Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallista peräpukama-asiaa

Vierailija
14.11.2010 |

Onko kenelläkään kokemusta ulkoisista peräpukamista raskauden aikana? Olen itse raskausviikolla 33 ja saanut kiusakseni kaksi ulkoista pukamaa - toinen sormenpään kokoinen pullukka ja toinen hiukan pienempi. Olen viikon ajan käyttänyt apteekin reseptitöntä Hädesalvaa, joka kyllä mukavasti lievittää kipua. Mutta pukamat eivät ole pienentyneet yhtään saati sitten hävinneet.

Suihkuttelen pukamia useita kertoja päivässä ja yritän myös työntää niitä sisälle (eivät mene). Käytän Levolacia jotta vatsa toimisi. Voivatko siis ulkoiset pukamat hävitä mitenkään vai onko ainoana vaihtoehtona leikkaus tai kuminauhahoito (joita ei ilmeisesti raskaana ollessa tehdä)??

Olen todella epätoivoinen, eli jos jollain positiivisia kokemuksia ulkoisten pukamien katoamisesta niin kuulen mielelläni!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa kun punnaat ulos, pumpsahtelee ulos sellainen määrä pukamia että peräaukon seutu on kuin pussi luumuja. Kyllä ne sieltä pikku hiljaa häviävät, mulla ainakin, ja jos ei mene, kysele lääkäriltä lisää. Suihkussa saippuan avulla voit myös yrittää työnnellä takaisin.

Vierailija
2/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi järkytys - pahempaa siis vielä luvassa. Vaiva on minulle uusi, toivottavasti ei tästä enää pahenisi. Esikoista odotan. Olen yrittänyt työntää pukamia takaisin, mutta eivät pysy siellä hetkeäkään ja lääkesalvasta saa lähinnä puuduttavaa vaikutusta - ei näytä siltä että pukamat olisivat lähdössä pois. =( Kaikenlaisia vaivoja ollut raskauden aikana, mutta tämä on kyllä tähänastisista yliveto....

Onko kellään positiivisia kokemuksia pukamien poislähdöstä jo raskauden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen haavauma, joka tk:ssa luultiin peräpukamiksi. Kirurgille tuli kiire leikata se. Oli vähällä etten saanut avannetta.

Haavaumasta tuli ulos ihoa, joka roikkui kuin peräpukama. Verta tuli. Uloste jäi haavaumaan enkä saanut ponnistettua sitä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä