Veli tuli kaapista - kuinka suhtaudun?
Veljeni ilmoitti (sähköpostilla) äidilleni ja minulle olevansa homo. En ollut aavistanut asiaa, mutta en toisaalta yllättynytkään.
Nyt mietin, kuinkahan veli haluaa minun suhtautuvan tähän asiaan jatkossa. Veli ei koskaan ole ihmeemmin puhunut henkilökohtaisista asioistaan - sehän saattaa nyt muuttua, mutta en usko - enkä ole niistä kysellyt. Nyt toisaalta tuntuu, että luonnollisinta olisi jatkaa samaan tyyliin ja toisaalta taas täysi hiljaisuus voi vaikuttaa siltä, kuin asia olisi jotenkin negatiivinen, tabu, tms. Onhan tuo asia ollut hänelle varmaan hankala prosessi itsellekin tunnustaa, haluaisin tuoda esiin tukeni, mutta en tiedä miten sen luonnollisesti tekisin.
Toistaiseksi vastasin viestiin kiittämällä luottamuksesta ja toivomalla nyt niin kuin tähänkin saakka, että hän on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Kommentit (50)
[ Edellisen kysymykseen, että joskus on käynyt mielessä, että veli voisi olla homo. Ja nyt kun hän on sen kertonut niin on jotenkin sellainen olo, kuin olisi tiennyt sen aina. Vaikka en tiennyt tietäväni - vaikea selittää. t. ap
[/quote]
tv 18
sama rakas veli kuin aina! Hienoa että uskoutui sinulle. :)
Sitten jos ja kun hän joskus esittelee poikaystävänsä, sun pitää kyetä suhtautumaan luontevasti.
Yleensä kaapista sukulaisilleen ja ystävilleen tulleet antavat näille säälisen ajan selvittää ajatuksensa mutta toivottavaa olisi, että kaikki toipuisivat kohtuullisessa ajassa.
Eräs ystäväni kertoi aikoinaan olevansa lesbo. Minä olin jo pidempään miettinyt, miksi niin kaunis ja fiksu nainen ei seurustele. Siinäpä tuo selvisi. Mulla meni toipumiseen ehkä kymmenen minuuttia ja sen jälkeen tuo ei ole ollut mikään issue.
Kas homous on nyt niin pop!
Ihan pakko oli jonkun homofoobisen "älykön" (eli piilohomon) mennä kuittaamaan tähän asialliseen ketjuun.
Minusta ap on toiminut loistavasti, jatka vain samaa rataa. Veljesi tulee tarvitsemaan tukea jatkossakin.
Ihan pakko oli jonkun homofoobisen "älykön" (eli piilohomon) mennä kuittaamaan tähän asialliseen ketjuun. Minusta ap on toiminut loistavasti, jatka vain samaa rataa. Veljesi tulee tarvitsemaan tukea jatkossakin.
Ihan pakko oli jonkun homofoobisen "älykön" (eli piilohomon) mennä kuittaamaan tähän asialliseen ketjuun. Minusta ap on toiminut loistavasti, jatka vain samaa rataa. Veljesi tulee tarvitsemaan tukea jatkossakin.
On tyypillisen homofoobikon tekstiä
Se on jotain jota pidetään salassa hys.. hys..
(minä uskoudun sulle en muille)
Etsinä voi mennä veljellesi sanomaan kunnioituksen ääni soiden kiitos että uskouduit minulle. Se kertoo kaiken sun asenteesta.
Haloooo... ap
Mikä tässä on nyt niin vaikeeta sulle?
Hakekaa sille myymälästä
R:e1;s.s/um!€$tä
11 vuotta vanha ketju… jotenkin vähän muuten tuntuu, että tällaista ei enää tässä muodossa voisi tapahtuakaan vuonna 2021. Kumman paljon maailma muuttunut ja tässä ihan parempaan.
Hän on yhä veljesi! Miksi edes kysyt kuinka häneen suhtaudut nyt?
Semmonen kiusallinen kyräily on suositeltavaa. Aina kun näet veljesi, mieti että se sorvaa jotain toista karvaista jätkää berberiin. Hyihyi
Öö… suhtaudu ihan kuin ennenkin. Sama tyyppi. Ei homoja varten oo mitään erityiskohtelua.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enään ajattelemaan muuta kuin sen paskasta ruskeaa kullìa kun se vetäytyy ulos homoheikin takalistosta
🤮
aslanin sivut asiattomat, älä anna linkkiä