Anoppi on rasisti. Että osaa ottaa päähän!!!
Tuli taas sunnuntaina todettua: anoppini on täysi korppikotka! Joka jumalan kerta kun pitää tämä haaska nähdä kuulee samat litanjat mamuista ja rättipäistä ja ählämeistä ja neekereistä ja venakoista ja blaablaablaa milloin mistäkin. Ihmiskunnan hukkapalat punkee Suomeen ja näin päin pois. Sanalla sanoen anoppikulta on aivan käsittämätön rasisti. Uskoo siis kaiken maailman rotuerotteluihin ja -luokitteluihin ja vaikka mitä.
Anoppi ja appi eivät ole koskaan olleet mitään maailman avarakatseisinta väkeä, mutta appi on sentään tullut tarkistelleeksi mielipiteitään sen jälkeen, kun muutin nuorimman poikansa kanssa yksiin. Nykyään tullaan hyvin juttuun, mukava mieshän tuo ja (ihan oikeutetusti) vähän nolo vaimonsa puolesta.
Anoppi saattaa munkin aikani spekuloida, kuinka mies olisi varmasti saanut kauniita lapsia, jos olisi mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia jonkun supisuomalaisen blondin eksänsä kanssa. Kun Barack Obama voitti presidentinvaalit, ensimmäinen kommentti oli, suunnilleen, että ei tuollainen rotujen sekoittuminen ihan luonnollista ja että siksi varmaan oli Obaman äiti yksinhuoltaja kun ei afrikkalaiset osaa kasvattaa pentujaan yhtään ja että varmasti sai ne fiksut geenit äidiltään jne.
Ja joo, oma faijani on länsiafrikkalainen. Lisäksi mä olen korkeammin koulutettu kuin mies (vaikka olen tietty geneettisesti tyhmempi), mies aikoo jäädä ainakin joksikin aikaa kotiin vauvan kanssa, ei olla naimisissa ja minä en kuulu kirkkoon. Mutta isoin ongelma on tietysti tuo ensimmäinen.
En todellakaan halua viedä omia lapsiani anopille kuuntelemaan, kuinka huonot ja tyhmät geenit heillä on ja heidät pitäisi pistää seuraavalla banaanilaivalla savimajaan. Tällä hetkellä fiilis on se, että kun lapsi syntyy, en astu anoppilaan sukankärjelläkään eikä astu vauvakaan. Appi tulkoon meille käymään jos jättää vaimonsa kotiin!
Mies on ison ja tiiviin suvun kasvattina hirveän perhekeskeinen ja varmaan siksi tässä asiassa aivan käsittämättömän munaton lapatossu, vaikka selkäranka on muuten luja ja mies ihan paras. Nätisti se on asiasta sanonut, rumasti ei osaa eikä välttämättä haluakaan.
Vituttaa aivan käsittämätömän paljon, tekisi mieli ampua koko haahka.
Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun, helpottaa oloa tämä valittaminen. :(
Kommentit (38)
Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun, helpottaa oloa tämä valittaminen. :(
että kyllä kiinnosti lukea
hyi olkoon mikä räpätäti tuo anoppi tosiaan
"rasisti saunassa".
Ihan käsittämätöntä, miten ihmiset kehtaavat laukoa mitä sattuu suustaan.
Mun eksä ja sen perhe olivat oikea white trash perhe (duunareita ilman koulutusta, alkoholisoituneita) ja ajatusmaailma sen mukainen.
Pala kurkussa kuuntelin heidän muukalaisvihaista vuodatustaan kahvipöydässä jne. Heille ulkomaalaisten haukkuminen ja katkera puhe olivat ihan joka päiväistä ajanvietettä.
Jotenkin vaan ihmettelen, miten jotkut jaksavat tuhlata energiaansa inhoamiseen, vihaamisen ja katkeroitumiseen noin paljon.
Tsemppiä ap anopin kanssa. Toivottavasti saat tehtyä hänelle selväksi ettei tuollainen käytös ole hyväksyttävää.
mitä anoppi sanoo tai tekee lapsenlapsen kanssa.
Ja siinä anoppisi on oikeassa, että Suomeen tulleet maahamuuttajatovat hämmästyttävän rikollista väkeä suhteessa siihen, että kaikilla keskustelupalstoilla heidän sivistystään kehutaan.
sivistys taisi jäädä sinne savimajaan.
Jos anoppi ei opi käytöstapoja siihen mennessä, kun vauva syntyy välit menee kyllä täysin poikki. Mutta sitä ennen on kyllä pinna kireällä. Ja en kyllä sitä naista uudelleen näköpiiriini ota muuten kuin polvillaan ja kukkapuska kädessä. Mies tehköön mitä lystää, kunhan siihen ei liity minä tai mun jälkikasvuni. Kumpikaan noista miehistä ei oikein osaa olla anopille suora. Appi vaihtaa puheenaihetta ja mies sanoo vaan "Äiti, ole hiljaa". Jälkikäteen appi sitten soittaa ja pyytää anteeksi ja mies EHKÄ puhuu äidilleen silleen niinku kivasti. Mutta kyllä se anoppi taas nälvii heti kun pöly ehtii laskeutua kun se taas ei ole yhtään kiva ihminen. Ja nälviähän se osaa, koska suoraan minulle päin naama ei ole tätä asiaa kertaakaan sanonut. Näin jälkikäteen tarkasteltuna en oikein tiedä, mitä olisi ajatellut miehestä, jos olisin tavannut sen sukulaiset ensin. Koko porukan mielipidelinja kulkee jossain koti/uskonto/isänmaan ja hitler jügendin välillä. Oikeassa laidassa anoppi, vasemmassa Ville Rydmanin tyttöversio (=miehen isosisko). Ja sit tietty appi, joka koki mun kanssani jonkin kulttuurinen oivallus -hetken, osaa asennoitua vähän paremmin ja on muutenkin sikäli järkimies, että keskustella voi aina. Mutta kaikkilla viidellä sisaruksella perheineen ja vanhemmilla ovat hirveän läheiset, hyvät ja rakastavat välit ja joka kissanristiäset on istuttava anopilla ja apella ja arkisin soitettava kaikesta, että varmasti nähdään tarpeeksi. Se on minustakin hienoa ja mies ilmeisesti pelkää, että menettää kaikki tärekimmät perhesuhteensa, jos katkaisee välit äitiinsä. Mutta toisaalta, Belsububillakin on varmasti lemmikkikisu nimeltä Hani. ap
Siitäkö tässä oli kyse? Kun lapsi on syntynyt, mies saa lähteä..
Ei ihme, että anoppi on nirpallaan.
vaan anopin käyttäytymisestä ap:tä kohtaan. Kaikesta päätellen ap on ikänsä suomessa asunut suomalainen, jonka isä on afrikkalainen, eli eipäs nyt sotketa niitä maahanmuuttajia tähän.
Ja siinä anoppisi on oikeassa, että Suomeen tulleet maahamuuttajatovat hämmästyttävän rikollista väkeä suhteessa siihen, että kaikilla keskustelupalstoilla heidän sivistystään kehutaan.
Anoppi saattaa munkin aikani spekuloida, kuinka mies olisi varmasti saanut kauniita lapsia, jos olisi mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia jonkun supisuomalaisen blondin eksänsä kanssa.
Omana mielipiteenäni voin kertoa, että eriväristen vanhempien lapset on usein(aina?) aivan tavattoman kauniita, oli vanhemmat itse minkä näköisiä tahansa. Tarpeeksi monipuolinen geeniperimä tekee lapsista myös terveempiä, tästä löytyy varmasti jotain oikein tieteellistäkin näyttöä (olisiko siitä hyötyä, jos näyttäisit anopille vähän "mustaa valkoisella" faktaa?).
Luulen ja toivon, että kunhan vauvasi syntyy ja anoppisi saa nähdä sen maailman kauneimman lapsenlapsen, niin ehkäpä sen takia voi vähän mielipiteitäänkin muuttaa, eikä tuomita toista pelkän ihonvärin perusteella.
Ymmärrän jonkin verran niitä, joilla on ennakkoluuloja tai epäluuloja ulkomaalaisia kohtaan (olivatpa sitten romanialaisia tai somaleita). Silloin ennakkoluulot kumpuavat kulttuuritaustan ja käyttäytymisen eroista, mikä on oikeastaan aika ymmärrettävää. Sinä taas olet suomalainen, miehesi on suomalainen, lapsenne on suomalainen. Värillä ei saa olla väliä, olemme yhtä lailla ihmisiä ihan joka iikka.
ottaen huomioon kuinka kusipäisesti anoppi käyttäytyy...
mutta käsitykseni on että sinulla on suomalainen, valkoinen äiti, ja isäsi on länsi-afrikkalainen. Eli et ole valkoinen etkä musta.
