mitään järkeä jne, pelkästään väsyneenä sen sijaan ajattelee, että voi kun en jaksa tehdä mitään kivaa vaikka haluaisin. Väsyneenä on myös vaikea kokea iloa, varmaan kaikki sen huomaavat jos on pakko valvoa vaikka pari vuorokautta tai herää joka yö 15 kertaa, ja sen vuoksi sen voi sekoittaa masennukseen. Lisäksi se, ettei koskaan jaksa tehdä mitään, on tietenkin masentavaa. Ei ap.

Vierailija
25/25 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työpaikkalääkärini, että olen täysin terve?! Korkeintaan olen luulosairas. Työapikkalääkärini määräsi jo masennuslääkkeitäkin vaikka selvää näyttöä hänellä ei ole asiasta.

No tuolla tavalla saadaa ainakin potilaat pysymään hiljaa...

Täsät taitaa tulla samanalinen taistelu kuin vatsavaivoistani. 15 vuotta kärsin ja juokin lääkäriltä lääkärille koska en ollut terve. Vuosi sitten syy löytyi eikä todellakaan ollut ärtvä suoli tai hiiva. Kumma kun lääkärit ai usko potilaita, menhän tunne oman kroppamme ja tiedämme koska kaikki ei ole kunnossa ja koska ei...

Voi kun olisi 500 euroa ylimääräistä menisin heti yksityiselle. Edelleen maksan lainaa jonka jouduin ottamaan vatsavaivojen selvityksen takia.

Ei kannata olla köyhä ja sairas täässä maassa, jäät hoidotta. En vaan jaksa taistella, en jaksa.

ap