Suuri ripsari-galluppi (vinkkejä siis kaipailen)
Pikkujoulut lähestyy ja meikkipussiakin pitäisi päivittää..
Mikä on paras ripsari mielestäsi ja miksi?
Kommentit (36)
1. Kanebon 37 (vai mikä se nyt on) kuivuu tolkuttoman kauan ja siksi sotkee helposti. Surkea lopputulos, ei pidennä tms.
2. Cliniquen vastaava, kirvelee silmissä, vaikea poistaa vaikka pitäisi lähteä 38 asteisella vedellä.
Kumiharjaiset on hyviä.
Hinta vaan kirvelee. Huonolla säällä sitten saman merkin Double Wear. Lähtee HELPOSTI lämpimällä vedellä.
On todella hyvä,sopivankokoinen harja, erottelee ripset, ei paakkuunnu ja hintakin on kohtuullinen =) Voittaa omasta mielestäni MaxFactorinkin.
Tekee ripsistä tuuheammat ja pidemmät, käytän jo ties monetta vuotta. Niitä on vesiliukoisia ja pysyvämpiä. Pysyvämpi on parempi, eikä valu (paitsi hankauksessa, mutta mikäpä siinä pysyisikään) mutta miinuksena on, että lähtee kovin vaikeasti pois, paitsi tietysti jos ostaa Lorea'lin silmämeikinpoistoainetta myös. Sitä halvemmilla markettikamoilla ei lähde kunnolla tai tuntuu että lähtee ripsetkin.
Kanebon 38°c ja Estee Lauderin vastaava, joka lähtee lämpimällä vedellä. Lauderin putilosta en vaan tykännyt, muuten vie ehkäpä jopa voiton tuosta Kanebosta.
Million lashes. Se kullan värinen pötkö. Nopeasti ja helposti tuuheammat ja hieman pidemmät ripset. Ei rapise, ei tahmaa.
AVON harjakseton ripsari. Kyllä tekee tarkkaa jälkeä. Maksoin 9,90,-
En tykännyt Kanebon 38° yhtään, liian paksua tatinaa. Samoin nuo Lumenet tuppaa oleen liian tönkköjä.
Olen huomannut, että ripsaria on todella vaikea ostaa suositusten perusteella, kaikilla on niin erilaiset ripset.
Omille ohuille ja suorille ripsille on ihan parhaita olleet se Lorealin puna-valkoinen ripsari, jossa siis erikseen se valkoinen alle laitettava "väri". Olipa monimutkainen selitys... :)
Tällä hetkellä käytössä Maybellinen False Lashes Mascara, ihan huippu!!! Helppo käyttää ja antaa upeat ripset.
extra volume collagene,tuuheuttaa ja tekee näyttävät ripset.Ainakin itselläni moni on luullut,että on pidennykset,vaikka ei ole,enkä ole edes taivuttanut ripsiäni.
on kanssa oma suosikki ja omasta mielestä lähtee kivasti pois lämpimässä vedessä, ei suttaa.
Toinen josta tykkään, ehkä vähän helpompi on nyt tuo Stiletto. Omille ripsille sopii hyvin arkimeikkiin, tuo toinen on hyvä illan viettoihin :)
Lumenea yksi kerros alle ja päälle kerros Kanebon tai Cliniquen 38-ripsaria -> ei leviä sateessakaan ja lähtee helpommin pois kuin pelkkä 38. Toimii.
kaikista paras on Maybellinen THE COLOSSAL VOLUM' EXPRESS 100 % BLACK. Mut tosta tuotteesta on 3 versiota, ja myös se perus missä on liilalla se teksti on tosi hyvää :) Ja sitten on tietenkin waterproof. Kaverini ja siskonikin käyttävät kyseistä tuotetta!
Mut tykkään enempi Cliniquen vastaavasta. Nyt menosssa Dioria ja jonossa lahjaksi saamani Lancome.
miten moni puhuu Kanebo 38:sta vaikka se on jo pitkälti yli vuoden päivät ollut nimellä Sensai 38. Itse tykkään tuosta Sensai 38:sta, minulla on ollut siitä sekä tuuhentava että sekä pidentävä/erotteleva versio, enemmän pidin tuosta pidentävä/erotteleva-maskarasta. Maskarafriikkiinä olen kokeillut kaikkea maan ja taivaan välillä, markettimaskaroista parhaat on minusta Max Factorin Masterpiece-sarja maskarat.
Raivostuttavan kallis kylläkin... n. 38e
Mutta siltikin... Olen käyttänyt sitä siitä saakka kun se tuli markkinoille. En vaan voi vaihtaa enää mihinkään.
olin tänään ostamassa ja kysyin myyjältä, mun ripset on tosi lyhyet ja max factosin ripsari joka mulla oli on liian pullea mulle, menee silmiin ja myyjä suositteli tota. ostin ja kohta kokeilen.
Ostin sen tän ketjun suositusten perusteella. laitoin kaks kertaa ja heitin roskiin. Kävin sitten ostamassa Sensai 38. Hyväksi jo vuosia sitten todettu.
Max Factorin Masterpiece?
Tykkään kyllä Masterpiecestä, mutta se vaan loppuu niin äkkiä ja ehkä joku muu olisi vielä parempi?
Se musta puikko, minkä nimeä en nyt muista...Kaikenlaisia olen kokeillut, mut se vaan ON paras!