Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on rasisti. Että osaa ottaa päähän!!!

Vierailija
16.11.2010 |

Tuli taas sunnuntaina todettua: anoppini on täysi korppikotka! Joka jumalan kerta kun pitää tämä haaska nähdä kuulee samat litanjat mamuista ja rättipäistä ja ählämeistä ja neekereistä ja venakoista ja blaablaablaa milloin mistäkin. Ihmiskunnan hukkapalat punkee Suomeen ja näin päin pois. Sanalla sanoen anoppikulta on aivan käsittämätön rasisti. Uskoo siis kaiken maailman rotuerotteluihin ja -luokitteluihin ja vaikka mitä.

Anoppi ja appi eivät ole koskaan olleet mitään maailman avarakatseisinta väkeä, mutta appi on sentään tullut tarkistelleeksi mielipiteitään sen jälkeen, kun muutin nuorimman poikansa kanssa yksiin. Nykyään tullaan hyvin juttuun, mukava mieshän tuo ja (ihan oikeutetusti) vähän nolo vaimonsa puolesta.

Anoppi saattaa munkin aikani spekuloida, kuinka mies olisi varmasti saanut kauniita lapsia, jos olisi mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia jonkun supisuomalaisen blondin eksänsä kanssa. Kun Barack Obama voitti presidentinvaalit, ensimmäinen kommentti oli, suunnilleen, että ei tuollainen rotujen sekoittuminen ihan luonnollista ja että siksi varmaan oli Obaman äiti yksinhuoltaja kun ei afrikkalaiset osaa kasvattaa pentujaan yhtään ja että varmasti sai ne fiksut geenit äidiltään jne.

Ja joo, oma faijani on länsiafrikkalainen. Lisäksi mä olen korkeammin koulutettu kuin mies (vaikka olen tietty geneettisesti tyhmempi), mies aikoo jäädä ainakin joksikin aikaa kotiin vauvan kanssa, ei olla naimisissa ja minä en kuulu kirkkoon. Mutta isoin ongelma on tietysti tuo ensimmäinen.

En todellakaan halua viedä omia lapsiani anopille kuuntelemaan, kuinka huonot ja tyhmät geenit heillä on ja heidät pitäisi pistää seuraavalla banaanilaivalla savimajaan. Tällä hetkellä fiilis on se, että kun lapsi syntyy, en astu anoppilaan sukankärjelläkään eikä astu vauvakaan. Appi tulkoon meille käymään jos jättää vaimonsa kotiin!

Mies on ison ja tiiviin suvun kasvattina hirveän perhekeskeinen ja varmaan siksi tässä asiassa aivan käsittämättömän munaton lapatossu, vaikka selkäranka on muuten luja ja mies ihan paras. Nätisti se on asiasta sanonut, rumasti ei osaa eikä välttämättä haluakaan.

Vituttaa aivan käsittämätömän paljon, tekisi mieli ampua koko haahka.

Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun, helpottaa oloa tämä valittaminen. :(

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on osittain muuttunut kellossa, näemmä, ja aika hassuun suuntaan.

Jos ei ollut selkeää kaikille: Olen suomalainen.

Äitini on suomalainen. Isäni on länsiafrikkalainen, valtio jääköön nyt nimeämättä. Olen syntynyt Kätilöopistolla ja käynyt suomalaisen päiväkodin, eskarin, peruskoulun, lukion ja yliopiston. Äidinkieleni on suomi, minulla on (vain) Suomen passi, kannatan futiksessa Suomen maajoukkuetta (vaikka isäni kotimaalla on parempi).

Olen toki myös käynyt sukuloimassa myös isän kotona pennusta saakka, puhun toisena kotikielenäni englantia, osaan lahjoa liikennepoliisin (en Suomessa), ostan ruokaa Hämeentieltä, olen tummaihoinen ja minulla on afro (suunnilleen).

Olen kuitenkin suomalainen ja oikein tukevasti sisällä suomalaisessa kulttuuriperinnössä. Tämä keskustelu ei liity maahanmuuttoon vaan anopin asenteisiin minua ja tulevaa lastamme kohtaan. Anoppia huolettavat rotukysymykset, eivät kulttuuriset seikat tai kulttuurierot, koska niitä ei ole.

