Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikkia synnytyssairaalaan?

Vierailija
15.11.2010 |

Pakkailen täällä laukkua synnytyssairaalaan, jossain ohjeessa oli, että musiikkia voisi ottaa mukaan. Onko teillä ollut? Jos on niin miten otitte sen musiikin mukaan? Lataanko vaan puhelimeen biisejä? Meillä ei ole MP3-soitinta tms. Ei siellä sairaalassa varmaan mitään CD-soitinta ole? Enkä kyllä sellaista viitsi ruveta roudaamaan, eikä kai kannettavaa kannata ottaa mukaan.. Onkohan synnytyssairaalassa edes radiota? Naistenklinikalle olen menossa synnyttämään.

Kamalan hankalaa etukäteen edes miettiä, että mitä siellä sitten haluais kuunnella. Kun on niin tottunut tohon Spotifyhyn, josta aina löytää jotain mielialaan sopivaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut cd-soitin mukana, siis sellainen pieni kannettava, jota kuulokkeilla kuunnellaan. Eihän nuo MP3 soittimet paljoa maksa, jos selaisen käyt ostamassa ja lataat siihen lempi musiikkiasi.

Vierailija
2/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytyssalissa riitti tekemistä, ei siellä ehtinyt tunnelmoida musiikin parissa. Ehkä kannattaa ennemmin valita sopivaa musaa kotiin siihen avautumiskärvistelyyn. Ainakin Kättärillä oli muistaakseni kannettava CD-soitin/radio. Jos olet menossa tutustumaan synnärille, niin siellä voit kysellä ja katsella tarkemmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainakin Kättärillä oli. Ja mulla oli mukana varmaan 15 cd:tä (että voi valita sitten tuulen mukaan). Yhtäkään en kuunnellut :)

Vierailija
4/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans unohdin ottaa musiikkia mukaan, mutta en kyllä yhtään kaivannutkaan.

Vierailija
5/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin jo tutustumassa synnytyssairaalassa, mutta tota musa-asiaa en tajunnu kysyä.

Voi hyvin olla, ettei siellä synnytyksessä tule musiikkia juuri ajateltua, mutta eihän siitä tietty haittaa ole jos latais kännykkään vähän kappaleita ja ottais pari cd:tä mukaan. Saahan ne sitten tuotua kotiin, jos ei tule kuunneltua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi