Prinsessa-lehti? Onko kukaan
Kommentit (40)
Kolmevuotiaamme ei vielä osaa lukea, mutta hänelle luetaan ahkerasti kaikkea mahdollista. Nyt hänellä on prinsessavaihe, ja sen vuoksi päätinkin tilata hänelle Prinsessa-lehden. Roolileikit kasvattavat mielikuvitusta.
En ikinä tilaisi tai ostaisi lapselleni.
noita aivottomia lehtiä, en käsitä.
Turhanpäiväinen ja huono lehti En ikinä tilaisi tai ostaisi lapselleni.
aivan ihana lehti :)
Meille se tuli noin 3 vuotta ja jokainen lehti luettiin tarkkaan monta kertaa :)
ole. Mutta 4-vuotias tyttäreni lehdestä pitää. Ja hänelle sen tilaisin. En itselleni :))
-ap-
aivan ihana lehti :) Meille se tuli noin 3 vuotta ja jokainen lehti luettiin tarkkaan monta kertaa :)
kyllähän lapset lukevat vaikka mitä roskaa jos siihen totutetaan. Tilatkaa lapsillenne mieluummin vaikka joku harrastuslehti.
lehti kolme vuotta. Nyt sovittiin, ettei enää jatketa, kun tilaus päättyy. Musta se on kiva lehti ja ennen kaikkea tyttö on aivan onnesta soikeana, kun se tulee. Viime aikoina hiukan into laantunut, mutta vuosi sitten tuntui lehtipäivä olevan kuukauden kohokohta.:)
ole. Mutta 4-vuotias tyttäreni lehdestä pitää. Ja hänelle sen tilaisin. En itselleni :)) -ap-
aivan ihana lehti :) Meille se tuli noin 3 vuotta ja jokainen lehti luettiin tarkkaan monta kertaa :)
kyllähän lapset lukevat vaikka mitä roskaa jos siihen totutetaan. Tilatkaa lapsillenne mieluummin vaikka joku harrastuslehti.
Tiede 2000? Vai Suomen Kuvalehti? Kauppalehti, kenties?
Kylläpä sädekehät taas kiilää, ihan häikäisee.
Esimerkiksi Lemmikki-lehti tai muut lasten harrastuslehdet.
Ihmeellisiä aviiseja nykyään julkaistaankin lapsille.
entä, jos ei harrasta mitään?
entä, jos tykkää vaan leikkiä prinsessa-leikkejä?
vai pitääkö sekin kieltää?
Kyse 4-vuotiaasta. Mikäköhän harrastuslehti...?
Olen samaa mieltä kuin muut, että onhan se ihan hömppähommaa, mutta olen aikoinani muutaman irtonumeron omille tytöilleni ostanut. Lähinnä siitä oheiskrääsästä ovat olleet kiinnostuneita, mikä kuvaa hyvin nykyisiä lastenlehtiä muutenkin.
Eli otetaan se lelu siitä ja leikitään, ja jos lehdessä on puuhatehtäviä, tehdään ne. Ei sen syvällisempää.
Kysäisin siis onko joku saanut hyvän tarjouksen Prinsessa-lehdestä lähiaikoina. En kasvatuksellisia neuvoja ....
Minun tyttäreni saa lukea "aivottomia" prinsessa tarinoita ja eläytyä tähän maailmaan ihan täysillä ... Näitä lehtiä ei ole tytölle tuputettu, jostain on itse bongannut ja olen hänelle sitten ostanut. Itse en ole koskaan tällaista "prinsessavaihetta" elänyt. Minä luin lapsena näitä harrastuslehtiä (Hevoshullua, Koiramme ...)
Mutta siis ... edelleen peräänkuulutan hyviä tarjouksia :)
-ap-
entä, jos ei harrasta mitään? entä, jos tykkää vaan leikkiä prinsessa-leikkejä? vai pitääkö sekin kieltää?
Järjetöntä tilata lehteä joka on lähinnä prinsessalelujen kauppaamista tai muuta markkinointia. Mieluummin vaikka joku sarjakuvalehti joka ei pidä tyttöjä idiootteina.
Prinsessalehti on naisia halventava Ihmeellisiä aviiseja nykyään julkaistaankin lapsille.
mikä siinä on mielestäsi naista halventavaa?
Kai nyt pieni tyttö voi muutaman vuoden lukea prinsessa-tarinoita?
Kyllä sitä kerkee pikku-kovis olemaan sit myöhemmin!
Harvemmin nuo teini-ikäiset enää siideritölkkiensä kanssa prinsessaa leikkivät!
Ihmeellisiä aviiseja nykyään julkaistaankin lapsille.
Todella outoa naiskuvaa nuo Prinsessalehden tyyliset lehdet välittävät. Lapselle kuitenkin muodostuu pienenä jo käsitys itsestään ja omasta roolistaan. Olisi hyvä jos tuollaisia lehtiä ei julkaistaisi.
ja nyt se istuu tuossa mahareissaan erittäin epäprinsessamaisena teininä.
Alkuperäiseen kysymykseen liittyen eikä kasvatusperiaatteisiin, täältä voi katsoa Prinsessa tarjouksia: http://www.lehti-tarjoukset.com/lehti/105/Prinsessa