Kadonnut Minna Kupela
Mikähän ihme juttu tässäkin on taustalla? 34-vuotiasta Minna Kupelaa on suuretsitty, mutta valitettavasti tuloksetta. Tietääkö joku tapauksesta tarkemmin? Onko Minna kärsinyt mt-ongelmista?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2277128
Kommentit (31)
lukee että on perheenäiti?
perheenäidistä, muttei ole mainintaa lapsista kuitenkaan.
perheenäiti jos ei ole lapsia. Pelkkä aviovaimo tai avovaimo ei ole perheenäiti, kyllä äiti tarvitsee lapset. Eli varmaan lapsia on, jos kerrna on perheenäiti.
jokaista samanikäistä perheenäitiä etsittäisiin paljon?
[?
niin sittenhän sun pitäis tietää tarkka syy siihen miksi katosi ja miksi etsitään niin kovasti.
Ja miksi IHMEESSÄ sun tarvitsis tietää tarkemmin???
hävinny kesken päivän, näitähän sattuu.
jos sanotaan, että on perheenäiti niin kyllä silloin on äiti eli on lapsia.
perheenäiti jos ei ole lapsia. Pelkkä aviovaimo tai avovaimo ei ole perheenäiti, kyllä äiti tarvitsee lapset. Eli varmaan lapsia on, jos kerrna on perheenäiti.
on sen sinne veteen työntäny... ehkä. Ikävää omaisten kannalta.
Tuli vaan mieleen, että Minnan facebook-profiilin seinällehän pääsee vaikkei olisi frendikään. Kukahan on päivittänyt minnan facebook-profiilin tähän uuteen , mikä vastikään tuli.???
Jollain täytyy olla tunnukset tai sitten se on minna itse...
Facebook ei automaattisesti ota uutta sovellusta käyttöön vaaan uuden tyyppinen profiili täytyy itse asentaa. miettikääpä sitä...
Eikös hänellä ole huolestunut aviomies, mutta ei lapsia? Onko hän ihan ns. normaali mentaalisesti? Tuo vaatetus katoamishetkellä minua hieman mietityttää, ei ihan perus-pirkon kostyymi todellakaan...