Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeä lonkka. Voiko oireilla muuallakin jalassa

Vierailija
15.11.2010 |

kuin vain lonkan kohdalla? Kiitos, jos vastaat.

t. "särkee särkee"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri nyt paha iskias ollut ja särkee kuulemma eniten lonkan alueella ja toinen jalka on todella kipeä välillä. :) Tuntuu siis selässäkin mutta pahimpana lonkassa ja jalassa. Välillä molemmissa jaloissa.

Vierailija
2/7 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä voi aiheuttaa ainakin selkäkipuja ja mahdollisesti kipua myös muualla jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkaa kuumottaa ja kyljellään nukkuminen sattuu. Kipua tuntuu myös persiissä, epäilen että SI-nivel (?) tai joku aiheuttaa selästä kipua, joka säteilee kankkuun ja lonkasta myös sinne.

Vierailija
4/7 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiden takaosasta ihan sääreen, melkein nilkkaan asti. Aina olen lonkista kärsinyt, mutta tähän asti oikeastaan vain nukkuminen kyljellään on saanut hirveän kivun, tuo koko jalan särky on uutta ja vähän pelästyin. Nyt helpotti, kiitos teidän.

ap

Vierailija
5/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkaa kuumottaa ja kyljellään nukkuminen sattuu. Kipua tuntuu myös persiissä, epäilen että SI-nivel (?) tai joku aiheuttaa selästä kipua, joka säteilee kankkuun ja lonkasta myös sinne.

niin eka lääkäri sanoi että lepoa ja särkylääkettä ja toiselle lääkärille ei voi olla sellaista kyllä se on selkäsärkyö...jooo no nyt otettiinultraääni kuva ja siinä oli tulehdus lonkkanivelen alaosassa- mulla on tekonivel silti sain tulehduksen ....kuumottaa..kyljellään ei voi nukkua samat jutut. mutta säteilee selkään ja kankkuun. Jalka puutuu kokonaan ja särkee. Istumine kaikkein hankalinta.Ei ollut aikaisemmin nyt lonkkaleikkauksen jälkeen alkanut.

Vierailija
6/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko auttanut? Mulla on sellainen ja odottelen lääkäriin pääsyä.

Mulla se ei kuumota, särkee ja jomottaa.

Nukkuessa tuntuu, mutta pystyn nukkumaan kipeällä kyljellä.

Mulla se on sellasta tasasta jomotusta, buranaa olen kuurina ottanut eikä ole jomotusta vienyt pois.

ja säteilee nivusiin ja ajoitain nilkkaan asti.On joku troka..bursiitti nimeltään, en muista tarkalleen miten kirjoitetaan.

Vierailija
7/7 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehty ja sen tulos oli "ei mitään, mikä selittäisi kivun". Uskomatonta, kun selkeästi ovat erittäin kipeät. En tiedä, näkeekö ultrasta nivelrikkoa? Luuston kulumaa on minulla kasvojen osalta ainakin, ne on kuvattu useasti.

ap