Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset leikkaavat hiukset lyhyeksi ja värjäävät ne punaiseksi?

Vierailija
14.11.2010 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset on itsenäisen ja hyvän itsetunnon omaavan naisen merkki.

Vierailija
42/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaamalla tukan lyhyeksi nainen luopuu naiseudestaan ja ilmaisee miehelleen, ettei enää halua viehättää häntä. Oikea nainen on ylpeä siitä, että saa näyttää todelliselta naiselta, eikä pikkupojalta kuten tukan lyhyeksi leikkaavat keski-ikäiset tädit. Miehenä pyrin näyttämään hyvältä ennen kaikea puolisolleni. Odotan naiselta samaa.

Ajatko haisevat kainalokarvasi? Kaytko manikyyrissa ja pedikyyrissa? Ovatko vaatteesi ajan tasalla?

Luotan siihen etta selassasi ei ole karvoja eivatka rintasi riipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuista 25-55-vuotiaista kynitty punainen, puna-vaalea, tumma-punainen tms. tukka on kaikista yleisin kampausmalli. Mutta kyllä mun mielestä ne joilla on hiukset edes hieman pidemmät tai vaikka olkapäille näyttävät naisellisemmilta ja ehkä heissä on muutenkin jotain naisellisempaa jne. Jopa blondi hiusväri "pelastaa" lyhyttukkaisella paljon.

Vierailija
44/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee keski-ikään?

Minulla on aina ollut lyhyet hiukset, lyhimmillään on ollut parin sentin mittaiset.

Joskus on ollut punaiset, joskus oranssit, teininä kokeilin vihreää ja sinistäkin väriä.

Nykyään värini on suklaanruskea.

Pitäisikö tässä nyt alkaa kasvattamaan pitkiä hiuksia ja ryhtyä käyttämään jotain mummomekkoja ö.Ö

Vierailija
45/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi keski-ikäisillä naisilla on lyhyet punaiset hiukset, että tiedät heidän olevansa keski-ikäinen.

Mikä sivistyksen taso sulla on ? Haloo???

Vierailija
46/46 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna täytän 41 ja hiuksissa vaalea oma väri. Pituus vähän ylle lapaluiden. Ohuet on. Proteiinit, sinkit, omega3, vhh vuosia säännöllisesti käytössä. Ei voi mitään. Ne geenit.. Oon harkinnut leikata vähän lyhyemmäksi. Ei kuitenkaan poikatukkaa.