Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt koskaan Venetsiassa? me mennään ensi kesänän, ihanaa!

Vierailija
01.06.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno paikka, paljon katsomista

Vierailija
2/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kesällä ihan karsea määrä turisteja.

Kivempi ennen tai jälkeen pääsesongin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa ja kosteaa. taskuvarkaita ja kaikenmaailman kauppiaita joka kulmassa. ja niitä lokkeja=(

Vierailija
4/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, ihana ihana! Tosin pahimmalla turistikaudella siellä on vähän liikaa ihmisiä. Mutta muuten kyllä aivan satumainen paikka.

Vierailija
5/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista ja niitä hiton puluja ihan hitosti. Ei mitään ostettavaakaan. Tylsä mesta!

Vierailija
6/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimammat maailmalla.

Vierailija
7/7 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti, tosin molemmilla kerroilla vain lyhyesti, yhden yön. Kaupunki on ihmeellinen.

Uskon kuitenkin, että on väliä sillä, mihin vuodenaikaan Venetsiassa käy. Itse olen käynyt siellä toukokuussa ja lokakuussa, joten olen välttänyt kaikkein kiireisimmät turistiajat. Silti matkailijoita oli melkoisesti. Kummallakaan kerralla ei kuitenkaan haissut, vaikka siitä niin monet puhuvat.

Kannattaa panostaa kauniiseen venetsialaistyyliseen hotelliin ja suosia vaporettoja (vesibusseja). Gondolieerit vaikuttivat puuhaansa kyllästyneiltä turistikuskeilta (puhuivat kännykkään gondoleja kuljettaessaan jne.) - jätimme molemmilla kerroilla väliin ja keskityimme nauttimaan kaupungin kulttuuriannista.