Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko ottaa suihin

Vierailija
21.11.2010 |

Meillä ei osata, nainen kyllä saa orkkua pillun nuolemisesta aina, mutta mulle jää tyhjä arpa aina. Aika kummallista, että koko elämäni aikana pari naista on hallinnut tuon jalon taidon loistavasti tai korjaan kolme. Osaatteko mielestänne ottaa suihin?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltä oon suihin ottanu.

Vierailija
42/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset teki kaiken väärinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan suurin osa naisista homman osaa hoitaa ihan ok ja mies tulee (simppeliä hydrauliikkaahan se). Vaan kun kaikki eivät ole samasta puusta, niin osaako sitten juuri kulloisenkin miehen tyylillä asian tehdä, on toinen kysymys ja jollei mies saa hienovaraisesti nätisti sanottua miten toivoisi, niin kyllä siinä on miehelläkin peiliin katsomisen paikka, ennemmin kuin sen ihmettely että vain pieni osa naisista osaa ottaa suihin häntä miellyttävällä tavalla. Ja samaakin miestä voi hoidella vähän eri tavoin eri kerroilla.

Mutta miettikää nyt hyvänen aika, joku haluaa että käsi on hyvin aktiivisesti muukana, joku ei ollenkaan, joku haluaa vähän itsekin työnnellä, joku ei lainkaan, joku haluaa imua enemmän, joku vähemmän, joku nauttii enemmän vähän eri kohdasta nuoleskelusta kuin joku toinen, jonkun mukaan on hyvä rauhoittaa tilanne ja pidätellä tietyssä vaiheessa ja jollain tämä vaihe on vähän eri kohdassa tai ei halua pidättelyvaihetta, joku haluaa että pallitkin saavat huomiota, joku ei halua, joku haluaa että myös anuksensa on huomion kohteena, joku ei missään nimessä halua mitään sellaista, joku haluaa että "työntövaihe" on voimakkaampi ja joku taas että se veto (siis ei veto vaan se kun kalu tulee ulospäin, aika moni itseasiassa mun tapaamistani on haluunut niin päin painotuksen, jotenkin vähän kuin "lypsäisi").

Joku haluaa olla passiivinen ja kohde naisen käsittelyssä, joku taas haluaa käskyttää naista ja nauttia vallasta.

Ja sitten vielä kaikki vielä pienemmät yksityiskohdat joista varmaan on eriäviä mielipiteitä yhtä monta kuin on miestäkin.

Sama juttuhan se on naisissakin, joku haluaa imua suoraan klitorikseen, joku ei, joku haluaa nuolemista, joku ei niin paljon, joku saattaa pitää häpyhuulten nuolemisesta, joku ei, joku haluaa samalla sormen/dildon, jotain sisälleen ja joku ei ja joku taas haluaa kahteenkin paikkaan samalla sisälle jotain ja joku ei. Siinäkin on niin paljon vaihtelua että kuka mistäkin tykkää.

Mun mielestä suihinotossa on kyse lähinnä halusta, että haluaako ja osaaminen tulee sitten siinä vaiheessa kun toienn on kertonut mitä toivisi, että osaako toimia ohjeen mukaan ja ottaa toiveet huomioon. Erikseen on sitten tietysti se jos mies haluaa suorastaan naida nieluun ja lauetakin sinne. Se on kyllä varmasti taitolaji että kuka sen yökkäämättä ihan naimalla saa nieluun otettua vieläpä kunnon työntörytmillä. Ei varmasti onnistu kaikilta eds opettelemalla kun se yökkäysrefleksi vaan on joillakin hyvin herkkä ja on siinä olemassa jo ihan oikea tukehtumisriskikin jos mies ei ole tarkkana.

Vierailija
44/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun "opetusvideon" ja päätin kokeilla vaikka se oli ihan erilaista mitä olin aiemmin tehnyt/ ajatellut. Ensinnäkin vaikka se kuulostaa typerältä, mutta pitää rakastella penistä käsillään. Kun on itse kiihottunut se kiihottaa miestä (ainakin meillä). Kosteus! Eli joko rasvaa tai hätätapauksessa sylkeä (kun välillä suutelee peniksen päätä). Toisella kädellä vedän esinahan alas ja pidän sitä alhaalla samalla kun toisella kädellä hieron hitaasti ja hellästi ja siitä etenevästi terskaa, välillä nuolen ja imaisen ja hieron lisää hitaasti ja välillä kovemmin, "pyöreästi" päältä ja välillä varresta... sitten kun ottaa sen rakasteluasenteen niin kaikki tulee itsestään ja oikein ja tuntee kun mies kiihottuu niin tekee painavammin ja painokkaammin ja ehkä hieman nopeammin (mutta parasta on jos mies tulee kun tekee hyyyvin hidasta liikettä). Ja pitää koko ajan kasvot lähellä, välillä ottaa suuhun ja lopuksi sitten kaikki suuhun.

miten se sitten käsillä tehdään niin erikoisen ihanasti?? :)

Vierailija
45/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuulemma taiteilija siinä hommassa :)

miehet huomio!!!

Moniko on kehunut naisen suihinotto taidot, erityisesti silloin kun kulli on vielä eukon suussa "kohta lähtee taju."

ei kai kukaan ole niin tyhmä, että tossa kohtaa kommentoisi esim. Yritä nyt edes... Pakkohan sitä eukkoa on kehua jos meinaa viä pillullekkin päästä....

Sitten itse asiaan. Meillä eukko osasi homman oikeasti hyvin ennen muksuja. Taidot tuskin on kadonnut mutta ei siitä kyllä enää tahdo tulla mitään... Jotenkin se vaan on sellainen tekninen suoritus. Nuorempana siinä oli tunnetta mukana ihan erilailla...

Vierailija
46/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käytännön toteutus jää aina naiselle. Mistä tahansa seksiongelmasta on kyse, niin aina naisen pitää ostaa seksikkäitä alusvaatteita, yllättää seksillä, jne.

Mutta juuri suuhunotossahan nainen on se "aktiivinen" osapuoli, tavallaan nainen siis tuossa ottaa miehen! Siksi tuo yllätyksellisyys vähän täytyykin tulla naisen puolelta tässä.

Toivoo alkuperäisen viestin kirjoittanut.

Vierailija
47/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juuri suuhunotossahan nainen on se "aktiivinen" osapuoli, tavallaan nainen siis tuossa ottaa miehen! Siksi tuo yllätyksellisyys vähän täytyykin tulla naisen puolelta tässä.

Toivoo alkuperäisen viestin kirjoittanut.

vaan yleensäkin sitä, että naisen oletetaan aina olevan se, joka yllättää. Jotenkin nämä yllätykset aina jäävät naisen harteille.

Vierailija
48/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki ei pitkään aikaan saanut mua laukeamaan suihinottamalla, vaikka hänen tyylistään periaatteessa paljon tykkäsinkin. Ihmettelin tätä itsekin, ilmeisesti kyseessä oli jokin henkinen blokki omassa päässäni, sillä muuten mulla ei ole ollut ejakulaatiovaivoja ("retarded ejaculation syndrome") koskaan. Nainen oli muuten aivan ihana ja seksielämä loistavaa.

Ratkaisuksi muodostui kokeilujen jälkeen yllätyksellisyys: kun esim. kotiin tullessa himokas nainen avaa housut ja ottaa suuhun jo eteisessä, oli se menoa! Tämän keksittyämme on yllätyssuuseksiä harrastetta paikassa jos toisessakin. :)

Eli summa summarum & my 2 cents: koettakaa erilaisia tilanteita ja paikkoja, niistä voi olla apua.

Vierailija
49/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua yököttää ja mun kiihottuminen tyssää siihen paikkaan

Vierailija
50/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes yritä, joskus nuolen laiskasti. mies tulee kuitenkin aina. olen kai itsekäs laiska lahna =)

Vierailija
51/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juurikin myös tuo kumppanin tuttuus. Tietää mitä tehdä ja mistä mies nauttii.

Jos tuolta omalta kysytään, niin kaiketikin osaan, kun sitä koko ajan on vailla, ja välillä siis saa pelkkää oraalista alusta loppuun. Etenkin, kun tietää, että mulla on menkat, niin jo on heppi pystyssä, kun saa "yksinään" nauttia täysillä. ;)

Jos tässä nyt jonkun vieraan kanssa pitäis petiin hypätä, niin ei olis kyllä alkuun edes oraalista tarjolla ja saattais vähän olla hakemista, että kuinkas tämä homma taas menikään.

Vierailija
52/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman vaimon voittanutta.

Vierailija
53/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niiiin ällöä. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta olen alkanut oikeasti yökkäämään, se on niin oksettavaa.

Vierailija
54/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ollenkaan pitäis vaan ottaa suihin aina :(

Vierailija
55/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin useiden miesten asenne tässä ketjussa on aika tyly. Lytätään naisten taidot, mutta ei kerrota mitä pitäisi tehdä toisin. Halutaan suuseksiä, mutta samalla asenne on "ei naiset osaa" tai "naiset kuvittelee ihan liikoja taidoistaan". Sitten ei kuitenkaan kerrota, missä vika. Sanotaan jopa, että pitäähän sitä naista kehua että saa vielä pimpsaakin. Ja edelleen vika on naisessa, jos saatu suuseksi on huonoa?

Ja eiköhän tosiaan niitä "makuja" ole niin monenlaisia, niin kuin joku tuossa yhdessä pitkässä viestissä kirjoittikin. Mitään objektiivisia taitoja ei oikein voi mitata, kun miehet pitävät niin eri jutuista.

Miehillä taitaa myös olla harhaisia kuvitelmia omista nuolutaidoistaan...? Monilla miehillä on myös harhainen kuvitelma siitä, että nuoleminen olisi joka naisen unelma. Minä en ole ainakaan kenenkään miehen nuoluista nauttinut tippaakaan, ja nykyään en koko touhua edes halua kun se on niin epämiellyttävää. Uskon kuitenkin ongelman olevan hyvin pitkälti itsessäni, siinä etten pidä nuoltavana olemista yhtään kiihottavana ja siinä, etten edes osaisi kertoa miten pitäisi nuolla (tämä taas toisaalta siksi, että en ole siitä koskaan nauttinut).

Niin ja alkuperäiseen aiheeseen... Itse olen kuvitellut ainakin olevani hyvä ottamaan suihin. Innolla sitä otetaan vastaan ja laukeamisessakaan ei mitään ongelmaa. Mutta ehkä olenkin ihan paska siinä, kun miehet eivät ilmeisesti kerro naiselle itselleen jos haluaisivat jotain tehtävän toisin...? Vaan nillittävät netissä asiasta. Ja ilmeisesti miehet myös voivat käyttäytyä ikään kuin se olisi tosi hyvää vaikka oikeasti se onkin ihan huonoa.

Vierailija
56/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuksi muodostui kokeilujen jälkeen yllätyksellisyys: kun esim. kotiin tullessa himokas nainen avaa housut ja ottaa suuhun jo eteisessä, oli se menoa! Tämän keksittyämme on yllätyssuuseksiä harrastetta paikassa jos toisessakin. :)

että se käytännön toteutus jää aina naiselle. Mistä tahansa seksiongelmasta on kyse, niin aina naisen pitää ostaa seksikkäitä alusvaatteita, yllättää seksillä, jne. No, kyllä minullekin kelpaisi, että mies olisi vastassa pikku speedoissa, kun tulen kotiin, nostaisi hameen korville, heivaisi keittiön pöydälle ja alkaisi paukuttaa. Mutta eeeeiiiii.

Vierailija
57/57 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se käytännön toteutus jää aina naiselle. Mistä tahansa seksiongelmasta on kyse, niin aina naisen pitää ostaa seksikkäitä alusvaatteita, yllättää seksillä, jne. No, kyllä minullekin kelpaisi, että mies olisi vastassa pikku speedoissa, kun tulen kotiin, nostaisi hameen korville, heivaisi keittiön pöydälle ja alkaisi paukuttaa. Mutta eeeeiiiii.

Se on varmaan noita 50-luvun peruja edelleen :) http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66251&c=5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän