Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella ruokavaliolla pysyy yhtä laihana kuin miljonääriäidit Maria ja Nina?

Vierailija
16.11.2010 |

Tahtoisin olla yhtä laiha kuin he (oikeasti), eivät mielestäni ole mitään kaunottaria mutta kropat on kyllä tosi hyvät molemmilla ja vaatteet näyttävät hyvältä päällä.

Miten tuon kokoiset naisihmiset syövät? Vai pitääkö kärsiä koko ajan nälästä? Näin toki sen jakson jossa muka söivät jättimäiset kakkupalat mutta ei kai sitä voi koko ajan harrastaa jos haluaa linjansa pitää...

Itsekurini on melko huono enkä kestä nälässä kärvistelyä, mutta tuollainen todella hoikka kroppa olisi aika hyvä motivaattori. Liikun jo noin tunnin päivässä, yksi lepopäivä viikossa. Mites siis syömisen kanssa, kuulisin mieluiten laihojen naisten omakohtaisia kokemuksia :)

160/62

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuloksena on vaan riutuneen näköinen narkkari-look

Vierailija
2/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim viime viikolla kävin 6 kertaa sauvakävelemässä 10km, eli yhteensä paljon tunteja. syön terveellisesti, kylläkin paljon, mutta painan 81kg, joka on mulle ok. mutta geenit on lihovan ihmisen geenit ja saan tehdä ihan todella paljon töitä, että pysyn normaalina.

noi voi varmaan syödä mitä vaan lihomatta. kade!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä olen nykyiselläänkin. luulisi siis ainakin hänelle kelpaavan? :D

minä luulen, että itseluottamus ja se miten sääskenjalkansa / löllöreitensä kantaa ovat ne tärkeimmät kriteerit kun mies itselleen seuraa valitsee. perustelu: mittani ovat 160 / 85 varustettuna g-kupin rinnoilla. vientiä on riittänyt aina ja itseluottamukseni on sillä tasolla notta huh huh!! :D en laihduta, liikun paljon ja yritän syödä terveellisesti, olen hyvässä fyysisessä kunnossa. hoikemmat mutta itseensä tyytymättömät kaverini ovat jääneet seinäruusuiksi kun minua on pyöritetty. kummallista, eikö vain ;)

Vierailija
4/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöliekki? JOkainen täällä ruokavaliotaan esittelevä saa kauhean paasauksen siitä, kuin ei syö tarpeeksi laihtuakseen. ja silti sanotaan että nuo Miljonääri-muijat elävät nälässä. No miksi tavis ei laihtuisi elämällä nälässä vaan heti avroitellaan säästöliekistä? Ei jummarra!

Vierailija
5/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmakropat; hoikka, kiinteä, mutta muodokas, pitkät sääret. Ei selluliittia. Mieheni sanoi, että tallaisen naisen jokamies haluaa, mutta tietenkään kaikki miehet ei voi saada niin hyväkroppaista naista.

Vierailija
6/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmakropat; hoikka, kiinteä, mutta muodokas, pitkät sääret. Ei selluliittia. Mieheni sanoi, että tallaisen naisen jokamies haluaa, mutta tietenkään kaikki miehet ei voi saada niin hyväkroppaista naista.

mitään muotoja muutakuin silikonia tisseissä, mikä on rumaa. Perseet niillä on ku kymmenvuotiaalla pojalla. Naisella, vaikka oliskin laiha, pitää olla muodokas lantionseutu ja hyvä perse .

t. mies

Vierailija
8/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöliekki? JOkainen täällä ruokavaliotaan esittelevä saa kauhean paasauksen siitä, kuin ei syö tarpeeksi laihtuakseen. ja silti sanotaan että nuo Miljonääri-muijat elävät nälässä. No miksi tavis ei laihtuisi elämällä nälässä vaan heti avroitellaan säästöliekistä? Ei jummarra!

Mitään sellaista säästöliekkiä ei ole, vaan kyse on ihan luonnollisesta ilmiöstä, jossa energiantarve vähenee painon pudotessa. Monen laihduttajan on kauhean vaikea tajuta tätä systeemiä. Pudottamalla vähän energiamäärää laihtuu tietyn määrän, mutta jos haluaa laihduttaa enemmän, pitää energiamäärää pudottaa lisää.