Sitä, kumman näköinen lapsesta tulee ei ole mitään takeita, jos katsoo ihmistä eikä ihonväriä. Itsekin näytän huomattavasti enemmän äidiltäni. Varsinkaan äidin nuoruudenkuviin verratessa ei voi mitenkään jäädä epäselväksi, keneen olen tullut.

Suomalaisuus ei ollut mikään kriteeti parinmuodostuksessa eikä suomalaisissa geeneissä sinänsä ole mitään sen erityisempää tavoiteltavaa. Rakastan miestäni, koska hän on fiksu, empaattinen, hauska, oikealla tavalla outo, kiinnostunut sopivista asioista, suoraselkäinen, komea, oikeudentuntoinen jne. Kaikin puolin hieno mies, mitä nyt vähän äidinpoika joissakin asioissa (muissakin kuin tässä). Enkä usko, että me nyt ihan äkkiä ollaan eroamassa.

Aluksi kävin kylässä, koska mies halusi esitellä mut perheelleen. Nykyään käyn kylässä, koska appea on mukava nähdä ja hän odottaa innolla saavansa lisää lapsenlapsia. Lisäksi mies (ja vissiin appikin) toivoo, että anopin käytös muuttuisi, jotta myös meidän perheemme voisi olla osa miehen sinänsä ihan mukavaa ja rakastavaa sukua. Ja tuon perhekeskeisyyden vuoksi oletusarvo on se, että jos appi ja anoppi ottavat lapsensä yhteen vaikkapa sunnuntai-illalliselle, puolisot ja lapsenlapset tulevat myös.

Minä en halua viedä lastani anoppilaan, jos anoppi ei luovo rasistisista reunahuomiosta, koska minusta on veren kaivuuta nenästä viedä 1/4 musta pikkulapsi kuulemaan, kuinka neekerit on tyhmempiä kuin muut ja isi olisi saanut kivempia lapsia vaalean naisen kanssa.

En näe ollenkaan, miksi minun pitäisi yrittää ymmärtää tällaista käytöstä ensinkään. Kyse ei ole erilaisista tavoista tai luonne-eroista (hössöttävä anoppi vs pidättäytyvä miniä tms) vaan siitä, että anoppi käyttäytyy perusteetta törkeän huonosti.

Jos oman lapsenlapsen syntymä ei muuta anopin näkemystä asiaan tai saa edes pitämään päätään kiinni, en näe mitään syytä olla hänen kanssaan tekemisissä.

Ap

Vierailija
2/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen puoliksi ulkomaalainen enkä katsoisi tuollaista hetkeäkään. Ei näkis anoppi kyllä lapsenlapsiaan, jos ei meno muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies saisi kyllä kuulla kunniansa!! Täysin munatonta touhua.

Vierailija
4/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä käytöstä anopilta. Mite miehesi sallii tuon, tai appiukko? Itse en kestäisi ollenkaan käydä tuollaisen haahkan luona. Mun mielestä tuolla tavalla puhuvalle anopille saa jo vastata aika rumastikin, jos kehtaa.

Vierailija
5/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keneltäkään, en anopilta enkä omalta äidiltäni. Argh... suvaitsemattomuus ja ennakkoluulot on niin persiistä, kertovat älyn puutteesta ja ahtaasta elämänkokemuksesta ja ties mistä.

Sinuna pitäisin itse ärhäkkäästi puoleni. Joka kerta, kun anoppi alkaa tuon veisuun, sanoisin suoraan - tiukasti ja rauhallisesti - että "tuo loukkaa minua todella paljon, miksi haluat solvata minua tuolla tavalla?". Jos alkaa vänkyttää tai jatkaa virttä, nousisin ja keräisin kamppeeni ja mieheni ja lähtisin: "ihan oikeasti, olet hyvin loukkaava nyt enkä halua enempää kuulla tuollaista."

Ei kenenkään tarvitse kuulla omia juuriaan haukuttavan. Eikä muutenkaan ihmisiä pelkän ihonvärin tai etnisen taustan takia!