Nyt sinulla on valkoinen suomalainen aviomies.
Olet koko ikäsi asunut suomessa ja et tiedä paljon mitään muuta.
Ei kai tuo ole ensimmäinen poikaystäväsi? Kai sinä olet lähes kaikenlaista joutunut nuoruutesi aikana kokemaan.
Vanhempia pitää kuitenkin kunnioitta. Ehkä anoppi vain pelkää että hänen lapsenlapset joutuvat kokemaan samaa syrjintää mitä sinä olet kokenut.
Tiedän yhden naisen, joka sai marokkolaisen miehen kanssa lapsen. Naisen äiti järkyttyi syvästi lapsen ulkonäköä. Ne ulkonäköpiirteethän olivat tietenkin dominoivammasta ihmisestä. Vauva ei näyttänyt siten ollenkaan omaan sukuun kuuluvalta. (En tiedä, miten siinä sitten kävi. Kaipa se siitä. Oman tyttären lapsi kumminkin.)
Lisäksi täytyy ymmärtää, että anoppiasi stressaa erilaisen kulttuurin vaikutus poikasi lapseeen. Eli pelkää, että ne hänen vaivalla opettamansa asiat jotenkin häviäisivät, kun lapsenlapsen äiti onkin puoliksi ulkomaalaista perää.
Yritä siis ymmärtää. Älä katkaise välejä, sillä siitä on sinulle sitten itsellesikin palon harmia. Äiti on kuitenkin pojalleen hyvin tärkeä henkilö. On ikävää ruveta kilpailemaan asiassa. Vaimohan on toki tärkeämpi, mutta riitaa tulee ja hankaluuksia sullekin, jos et tule toimeen.
ei ainakaan silloin kun hänen vaimo ja äiti tappelevat.
vältä sotaa millä hinnalla hyvänsä. Miehesi on sen arvoinen
Paitsi että ollaan kyllä syntyperäisiä suomalaisia miehen kanssa mutta appi ukko on kunnon muukalaisvihaaja.
Riisiä syö vain kiinalaiset ja bataattia neekerit. Näiden kommenttien jälkeen totesin suoraan että jos moista suoltaa lasten kuullen vielä kerrankin ei tule lapsia enää tapaamaan.
On pitänyt mölyt mahassaan sen jälkeen.
tunget sinne kylään?? He eivät selvästi sinua sinne halua ja sinä ilmeisesti vaan työnnyt sinne tarkoituksella kuulemaan haukkuja, että voisit vetää edes jostain pulttia?? Opi jo paikkasi: Se ei ole anoppilassa. Hommaa itelles joku kiva harrastus ja mene siksi aikaa harrastelemaan, kun miehes vierailee perheensä luona.
Käsittääkseni kaikki maahanmuuttajien jälkeläiset opiskelevat ahkerasti ja maksavat hurjasti veroja tämän yhteiskunnan hyväksi.
Käsittääkseni kaikki maahanmuuttajien jälkeläiset opiskelevat ahkerasti ja maksavat hurjasti veroja tämän yhteiskunnan hyväksi.
Enkä muutenkaan ymmärrä tän ketjun loppupään hyökkäystä ap:tä vastaan.
Minun mieheni on rasisti, jos nyt ihan suoraan sanotaan. Miehen ilme oli kyllä jotain ikimuistettavaa kun hänelle selvisi että hänen miniänsä isä on egyptiläinen... Mutta: turpansa on mies pitänyt visusti asiasta kiinni, eikä ala edes minulle asiasta avautumaan kun tietää että mitä mieltä minä olen. Ja se tyttö on aivan loistotyyppi, joten ei siinä ole kyllä saumaa sanoa yhtään mistään.
Jos mies sanoisi jotain tuollaista miniänsä tai edes poikansa kuullen kalauttaisin sitä kyselemättä kaulimella kalloon. Loppuisi moinen paskan puhunta.