Mitä kallista voisin pyytää joululahjaksi?
Siskoni saavat lahjaksi jotain kallista (varmaan muutamien satojen euron arvoista) ja vanhempani haluavat olla tasapuolisia. Nyt siis munkin pitäisi keksiä jotain (tai no eihän mun oo pakko tietenkään)... Oon 26 vuotias. Ehdottakaa jotain.
Kommentit (15)
Äläkä PYYDÄ, pyytäminen on kerjäämistä. Ja onko väliä jos siskosi tarvitsee 200E "kännykän" ja sinä 50 e pyyhkeet?? Niinkuin oikeesti.. vai etkö vaan SINÄ tahdo jäädä vähemmälle. Milloin rakkaus on arvioitu rahassa?
niin nyt (yli 40 v.) toivoisin, että joku olisi ottanut minulle sairauskuluvakuutuksen silloin, kun olin vielä nuori ja terve! Olisi käyttöä, mutta eipä tuollaisia tule nuorena ajatelleeksi.
Maksun hoitaminen vuosittain olisi superihana lahja!
t. sairas köyhä kotiäiti
Veljeni saa uuden kannettavan hinta noin 1400e. Sisareni saa uuden sohvaryhmän, hinta noin 2000e.
Ja isä kysyi sit eilen, että mitäs minä haluan joululahjaksi....
En ole vielä keksinyt mitään, ideoita?
Ja vanhemmillani ei ole todellakaan rahasta pulaa...
tykkää ostaa lahjoja ja jotain pitäis nyt keksiä. Minkäs mä sille voin että se haluaa tasapuolisesti ostaa meille lahjoja? :P Olen kyllä sanonut että en TARVITSE mitään, mut ei se auta. Enkä ole siis PYYTÄMÄSSÄ, anteeksi nyt vaan "väärä" sanavalinta. Toivomuslistaa tässä pitäisi tehdä.
mutta siis valurautapannu kuulostaa ihan hyvältä idealta. Paljonkohan sellaiset maksaa, kun en meinaa netistä löytää hintoja.
telkkari, tietokone, kuntosalikortti, lahjakortti kauneushoitoihin, hierontaan, lahjakortti vaatekauppaan. uusi pesukone, astianpesukone, kuivausrumpu.. Talvivaatteita, lasketteluvälineet...
Matkalahjakortti, maksaa autonvakuutukset vaikka.. Onhan noita..
ihan tylsää toivoa ainakaan koko rahalla mitään hyödyllistä. Toivo jotain kivaa mitä haluisit, mutta et raaski ostaa. KOru, kello, pelikonsoli, Wii on oikeesti huippu hauska, vaikka ei pelikonsolit naisilla oo niitä toivotuimpia, siis ei tuu ekana mieleen, kaunis, laadukas takki (tai lahjakortti), lahjakortti kampaamoon/kauneushoitolaan, ja sitten päälle vielä se valurauta pannu :)
Tai Tempur-patjat tai tyynyt? Muotoutuvat kehon lämmön mukaan nukkujalle sopiviksi.
hyvät astiat
fonduepata
sarpanevan pata
kunnon lakanat ja pussilakanat
matkalahjakortti
jalkalamppu (jonka itse valitsisin)
olohuoneen matto (jonka itse valitsisin)
lahjakortti vaateliikkeeseen
jälkiruokaviinilasit
lahjakortti johonkin taidegalleriaan, josta saisin itse valita jonkin taulun. Tai lahjakortti on ehkä vähän vaikea, kun sen pitäis olla juuri oikealle summalle, mutta vaikka sitten saisit itse käydä valitsemassa jo etukäteen.
Esim. telkkari, tietokone, pelikonsoli (jos tykkäät) vaikka sillä Wiin jumppapelillä tms. Matka,
muttet raski itse ostaa? Mä toivoisin tuossa tilanteessa isomman valurautapannun. Olen pannut pois kaikki teflonpannut, mutta meillä on vain yksi valurautainen, ja se on aika pieni.
Toinen vois olla kunnolliset tyynyt, peitot, lakanat, joku design-tuote, kuten valaisin.