Tuon näyttävän kotiinlähdön toistat niin monta kertaa, että anoppisi, appesi ja miehesi tajuavat, että se todella ON sinulle tärkeä asia, ja anoppi käyttäytyy huonosti.

ÄLÄ SIIS ALENNU KYNNYSMATOKSI!

Miltä heistä tuntuisi kuulla joka tapaamisessa tuollaista solvaamista esim. karjalaisuuden/savolaisuuden/maaseutulaisten (keitä he itse nyt ovatkaan) ominaisuuksista!

Vierailija
6/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kyllä hiilostaisin miestäni. Onhan kyse hänen äidistään. Laittas kovan kovaa vasten ja "taistelisi" vaimonsa ja perheensä puolesta sivistymätöntä äitiään vastaan. Ehkä häntä ei voi muuttaa, mutta puheet voisi pitää sisällään tai purkautua vaikka OMALLE miehelleen...

Vierailija
7/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki sinä olet koulutuksestasi huolimatta geneettisesti tyhmempi kuin hän, mutta että anoppi itse taisi olla tynnyrissä kun käytöstapoja jaettiin.

Silmä silmästä, kenenkään ei pidä kynnysmattoilla tuommosen idiootin edessä. Mun mielestä sun ei tarvitse edes mainita mitään loukatuksi tulemisesta, anoppihan olisi luultavasti vaan tyytyväinen.

Vierailija
8/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottejahan ne siellä Afrikassa on suurin osa, mutta helmiäkin löytyy ja ne osuu aina suomineidon kohdalle kun se on vaikka Gambiassa lomalla. Oikeesti arvostan tuollaista vanhan kansan ihmistä, ainoa juttu on se, ettei niitä sinulle tarvitse huutaa vaikka katkera onkin poikansa valinnasta. Aika harva suomalainen tai eurooppalainen haluaa Afrikkalaista geenistöä sukuunsa, se on vaan kylmä fakta!

Vierailija
9/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi ei opi käytöstapoja siihen mennessä, kun vauva syntyy välit menee kyllä täysin poikki. Mutta sitä ennen on kyllä pinna kireällä. Ja en kyllä sitä naista uudelleen näköpiiriini ota muuten kuin polvillaan ja kukkapuska kädessä. Mies tehköön mitä lystää, kunhan siihen ei liity minä tai mun jälkikasvuni.

Kumpikaan noista miehistä ei oikein osaa olla anopille suora. Appi vaihtaa puheenaihetta ja mies sanoo vaan "Äiti, ole hiljaa". Jälkikäteen appi sitten soittaa ja pyytää anteeksi ja mies EHKÄ puhuu äidilleen silleen niinku kivasti. Mutta kyllä se anoppi taas nälvii heti kun pöly ehtii laskeutua kun se taas ei ole yhtään kiva ihminen. Ja nälviähän se osaa, koska suoraan minulle päin naama ei ole tätä asiaa kertaakaan sanonut.

Näin jälkikäteen tarkasteltuna en oikein tiedä, mitä olisi ajatellut miehestä, jos olisin tavannut sen sukulaiset ensin. Koko porukan mielipidelinja kulkee jossain koti/uskonto/isänmaan ja hitler jügendin välillä. Oikeassa laidassa anoppi, vasemmassa Ville Rydmanin tyttöversio (=miehen isosisko). Ja sit tietty appi, joka koki mun kanssani jonkin kulttuurinen oivallus -hetken, osaa asennoitua vähän paremmin ja on muutenkin sikäli järkimies, että keskustella voi aina.

Mutta kaikkilla viidellä sisaruksella perheineen ja vanhemmilla ovat hirveän läheiset, hyvät ja rakastavat välit ja joka kissanristiäset on istuttava anopilla ja apella ja arkisin soitettava kaikesta, että varmasti nähdään tarpeeksi. Se on minustakin hienoa ja mies ilmeisesti pelkää, että menettää kaikki tärekimmät perhesuhteensa, jos katkaisee välit äitiinsä.

Mutta toisaalta, Belsububillakin on varmasti lemmikkikisu nimeltä Hani.

ap

Vierailija
10/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosta viimeisestä vuodatuksesta!

