Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis mennä kampaajalle mutta pelkään että mulla on täitä.

Vierailija
16.11.2010 |

Oikeasti ei pää kutise eikä mikään viittaa siihen että niitä olisi, mutta pelkään täitä ihan hysteerisesti, jos niitä ei tunnekaan ollenkaan ja kampaaja sitten vasta löytää? Sepä olisi noloa :( Enkä omaa päätä edes pysty itse katsomaan, lapsen kyllä eikä ole täitä tai munia näkynyt vaikka silloin tällöin raapii päätään. Tämä täiaika on inhottava!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran lapsena, eikä sitä voi olla huomaamatta, kutittaa nimittäin vähän helvetisti.

Sulla on ihan selvästi joku neuroosi. Onko muita neurooseja, pakkoajatuksia tai -toimintaa tms?

Vierailija
2/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita neurooseja, pakkoajatuksia tai -toimintaa tms?

Emmä täiasiaa stressaa kuin tälleen täiaikana. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa ryhmässä, jossa oli täitä liikkeellä. Pelkäsin "hysteerisenä" ja pyysin muutamaan otteeseen miestä tarkistamaan. Onneksi ei löytynyt. :)

Onko sinulla miestä jota voisit pyytää katsomaan? Tai kaveria, äitiä, jotakuta muuta?

Tai mene rohkeasti kampaajalle ja kerro pelostasi, saat ammattilaisen vastauksen ja samalla piristystä hiuslookiin. ;)

Kampaaja on ammattilainen, ei siellä tartte mitään nolouksia miettiä. Mulla on aika paha pälvikalju jota itse välillä häpeilen kampaajallakin (jos on uusi henkilö), mutta aina on suhtauduttu asiallisesti ja ymmärtäen.