Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäreiden juhlat ja ulkomaan kongressit

Vierailija
15.11.2010 |

Te, jotka olette terveydenhuoltoalalla tai muuten tiedätte: lääkäreillä kun on näitä kongressimatkoja ym. niin vehdataanko siellä sairaanhoitajien (sinne osallistuu myös hoitajia) kanssa? Vaimothan ei siellä ole mukana.

Kyselen siksi, kun olen seurustellut pitkään lääkärin kanssa, nyt suhde menossa vakavampaan suuntaan. Alusta asti olen miettinyt, minkälaisia nämä työreissut ovat. Jokainenhan on yksilö, mutta kiinnostaisi tietää millainen meno siellä on, ennenkuin menen suhteessa liian pitkälle.

Noita kongressejahan onpaljon, ainakin kuukausittain, minne hän osallistuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yleensä kuin lääkäreitä.

Ja vehtaako jonkun kanssa - sehän riippuu ihan ihmisestä. Kyllä mä siellä olen ihan kiltisti ollut :)

Millä erikoisalalla mahtanee olla joka kuukausi ulkomaanreissuja, aika oudolta kuulostaa.

Vierailija
2/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisalana urologia. Ehkei ihan joka kk, mutta vähintään kerran 2 kk:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongressimatkoilla ja töissä sit liinavaatehuoneessa. Ja aamulla hoitsut kattoo pari numeroa liian pienen mekon päälle, että oikein lääkäreillä ois mukavaa.

Huoh.

Vierailija
4/12 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli työtön ja hänellä oli monta naista ja vietti aikaa aina kunkin luona kerrallaan. Oli kaikenlaisia matkoja yms mihin hänen piti osallistua.

Vierailija
5/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kongressimatkat ole mielestäni erityisesti riski pettää. Meillä lääkärit vehtaavat innokkaimmin ainakin erilaisissa pikkujouluissa ja osaston muissa kekkereissä. Onhan pettämistä kengresseissakin nähty mutta eikö tuo uskollisuus nyt ole yksilökysymys?

Itse olen leikkurissa töissä.

Vierailija
6/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä kovia flirttaamaan ja myös seikkailemaan.

Vierailija
7/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu jokaisella alalla. Kyse ei ole alojen välisistä eroista, vaan ihmistyypeistä.

Vierailija
8/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusduunissa, ei meitä näy missään kongressimatkoilla, saatikka pyhien yrjöjen vuoteissa. Voit sen puoleen olla ja elää rauhassa.

Vierailija
9/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat koko jutun sillä.

Vierailija
10/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteta. Paitsi ehkä joihinkin kotimaisiin. Eiköhän se vehtaa missä vain jos on sen luontoinen.

Vierailija
11/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sisäsiittoista ammattikuntaa ei toista ole. Millekään kunnon kongressimatkalle ei hoitajia edes lähde.

T. lääkäri (nainen)

Vierailija
12/12 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut mukana useammassakin kongressissa, myös kolme kertaa ulkomailla vaikka olenkin vain sairaanhoitaja. Työskentelen anestesiassa vain siis sairaanhoitajana ja itselläni on oma erikoisosaamisala, jonka tiimoilta ulkomaankoulutuksiakin tulee.

Ikinä en ole edes tuttuihin lääkäreihin päin noilla reissuilla vilkaissut ja jokainen tekee niinkuin hyvä tulee. Tuo edellisen lääkärin kommentti (etteivät hoitajat ole kongressimatkoilla) kertoo juuri sen kuinka helvetin omahyväisiä NAISlääkärit ovat ja kuvttelevat, että me hoitajat olemme jotain pompoteltavia marionetteja. NOT!