Vierailija
11/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko SINUT ja TEIDÄN perheenne onnellisuuden vai onko suku (lue äiti) tärkeämpi. Minä en pystyisi tuollaisessa tilanteessa olemaan, joten voimia sulle ap, teetpä minkä ratkaisun tahansa.

Vierailija
12/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholisti ja ties mikä sekakäyttäjä, nykyinen 45v. eläkeläinen. Vihaa kovasti somaleja ja kaikki tummempia.

Esiintyy (yrittää esiintyä, ulkomuoto paljastaa asian oikean laidan) aina kunniallisena ihmisenä joka on huolissaan yhteiskunnan vähäosaisimmista (oikeasti vaan itsestään ja tuista mitä hänelle kuuluu, mutta mitkä somalit saa).

Olen saanut hänen kauttaan kuvan että kaikki raisistit ovat jotain aivovammaisia.

Vierailija
13/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anopin puhe loukkaa sinua todella paljon. Siis todella tehdä selväksi, että hänen puheensa loukkaavat sinua ja nimen omaan kaikkien kuullen. Ei auta jos puhut yksin hänelle tai miehellesi vaan "nosta kissa pöydälle"!

Vierailija
14/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on anopin silmissä vähempiosainen, anoppia ei kiinnosta tippaakaan vaikka loukkaisi ap:tä hautaan asti. Tuon anopin kaltaset ihmiset on surkeita, sivistymättömiä ja kapeakatseisia luusereita, joilla on tarve korostaa omaa paremmuuttaan toisten kustannuksella.

Ap, älä oottele lapsen syntymää. Katkaise välit anoppiisi samantien.

Vierailija
15/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä minäkään erikoisesti välitä noista ulkomaalaisista.

Vierailija
16/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä minäkään erikoisesti välitä noista ulkomaalaisista.

Tuskin ne ulkomaalaiset sinustakaan välittävät, mutta silti heillä on oikeus tulla Suomeen lomailemaan, töihin tai avioon, halusitpa sinä sitä jalorotuisuudessasi tai et.

Vierailija
17/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on anopin silmissä vähempiosainen,

Vierailija
18/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on anopin silmissä vähempiosainen, anoppia ei kiinnosta tippaakaan vaikka loukkaisi ap:tä hautaan asti. Tuon anopin kaltaset ihmiset on surkeita, sivistymättömiä ja kapeakatseisia luusereita, joilla on tarve korostaa omaa paremmuuttaan toisten kustannuksella.

Ap, älä oottele lapsen syntymää. Katkaise välit anoppiisi samantien.

Unohdit listasta ainoastaan itsetuntovajauden ja muukalaispelkoisen. Sitten olisi ollut jo kattava kuvaus tyypillisestä Salattuja Elämiä katsovasta tai ferrareita lippis päässä kuolaavasta "sivistyneestä" suomalaisesta. Onneksi Suomessa on älykkäitäkin ihmisiä, joiden ei tarvitse omaa alemmuudentunteesta ja itsetunto-ongelmista kumpuavaa kakeruuttaan tilittää joka vitun päivä.

Vierailija
19/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisia idiootteja niitä fiksuja ihmisiä, jotka moista katselee ja kuuntelee.

Itselleni riittää jo se, ettei olla anopin kanssa ihan hengenheimolaisia pidättäytymään tapaamista. En ylipäätänsä ymmärrä, miksi pitäisi olla miehen sukulaisten kanssa tekemisissä. Mies vierailee anoppilassa lasten kanssa silloin kun lystää ja kun anoppi tulee, niin saatan lähteä viettämään omaa aikaa, kuten leffaan.

Vain silloin kun lapset ovat vielä ihan rinnassa kiinni, ollaan anopin kanssa samassa tilassa ja tietty synttäreillä yms. mutta en todellakaan tajua, miksi mun pitäisi sen enempää hengaa anopin kanssa.

Sun anoppis kaltaista dorkaa en kyllä kutsuisi edes lasten synttäreille.

Vierailija
20/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa hyvaa suomea ja kasitykseni mukaan syntynyt ja koulutettu Suomessa. Suomen kansalaisuus, suomalainen passi. Mita muuta siihen suomalaisuuteen tarvitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä