Jääkiekon MM-kisat pois Yleltä, joten irtisanon Hesarin kestotilaukseni
Jääkiekon MM-kisat menevät maikkarille. Pelit siirtyvät osin maksukanaville ja tulevaisuudessa varmaankin kokonaan. Hesari on kampanjoinut tiukasti Yleä vastaan. Joudun protestiksi lopettamaan Hesarin tilaukseni.
Kommentit (31)
Ei maikkari MM-lätkää normikanavillaan näytä
Eikä ilman lupamaksua näy jatkossa muuten maikkarinkaan ohjelmat.
Näkyy, siihenhän tuossa viitattiin. Ei tuolle ole mitään teknistä estettä.
vaan maksukanavallaan
Ja lupamaksu liittyy siihen siten että ... ?
kun vuoden vaihteessa se uusien kanavien perustamistuki loppui. Eikun vaan pieni palaveri tuttujen kesken ja kas kummaa, ylen rahoitus tippuu ja sitten ei nähdäkään kiekkoa. Kummasti kyllä mäkihyppyä ja hiihtoa, luistelu meneekö sitten maikkarille? Jalkapallo ainakin.
SAAAASSSSSIIIII, SS-AAAAAASIIIIIIII!!!
Sasin kanssa miten? Sasi istuu Yleisradion hallintoneuvostossa, joo. Mutta ei se ole Yleisradion rahoitusta ollut pienentämässä.
haluaa vain Yle, muut menee mainoksilla. Jos tosiaan olen maksanut tv-lupaa vain lätkän takia ja nyt ne siirtyy Maikkarille, niin sinne menee myös ne rahat.
Ja ainoa kuka vetoaa Digitaan on Yle....
Ei maikkari MM-lätkää normikanavillaan näytä
vaan maksukanavallaanJa lupamaksu liittyy siihen siten että ... ?
katsoa lätkää, maksaa mieluummin Maikkarille sen katsomisesta ja kun melkein samalla hinnalla saa muutaman lisäkanavan.
Minä peruin Hesarin jo aikoja sitten, kunnon Pravda eli uutisarvo nolla siinä lehdessä.
Minä peruin Hesarin jo aikoja sitten, kunnon Pravda eli uutisarvo nolla siinä lehdessä.
Mihin yleensä tarvitaan muita tiedotusvälineitä kuin Yleä?
mediamaksua
haluaa vain Yle, muut menee mainoksilla. Jos tosiaan olen maksanut tv-lupaa vain lätkän takia ja nyt ne siirtyy Maikkarille, niin sinne menee myös ne rahat.
Yle ei ole mitenkään erityisesti halunnut mediamaksua, sen takana on Lindén.
Ja ainoa kuka vetoaa Digitaan on Yle....
Vetoaa missä asiassa?
Jääkiekon MM-kisat menevät maikkarille. Pelit siirtyvät osin maksukanaville ja tulevaisuudessa varmaankin kokonaan. Hesari on kampanjoinut tiukasti Yleä vastaan. Joudun protestiksi lopettamaan Hesarin tilaukseni.
Semmosta törkyä toi jääkiekko, että ei tarvi näyttää Ylellä!
Jos hesarilla oli asian kanssa jotain tekemistä, niin taidanpa tilata hesarin!
Erinomainen ministeri