Mua ilahduttaa joulukortit ystävieni ja sukulaisteni lasten kuvista.
Vaikeaa ymmärtää, että jotakuta niin hirveästi ärsyttää tai suututtaa LASTEN KUVAT.
Kommentit (11)
parhaita ovat kortit lapsista, varsinkin kun näkee että kaverit/sukulaiset ovat nähneet vaivaa joulukorttien eteen.
niissähän monet on kertoneet miksi lapsikortit ärsyttävät.
Mua kanssa todella paljon ilahduttaa valokuvakortit, oli niissä sitten kuka hyvänsä.
Sun kannattaa varmaan ap lueskella aiheesta vanhoja ketjuja niissähän monet on kertoneet miksi lapsikortit ärsyttävät.
että joku jaksaa ärsyyntyä siitä, kun joku sukulainen, tuttu tai ystävä muistaa jouluna. Jokainen kuitenkin muistaa omalla tavallaan. En tiedä, onko tässä kyse siitä, että jotkut ovat niin järkyttäviä kontrollifriikkejä, että kaikki pitäisi olla heidän standardiensa mukaan.
Olen kyllä noita ketjuja lukenut, mutta kun ne argumentit tuppaavat olemaan sitä "ällöttävät räkänokat" -tyyppistä tasoa. Kun pitää yllä ihmissuhteita, on aina vaarana se, että toisella osapuolella onkin oma tahto, ja tämä toinen osapuoli saattaa jopa lähettää kuvan räkönokkaisesta lapsestaan, tai jonkun muunlaisen kortin, joka ei olekaan juuri saajan maun mukainen.
Sen kykenen ymmärtämään, että henkilö, jolle lapsettomuus on akuutisti kipeä asia, saattaa noista kärsiä.
itse en vois kuvitellakkaan lähettäväni kenellekkään meidän muksujen kuvia tonntuina. Mielummin askarrellaan paskarrellaan, muksujen kanssa oikeasti vastaanottajan näköiset kortit.
aiheuttaman tuskan ymmärrän kyllä, mutta muuta syytä loukkaantua lasten kuvista en ymmärrä. Sen kortinhan saa vapaasti heittää suoraan vaikka roskikseen, sen tarkoitushan on toivottaa hyvää joulua, ei voittaa mitään valokuvauskilpailua.
Musta on vaan outoa se,
Sun kannattaa varmaan ap lueskella aiheesta vanhoja ketjuja niissähän monet on kertoneet miksi lapsikortit ärsyttävät.
että joku jaksaa ärsyyntyä siitä, kun joku sukulainen, tuttu tai ystävä muistaa jouluna. Jokainen kuitenkin muistaa omalla tavallaan. En tiedä, onko tässä kyse siitä, että jotkut ovat niin järkyttäviä kontrollifriikkejä, että kaikki pitäisi olla heidän standardiensa mukaan.Olen kyllä noita ketjuja lukenut, mutta kun ne argumentit tuppaavat olemaan sitä "ällöttävät räkänokat" -tyyppistä tasoa. Kun pitää yllä ihmissuhteita, on aina vaarana se, että toisella osapuolella onkin oma tahto, ja tämä toinen osapuoli saattaa jopa lähettää kuvan räkönokkaisesta lapsestaan, tai jonkun muunlaisen kortin, joka ei olekaan juuri saajan maun mukainen.
Sen kykenen ymmärtämään, että henkilö, jolle lapsettomuus on akuutisti kipeä asia, saattaa noista kärsiä.
no minusta "meitin maija tonttuna" on aika typerä ja loppuun kulutettu aihe. itse en vois kuvitellakkaan lähettäväni kenellekkään meidän muksujen kuvia tonntuina. Mielummin askarrellaan paskarrellaan, muksujen kanssa oikeasti vastaanottajan näköiset kortit.
pointti onkin se, että jokainen toki saa lähettää millaiset kortit haluaa, mä tässä ihmettelenkin sitä, miksi jotkut toisten lähittämistä korteista niin hirveästi ärsyyntyvät.
Mikä tässä maailmassa ei ole kulunut aihe? Varmaan jos somistat joulukortin vaikkapa vaginan kuvalla, niin ei ole loppuunkulutettu. Musta nämä valokuvakortit on monesti myös tavallaan kuulumisten kertomista, että tältä meidän mukelot näyttävät nykyään.
Ap
Me teimme esim. viime vuonna kortit, jossa sytytettiin kaunista lumilyhtyä (lapset sytyttivät). Kortista tuli todella kaunis.
Sitä paitsi eiköhän se "kulunut" tonttuaihe aika lailla toistu niissä kaupan korteissakin ;)
Itsekseni täällä vaan nauroin, kun tuli mieleen, että kuinkahan monta ottoa tuohon kauniseen kuvaan piti räpsäyttää. :) "nicopetteri ja janickajessica nyt paikoillaan siinä, eii, älä laita kättä siihen tuleen, varooo, no niin, nyt se kaatui se lyhty ja halkesi, Mattiii hae se toinen lyhty nyt tähän ja sytytä kynttilä siihen, siis ihan totta, nicopetteri, älä ota sitä janickajessican tonttulakkia, älkää tönikö toisia, no niin, muikku, hymyilkää kauniisti, mmm... JUMALAUTA NYT LIIKKUMATTA!!"
Me teimme esim. viime vuonna kortit, jossa sytytettiin kaunista lumilyhtyä (lapset sytyttivät). Kortista tuli todella kaunis.
Sitä paitsi eiköhän se "kulunut" tonttuaihe aika lailla toistu niissä kaupan korteissakin ;)
on kulunut aihe, niin miten sitten kaikki joulukortit ylipäätään. Eikö ole sama sanoa, että koko joulu on aika kulunut aihe? Joulu valot, kuuset, kukat, ruuat, lahjat... melko kulunutta sanoisin!
Lisäksi tykkään tiimarikorteistakin ja kaikenlaisista korteista. Mutta tekstiviestillä joulun toivotteluista en pidä. Kiitänpä kuitenkin niistäkin kohteliaasti.