Laiha ihminen ei paljon energiaa tarvitse, ellei kyse ole ammattiurheilijasta.

Vierailija
9/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pysyy kroppa kunnossa ku syön neljästi päivässä. Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Kuntoilen 4-5 krt viikossa 1-1,5 h/kerta. Ei siihen sen kummempia tarvita. Kyllä kenellä tahansa tuon verran liikenee aikaa viikossa kuntoiluun. Ja joo mulla on kolme lasta. Mitat 92/64/89 ja 160/50 (en oo pitkä mutta suhteessa pituuteen pitkät jalat) ja oon ihan tyytyväinen. Mieskin on. :)

Vierailija
10/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä vaan. Itse en haluaisi olla laiha.

Minusta on tervettä, että naisella on hieman, siis hieman, ihan sitä oikeaa läskiä.

En tajua, miksi laihuutta pidetään nykyään niin tavoiteltavana. Terveellisyys ennen kaikkea.

Vierailija
11/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä hyvänsä, harvoin mitään terveellistä (ellen sitten samaa, mitä lapsilleni laitan). Syön paljon suklaata, sipsejä, 'roskaruokaa' yms... en vahdi syömistäni ikinä.

Toisaalta, unohdan syödä usein, ruoka ei ole elämässäni mikään 'juttu', joten se tulee listalla, kun olen kaiken muun tehnyt - unohdan usein nimenomaan päivisin syödä. En syö nautiskelun vuoksi juurikaan, vaan kun maha tulee kipeäksi.

Uskon itse, että geeneillä on todella suuri vaikutus painoon ja lihomiseen ja niitä vastaan taistelu voi olla melkoista salatiedettä. Elän miehen kanssa, joka syö lähes samoin kuin minä ja on kymmeniä kiloja ylipainoinen...

Vierailija
12/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole tavannut yhtään miestä, joka olisi ihaillut jotenkin laihuuttani. Ennemmän olen kuullut ihan päinvastaisia kommentteja - mikä ei ole kivaa, kun en asialle mitään juuri voi. Jos lihottaisin keinotekoisesti, ei se mitenkään kivoihin paikkoihin kertyisi!

Ihan soopaa, ettäkö miehet haluaisivat laihan naisen. Ei ole totta, miehet haluavat naisen, joka ei ole lihava EIKÄ MYÖSKÄÄN langanlaiha. Naiset haluavat olla laihoja, ei ole mikään miesten toive.

ihan mitä vaan. Itse en haluaisi olla laiha.

Minusta on tervettä, että naisella on hieman, siis hieman, ihan sitä oikeaa läskiä.

En tajua, miksi laihuutta pidetään nykyään niin tavoiteltavana. Terveellisyys ennen kaikkea.

Vierailija
13/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omin silmin nähnyt miten miehet iskivät koko ajan langanlaihaa kaveriani baareissa. Itse olin normaalipainoisena kuin ilmaa.

Vierailija
14/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä hyvänsä, harvoin mitään terveellistä (ellen sitten samaa, mitä lapsilleni laitan). Syön paljon suklaata, sipsejä, 'roskaruokaa' yms... en vahdi syömistäni ikinä.

Toisaalta, unohdan syödä usein, ruoka ei ole elämässäni mikään 'juttu', joten se tulee listalla, kun olen kaiken muun tehnyt - unohdan usein nimenomaan päivisin syödä. En syö nautiskelun vuoksi juurikaan, vaan kun maha tulee kipeäksi.

Uskon itse, että geeneillä on todella suuri vaikutus painoon ja lihomiseen ja niitä vastaan taistelu voi olla melkoista salatiedettä. Elän miehen kanssa, joka syö lähes samoin kuin minä ja on kymmeniä kiloja ylipainoinen...

Joo ja minäpä kerron millainen tulevaisuus sua odottaa. :D Sun kolesteroliarvot nousee ja on jo ehkä noussu taivaisiin, verisuonet menee tuosta suolamäärästä tukkoon, sinusta tulee "laiha/läski" ja saat ensimmäiset kunnon ryppysi jo ennen 40 v. ikää. Riudut ja alat luultavasti muistuttaa naista joka tupakoi (ellet jo noilla elintavoilla tupakoi muutenkin). Ja lapset oppivat syömistapasi kyllä, usko pois. ;) Joten onnellista elämää sinulle ja tulevalle osteoporoosillesi. Suosittelen syömään terveellisemmin jos haluat näyttäöä hyvältä vielä neljänkympin jälkeenkin.

n 27 joka tulee varmasti näyttämään yhtä upealta aina (ainakin suhteessa ikään) :)

Vierailija
15/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muut asiat kuin ulkonäkö. Varmaankin baareissa miehet kännipäissään tulevatkin juttelemaan, mutta minulle on henkilökohtaisesti niin paljon tärkeämpää, että mies rakastui minussa juuri luonteeseeni ja persoonaani. Ei vyötärönympärykseeni.

Sisin ratkaisee. Itse en edes haluaisi olla mikään trophy wife jollekin rikkaalle miehelle. Mun arvoni poikkeavat kauaksi siitä.

Vierailija
16/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanovat, että kyllä naisessa pitää olla vähän pyöreyttä eikä saa olla langanlaiha..mieluummin vähän ylimääräistä mitä liian laiha. Mutta samat ihmiset aina kuitenkin katsovat ihaillen hoikkia naisia eikä silmiänsä lainaakaan normaalipainoisille naisille. Eli puhuvat ihan eriä mitä selkeästi oikeasti ihailevat. Miksiköhän, en ymmärrä!

Vierailija
17/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kuitenkin paljastaa totuuden:D

Vierailija
18/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoisia useammin kuin naiset. Että siitä lähdetään.

69, ovat fiksuja ja haluavat miellyttää tavallista naista puheillaan.

Silmät kuitenkin paljastaa totuuden:D

Vierailija
19/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanovat, että kyllä naisessa pitää olla vähän pyöreyttä eikä saa olla langanlaiha..mieluummin vähän ylimääräistä mitä liian laiha. Mutta samat ihmiset aina kuitenkin katsovat ihaillen hoikkia naisia eikä silmiänsä lainaakaan normaalipainoisille naisille. Eli puhuvat ihan eriä mitä selkeästi oikeasti ihailevat. Miksiköhän, en ymmärrä!

Se pyöreys pitää ola oikeissa paikoissa ja sellaista sileää ja lihaksikasta pyöreyttä. Eli rinnat, peppu ja lantio saavat olla isot, amoin reidet. Ja kaikki nuo kiinteällä tavalla pyöreitä, ei roikkuvia hyllyviä. Vyötärön pitää olla kapea, samoin nilkkojen ja ranteiden.

Oikeasti tuo muodokkaasti pyöreä kroppa on tosi vaikea saavuttaa, jos ei ole erikoisen hyviä geenejä. LAihduttaa aina voi, mutta tuo vaatii työtä salila ja lenkkipolulla.

Sinänsä ihan turha miettiä ihanteita ja arkielämää. Riittävän hyvä on ihan jees, niin autoissa kuin puolison ulkonäössä.

Vierailija
20/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta voi näyttää. Ratkaisevaa lienee arjen aktiivisuus.

Itse syön viisi kertaa päivässä, olen kova touhuamaan. 163/53 ovat mittani.

Syön normaalisti, mutta minun normaalini ei tietenkään välttämättä ole sinun normaalisi. Siksi esimerkkiä:

Aamulla kaksi ruisleipää, tomaattia, kinkkua (5% rasvaa), margariini, juusto, rasvaton maitokahvi, vettä

Lounas:lautasellinen ruokaa, vettä

Välipala:kahvi ja leipä/pulla/keksejä

Päivällinen:lautasellinen tai kaksi ruokaa+ rehuja, vettä. Kahvi ja pieni makea, suklaa tms.

Iltapala: maustamaton jogurtti ja hedelmät sekä mysli, (yht. puolisen litraa) tai pari-kolme leipää päällisineen ja teetä tai vettä. Kalkkitabletti.

Eli ei karkkeja tai naksuja, ainakaan useammin kuin kerran viikossa. Hyvin harvoin pizzaa, hampurilaisia, ranskiksia tai muuta rasvassa tirisevää, mutta joka päivä silti rasvoja.