Huono kokemus McDonalssista :(
Olin tänään lasteni kanssa McDonalssissa syömässä kun teki mieli pikaruokaa.
Oli vaikea päästä sisään siinä tungoksessa. Jonotimme todella pitkään kunnes pääsimme viimein sanomaan tilauksemme, kaksi lastenateriaa ja yksi Big-Mac-ateria. Sitten työnsin rattaita ja kannoin samalla tarjotinta kamalassa ruuhkassa, ihmisiä oli kuin sieniä sateella. Emme löytäneet mistään istumapaikkoja, emme mistään. Löysimme kuitenkin portaat, joista pääsee yläkertaan, ehkä siellä olisi vapaita paikkoja. Jätin isomman lapsen vahtimaan pienempää rattaissa ja kiipesin tarjottimen kanssa ylös. Eipä ollut sielläkään vapaata pöytää.
Kiipesin vielä toiset portaat ylös, täynnä kaikki, ei ollut kuin yksi tuoli vapaana mutta me tarvitsemme ainakin kaksi. (Pienin voisi istua rattaissa jos ei ole tuolia)
Sitten laskeuduin ylimmät portaat ja löysin viimein yhden pöydän, josta oli nousemassa kaksi miestä. Kysyin onko pöytä vapaa, olihan se ja läimäytin tarjottimeni siihen varausmerkiksi ja ryntäsin alas hakemaan lapsia.
Nuorin käveli itse portaat, minä kannoin rattaat. Kun saavuimme pöytään jonka olin "varannut" yksi nainen yritti viedä siitä kolmatta tuolia. Sanoin että tarvitsemme sen, olin varannut pöydän tarjottimellani. Hän päästi irti ja meni pois.
Aloimme syödä, nälkä kurni suolissa.
Pettymyksekseni oma hampurilaiseni, BigMac näytti todella vanhalta. Sämpylä päällä oli nuutuneen oloinen ja ei yhtään herkullisen näköinen :( Sen alapuolella oli vettyneitä kohtia, siis alasämpylässä. Se oli selvästi seissyt pidemmän aikaa hyllyssä :(
Mietin, että lähdenkö valittamaan kassalle, mutta kun katsoin alas, näin ne hirveät jonot edelleen kassalla. En millään viitsinyt jonottaa uudelleen ja jättää lapsia yksin ylös. Ääh. No oli se ihan ok makuinen mutta ei tuore kuitenkaan, olisin halunnut rahoilleni vastinetta!
Ranskalaisetkin olivat todella suolaisia, oli paljon enemmän suolaa kuin ennen.
Lasten ruoat olivat onneksi kunnossa, mutta toisen hampurilaisen kansi oli revennyt jo valmiiksi :( Onneksi ei ollut kuitenkaan vettynyt tms.
Jäi kyllä huono maku tuosta. Voiko näistä asioista valittaa jälkikäteen mitenkään? Siinä ruuhkassa ei tee mieli mennä kassalle hampurilaiset kädessä jonottamaan!
Kommentit (32)
Ikinä en ole saanut nautinnollista ateriaa Mc Donaldsista, siksi en enää viitsi edes yrittää..
Menee vähän ot, mutta kyllä minä aikakin olen. Hyvin laitettu Mac Feast -hampurilainen, sellainen että sipulin maku oikein pääsee oikeuksiinsa ja maito päälle - avot on hyvä ateria. Suht terveellinenkin se on, vaalea leipä joskus ja jouluna ei ketään pahenna ja ainoa epäterveellinen osio sen lisäksi esimerkiksi Mac Feastissa on majoneesi, jota sitäkin voi pyytää vähemmän tai jättämään pois kokonaan.
Tiedän monia sivistyneitä, hoikkia ja varoissaan olevia ihmisiä (vs. av-mielipiteet), jotka tosissaan tykkäävät silloin tällöin syödä pikaruokapaikkojen ranskiksia. Joo, olen itse ollut Macissä töissä joskus opiskeluaikoina. Ja käyn joskus Macissä, joskus ranskalaisessa gourmet-ravintolassa ja joskus jossain muualla siltä väliltä.
Hamppari Porvoosta.
Kukaan täyspäinen, joka ruokaa haluaa. ei mene mäkkäriin.
Samoissa tiloissa olevan ABC:n keittiöstä saa todistetusti pihvin nopeammin kuin Heseltä jonottaa hampurilaisaterian
minusta koskaan voi olla herkullinen.
Mutta jos pikaruokaa kaipaa, ei kannata mennä Utin Heseen Samoissa tiloissa olevan ABC:n keittiöstä saa todistetusti pihvin nopeammin kuin Heseltä jonottaa hampurilaisaterian
Ainakin lauantai-iltana. Mutta maukkaampaa se hese ruoka on, odottelusta huolimatta. ;)
mikä sen ihanampaa kuin kunnon kostean illan jälkeen mennä Mäkkärin kautta oman kullan viereen haisemaan?
Jos on hillittömät jonot ja ne hampurilaiset tehdään siellä paikan päällä ja Big Mac on se suorituin, niin on mahdotonta saada vanhaa hampurilaista. Siis aivan mahdotonta!
Ja kuka kumma käskee menemään ruuhkassa rattaiden kanssa Mäkkäriin, kun lähellä on todennäköisesti muitakin ruokapaikkoja? Aivan järjetöntä touhua ap:lta.
Jälkikäteen voit märistä, ja varmasti saat korvausta, mutta asiasi käsitellään palaverissa, jossa nauretaan palautteille. Ihan nimellä!
Kuulostaa ihan normaalilta mäkkärikeikalta. Ja sen takia siellä en käy IKINÄ! ja toivottasti et sinäkään, tai et ainakaan toisen eli lapsesi terveyttä ja kroppaa sillä roskalla pilaa vaikket omasta välittäsikään.
niin kuinka selitätte sen, että pohjassa on märkiä kohtia? Siis alasämpylä on joistakin kohdista ihan vetelä, vähän harmaa? Erilainen kuin tuore, pehmeä sämpylä. Miten nopeasti hampurilaiset vesittyvät?
sen takia koska ne alipakatut ja ylityöllisetetyt teinit et oikeasti välitä mitä moskaa ne sinne hampurilaiseen työntää sitä valmistaessaan.
99,9 % elämästä syödään ihan "oikeaa" ruokaa, Mäkkärit on ihan ihanaa poikkeusta.
Hamppari Porvoosta.
Kukaan täyspäinen, joka ruokaa haluaa. ei mene mäkkäriin.