Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteletteko te seksin harrastamisesta

Vierailija
05.01.2011 |

etukäteen vai tuleeko se spontaanisti? Kumpi teillä tekee aloitteen ja miten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ainakin on jonkin tapasta keksustelua iaheesta yms vihjailua.. varsinkin nykyään kun tuo seksin harrastaminen on aika vähäistä kun vauva nukkuu mun kaa makkarissa ja mies toisessa huoneessa.. noin kerran kuussa siis harrastetaan ja joo ohan se aika vähän.. mut uskon ja luotan et asia korjaantuu kun lapsi siirtyy omaan huoneeseen. :) Itsellä halutkin tällä hetkellä jossain missä lie.. niin paljon muutakin ajateltavaa ku paneminen.

Vierailija
2/13 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut haluttomuutta jo useamman vuoden ja nyt se on tarttunut minuunkin. Seksistä ei puhuta eikä sitä myöskään harrasteta. Kumpikaan ei tee aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän yleensä päätyy itse tekemiseen, usein myös spontaanisti, normaalein tapa kait meillä on illalla sängyssä ennen unia :)

Vierailija
4/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, aika usein sovimme että yritämme pysyä hereillä sitä varten esim tänään tai huomenna jotta voisimme harrastaa seksiä. Muuten olemme pikkulapsiperheessä liian väsyneitä tai toinen voisi nukahtaa ennen "sessiota":)

Vierailija
5/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut halut vähissä, mutta aina hän on minut syttymään saanut. Oikeastaan nyt viimeisen parin viikon aikana on itselläkin panettanut ja olen tehnyt aloitteita.

Minun aloitteesta riittää että menen pussailemaan ja laittamaan itseni tyrkylle. Joskus ehdotan suoraan että mennäänkö harrastamaan seksiä.

Mies tekee usein aloitteen suutelemalla ja hakeutumalla viereen/kylkeen kiinni. Ei jää oikeastaan koskaan epäselväksi milloin hän haluaa.

Vierailija
6/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan aletaan hommiin. Mies on parhaimmillaan herättäessään mut öisin, ihanaa. :)

Vierailija
7/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan vaan nuuhkia toisiamme. Miehen aloitteet johtavat 100 % toimintaan, minun ehkä 25 %.

Vierailija
8/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat nukkuneet pari tuntia menen sänkyyn ja riisun kaiken paitsi pikkarit ja kohta mies tulee riisumaan ne.

Vierailija
9/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina viikonloppuisin kun menen illalla makkariin mies on muna pystyssä odottamassa suikkia jonka jälkeen mun pitää ratsastaa mieheltä spermat ulos. Jos on menkat mun pitää voidella peppu veskissä liukkarilla ja lähteä ratsastamaan pepulla vaikka ei edes panettaisi yhtään. Mulle riittäisi kerran kuussa mutta mies haluaa joka pe ja la.

Vierailija
10/13 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina viikonloppuisin kun menen illalla makkariin mies on muna pystyssä odottamassa suikkia jonka jälkeen mun pitää ratsastaa mieheltä spermat ulos. Jos on menkat mun pitää voidella peppu veskissä liukkarilla ja lähteä ratsastamaan pepulla vaikka ei edes panettaisi yhtään. Mulle riittäisi kerran kuussa mutta mies haluaa joka pe ja la.

Vierailija
11/13 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulapsiperheessä joutuu vähän sopimaan etukäteen, että missä ja milloin, varsinkin kun pienin nukkuu vielä meidän kanssa samassa huoneessa. Mutta ei se spontaaniuden puuttuminen onneksi seksiä huononna :)

Vierailija
12/13 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset vaan sano sille et ei nappaa, mee kädelle?? et sä oo mikään kodinkone!

Vierailija
13/13 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

spontaani alku aina, katse tai kosketus riittää, aloitteista ehkä 60% minulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä