Kun huutonet nyt muuttuu maksulliseksi, niin mihin siirrytte
myymään lastenvaatteita? Otetaanko joukkorynnistys muualle? Meitä on lastenvaatteita ostavia ja myyviä on siellä todella paljon. Kyllä maa tutisee huutonetin omistajien jalkojen alla, kun kaikki tömistelemme pois.
Ehdotuksia minne voisi siirtyä? Missä huutonetin jälkeen on mielestäsi toiminnallisesti paras sivusto ja tietenkin oltava ilmainen? Ei käytettyjen lastenvaatteiden myynnistä kande palkkioita ylläpitoon maksaa.
Kommentit (47)
Vedättäjähän varmasti tietää, missä kohtaa se hv on. Ja tuolloinhan, jos ei ostajaa ilmaannu vedättäjän jälkeen, niin kauppoja ei tulekkaan ja provinkkaa ei peritä.
Sama meno siis jatkuu.
Ja sitä myötä varmuutta luotettavista kauppakumppaneista. Kierrän kaukaa myyjät, jotka kauppaavat muumimukeja 20 sentillä ja 30 euron toimitusmaksuilla. Joku muu saa minun puolestani aivan vapaasti tehdä kauppaa näiden kanssa. :)
Jollekin huutonet ei ole koko elämä. Nämä asiasta herneen nenäänsä vetäneet voivat hyvin poistua takavasemmalle. Jos vaan raaskisivat... ;)
Sillä huutonetissähän on etunsa: maksavia asiakkaita, korkeampia hintoja, ilmaisia/nimellisiä myyntikustannuksia, pienempi riski siitä että joku pöllii tavarasi maksamatta (vrt. kirppispöytä).
Itse olen parhaiten myynnyt kaksplussan nettimarkkinoilla, mikossa ja tori.fi.
Ostajat ovat tykänneet soittaa kysellä tuotteista sekä käydä tarkistamassa rahojen kanssa.
Mielestäni olen saanut vielä hyvän hinan.
Paremmin kuin huuto.netis.
Ostajat ovat aina sitä mieltä ettei tiedä oikeesti mitä saa vai saako mitään.Monet maksavat varmuudesta.
tuo 2,9% lisää hintaan eli ennen oli lähtöhintana 50 € niin nyt laitat 51 €.
Ostajat ovat tykänneet soittaa kysellä tuotteista sekä käydä tarkistamassa rahojen kanssa.
Mun vilkkaaseen perhe-elämääni ei moista mahdu. Olen jo kieltänyt huutonetin ostajia noudoista, kun en niitä kuitenkaan pysty järkkäämään. Ilmoituksiakin teen vasta lasten mentyä nukkumaan.
Ei ostaja jatka sitä +1 linjaa siinä loppupäässä hinnanmuodotusta. Hauska ajatus sulla. :)
tuo 2,9% lisää hintaan eli ennen oli lähtöhintana 50 € niin nyt laitat 51 €.
Tuo 1 euroa kannattaa lisätä toimituskuluihin. Niitä monet huutajat ei lue. Ja vaikka jättää ihan merkitsemättä, niin monet huutajat ei kysy. Laittaa vaikka omakuvaukseen, että perii provikan toimituskuluissa. Sitäkin harva katsoo ennen huutoa. Ja sitten yllättää sillä ostajan.
jotka ei välitä kuin kokonaishinnasta.
Onhan huutonet pullollaan sellaisiakin ostajia ja myyjiä, jotka ei välitä lainkaan selvästä laittomasta toiminnosta eli piraattilaukkujen ja muiden vastaavien tuotteiden myynnistä. Siinä varsinainen moraalin kukkanen. :)