Pitäis mennä kampaajalle mutta pelkään että mulla on täitä.
Oikeasti ei pää kutise eikä mikään viittaa siihen että niitä olisi, mutta pelkään täitä ihan hysteerisesti, jos niitä ei tunnekaan ollenkaan ja kampaaja sitten vasta löytää? Sepä olisi noloa :( Enkä omaa päätä edes pysty itse katsomaan, lapsen kyllä eikä ole täitä tai munia näkynyt vaikka silloin tällöin raapii päätään. Tämä täiaika on inhottava!
Kommentit (3)
Onko muita neurooseja, pakkoajatuksia tai -toimintaa tms?
Emmä täiasiaa stressaa kuin tälleen täiaikana. ap
päiväkodissa ryhmässä, jossa oli täitä liikkeellä. Pelkäsin "hysteerisenä" ja pyysin muutamaan otteeseen miestä tarkistamaan. Onneksi ei löytynyt. :)
Onko sinulla miestä jota voisit pyytää katsomaan? Tai kaveria, äitiä, jotakuta muuta?
Tai mene rohkeasti kampaajalle ja kerro pelostasi, saat ammattilaisen vastauksen ja samalla piristystä hiuslookiin. ;)
Kampaaja on ammattilainen, ei siellä tartte mitään nolouksia miettiä. Mulla on aika paha pälvikalju jota itse välillä häpeilen kampaajallakin (jos on uusi henkilö), mutta aina on suhtauduttu asiallisesti ja ymmärtäen.
Mulla oli kerran lapsena, eikä sitä voi olla huomaamatta, kutittaa nimittäin vähän helvetisti.
Sulla on ihan selvästi joku neuroosi. Onko muita neurooseja, pakkoajatuksia tai -toimintaa tms?