Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono kokemus McDonalssista :(

Vierailija
20.11.2010 |

Olin tänään lasteni kanssa McDonalssissa syömässä kun teki mieli pikaruokaa.

Oli vaikea päästä sisään siinä tungoksessa. Jonotimme todella pitkään kunnes pääsimme viimein sanomaan tilauksemme, kaksi lastenateriaa ja yksi Big-Mac-ateria. Sitten työnsin rattaita ja kannoin samalla tarjotinta kamalassa ruuhkassa, ihmisiä oli kuin sieniä sateella. Emme löytäneet mistään istumapaikkoja, emme mistään. Löysimme kuitenkin portaat, joista pääsee yläkertaan, ehkä siellä olisi vapaita paikkoja. Jätin isomman lapsen vahtimaan pienempää rattaissa ja kiipesin tarjottimen kanssa ylös. Eipä ollut sielläkään vapaata pöytää.

Kiipesin vielä toiset portaat ylös, täynnä kaikki, ei ollut kuin yksi tuoli vapaana mutta me tarvitsemme ainakin kaksi. (Pienin voisi istua rattaissa jos ei ole tuolia)

Sitten laskeuduin ylimmät portaat ja löysin viimein yhden pöydän, josta oli nousemassa kaksi miestä. Kysyin onko pöytä vapaa, olihan se ja läimäytin tarjottimeni siihen varausmerkiksi ja ryntäsin alas hakemaan lapsia.

Nuorin käveli itse portaat, minä kannoin rattaat. Kun saavuimme pöytään jonka olin "varannut" yksi nainen yritti viedä siitä kolmatta tuolia. Sanoin että tarvitsemme sen, olin varannut pöydän tarjottimellani. Hän päästi irti ja meni pois.

Aloimme syödä, nälkä kurni suolissa.

Pettymyksekseni oma hampurilaiseni, BigMac näytti todella vanhalta. Sämpylä päällä oli nuutuneen oloinen ja ei yhtään herkullisen näköinen :( Sen alapuolella oli vettyneitä kohtia, siis alasämpylässä. Se oli selvästi seissyt pidemmän aikaa hyllyssä :(

Mietin, että lähdenkö valittamaan kassalle, mutta kun katsoin alas, näin ne hirveät jonot edelleen kassalla. En millään viitsinyt jonottaa uudelleen ja jättää lapsia yksin ylös. Ääh. No oli se ihan ok makuinen mutta ei tuore kuitenkaan, olisin halunnut rahoilleni vastinetta!

Ranskalaisetkin olivat todella suolaisia, oli paljon enemmän suolaa kuin ennen.

Lasten ruoat olivat onneksi kunnossa, mutta toisen hampurilaisen kansi oli revennyt jo valmiiksi :( Onneksi ei ollut kuitenkaan vettynyt tms.

Jäi kyllä huono maku tuosta. Voiko näistä asioista valittaa jälkikäteen mitenkään? Siinä ruuhkassa ei tee mieli mennä kassalle hampurilaiset kädessä jonottamaan!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa lapsillesi? Onhan lukuisia ravintoloita, joissa saa sekä palvelua että kunnon ruokaa.

Musta on ihan oikein, että roskaruokaväki joutuu pettymään syöttölössä.

Macit ovat miljöönsäkin puolesta todella epäviihtyisiä.

Vierailija
2/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suunnattomasti pikaruuan himoasi, jos lasten kanssa olet ollut liikenteessä ja huomaat ruuhkan.. Mulle se olisi ollut ehdoton no no ja oltais menty jonnekin muualle. Nopeaa ruokaa saa muualtakin kuin Mäkkäristä.

Ikinä en ole saanut nautinnollista ateriaa Mc Donaldsista, siksi en enää viitsi edes yrittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoropäällikön/ ravintoloitsijan puheille. Joku moka on käynyt jos kiireaikana "binissä" (se lampötaso) on joku hampurilainen jäänyt pitkäksi aikaa.

Vierailija
4/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bic mac kun on se suosituin hampurilainen

Vierailija
5/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro milloin ja missä ravintolassa ruokailit ja laita yhteystiedot ja pyyntö että sinuun ollaan yhteydessä. Tosin jos oli noin kova ruuhka kuin kuvailit niin ihmettelen miksi hampurilainen ei ollut tuore, kun menekki on kova ruuhka-aikaan. Itse olen saanut nettipalautteen perusteella Heseltä lahjakortin.

Vierailija
6/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänestää jaloilla ja mennä jatkossa johonkin laadukkaampaan paikkaan syömään.

Vierailija
7/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voinut olla valmiina liian pitkään, tuon ruuhkan takia, mutta ei toki mahdotonta. Lapsen hampurilaisen kansi, siis mikä? oli revennyt?? Nehän on paperikääreessä...

Ruuhkaa ei kyllä ko yritystä voi syyttää...

Valittamista varten ei tarvitse mennä jonon hännille odottamaan vuoroaan, ihan vaan vastaisuuden varalle...

Vierailija
8/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruoka on suolaista, epäterveellistä ja enimmäkseen pahaa. :(

Ja joo, tekisi mieli aloittaa nillitys siitä, että rattaissa istuvat lapset syövät hampurilaisia ja ranskiksia, mutta koetan hillitä itseni sen suhteen. :)

Vierailija
9/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa lapsillesi? Onhan lukuisia ravintoloita, joissa saa sekä palvelua että kunnon ruokaa.

Musta on ihan oikein, että roskaruokaväki joutuu pettymään syöttölössä.

Macit ovat miljöönsäkin puolesta todella epäviihtyisiä.

jos vetäisit vaikka vitun päähäsi? Toki yrität vaan provoilla mutta silti...

Vierailija
10/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan käy niin rahvaanomaisissa paikoissa kuin Mäkkäri.

Vierailija
11/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erittäin harvoin, pätee meidän perheeseen.

Joskus tuli käytyä useamminkin.

Vierailija
12/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus vain tekee mieli.

Lapsen hampurilainen sämpyläkansi oli revennyt, ei se paperi.

Täytyy ottaa niihin yhteyttä netin kautta. En minä korvauksia odota vaan haluaisin sanoa että en ollut tyytyväinen, jos niitä nyt edes sellainen kiinnostaa.

Se minun hampurilaiseni ei ollut tuore. Kansi (sämpylä) oli oikeasti omituinen ja alasämpylä vettynyt. Se oli selvästi seisonut pidempään, enkä ymmärrä miksi. Oli todellakin ruuhka-aika ja monet tilaavat tuota.

t. ap

Vierailija
13/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut av-mammat syövät aina vain luksus-ravintoloissa sillä heidän keskipalkkansa on 6000 e nettona kuukaudessa. Eivät he Mäkin tapaiseen rähjään edes kehtaisi mennä.

Vierailija
14/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käydään kerran kuussa, tilipäivän kunniaksi.

Vierailija
15/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolaan joka on tupaten täynnä. Tietäähän sen heti ettei vapaita pöytiä löydy. Itse en ainakaan menisi vaikka kuinka tekis mieli burgeria tai sit etsisin toisen ravintolan.

Mutta käy antamassa palautetta mäkkärin nettisivuilla eipä siitä ainakaan mitään haittaa ole.

Vierailija
16/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan varaa ole.

Vierailija
17/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajan palkka.

Vierailija
18/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapset on tosi onnellisia, kun sinne Mäkkärille kerran kuussa päästään. Odottavat sitä mun tilipäivää : )

Vierailija
19/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittamisen paikat siis tuon runsaan kehyskertomuksen lisäksi olivat se "vettynyt" hampurilainen, revennyt hampurilainen ja liika suola ranskalaisissa.

Binissä seisseeseen hampurilaiseen en usko, en mitenkään, jos ravintola on kerran täynnä. BigMac on eniten syöty hampurilainen, joka ei ilman jonojakaan seiso bineissä kuin lähinnä yöaikaan. Kyse on ollut jostain muusta, jos tuotteessa on ollut vikaa.

Revenneestä hampurilaisesta olisi toki voinut valittaa, mutta kyse on lopulta vain visuaalisesta haitasta eikä vaikuta oikeastaan mihinkään.

Jos taas kaipaa vähäsuolaisia ranskalaisia, se kannattaa kertoa tilauksen yhteydessä. Täynnä olevassa ravintolassa menee niin paljon ranskalaisia, että ne olisi voinut hyvin maustaa miedommin ilman vaikeuksia.

Vierailija
20/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuinka selitätte sen, että pohjassa on märkiä kohtia? Siis alasämpylä on joistakin kohdista ihan vetelä, vähän harmaa? Erilainen kuin tuore, pehmeä sämpylä.

Miten nopeasti hampurilaiset vesittyvät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi