taikasieni
Mä tossa pohdiskelin millä putsata vauvan kylpyammetta kun siihen oli kertynyt kamala "rasvatahra" koko ammeen ympäri,vaikka aina käytön jälkeen oon hyvin huuhdellut ja kuivattanu ammeen.jynssäsin fairylla ja tiskiharjalla eikä silti puhdistunut kokonaan. (ollaan siis käytetty kylpyöljyä)
Sitten muistin akron taikasienen ( se missä appelsiinin kuva)! ja kyllä lähti helposti ja ilman mitään aineita!
aivan loistava juttu tuo taikasieni, tehoaa kyllä kaikkeen =)
Kommentit (18)
meillä myös käytetty pitkään! aivan loistava ja nimenomaan se akron sieni, joskus erehdyin kokeilee hieman halvempaa vaihtoehtoa mutta se vaan hajosi käsiin,ei siis ollut sama asia.
ja kun tää on vielä täysin myrkytön niin sillä putsataan meillä myös akvaarion sisälasitkin!!
Muistan kun joskus muutin asuntoon, mitä ei oltu varmaan tällä vuosituhannella siivottu ja millään pesuaineilla ei lähtenyt. Sisko toi taikasieniä ja kuurattiin niillä kämppä puhtaaksi. =) Ja kyllä paska lähti!
ollaan ostettu ainakin paikallisesta k-kaupasta, helsingissä asuva äiti ostaa stockmannilta!
niin niillä kuurailu voi olla jopa kivaa! Hieno tunne kun maailman pinttynein paska lähtee, eikä tarvi ees paljoo voimia käyttää :)
ja niillä siivoamista voi oikeasti innostua. Pidemmän päälle ei ole kyllä mitenkään halpaa.
Mikä se ainesosa siinä on mikä noin hyvin tehoaa?
Ei siinä mitään ainetta ole, vaan se on tehty niin, että sen rakenne puhdistaa hyvin. Vähän niinkuin mikrokuitujutut, mutta siis paljon parempi.
Enkä saa millään pois. Työmiehet huonosti suojasivat, pkle!
Pitääpä kokeilla vielä tota.
Onko kellään mammalla muita niksejä ongelmaani...?
Laadussa ja kestävyydessä sekä puhdistustehossa suuria eroja. Kokeillu kaikki merkit läpi
..taikasienellä! tosin kannattaa varovaisesti kokeilla alkuun mitä laatta sienestä sanoo! on niin tehokas että sillä saa jopa laattojen kiilteen irtoo jos liikaa jynssää ;)
meillä on irrotettu seinistä ja pöydästä ja valkoisesta nahkatuolista lapsien kuulakärkikynä jäljet ja täysin lähtivät akron sienellä!
Taikasieni putsaa kyllä hyvin, mutta sen teho perustuu hiomiseen, se on kuin hienoa hiekkapaperia. Eli pinnoista lähtee pinnoite pois, jonka jälkeen lika tarraakin entistä kovemmin kiinni! ja riittävän usein kun sitä käyttää, niin maalatuista pinnoista lähtee kokonaan maali.
Itse käytin sitä surutta kunnes mieheni valisti minua tästä asiasta. Nykyisin sen käyttö on meillä kielletty.
tietysti järkeä voi käyttää kaikessa! mutta kummasti meillä sitä on käytetty mm. keittiön kaappeihin, kylppärin kaakeleihin, valkoisiin oviin nyt noin kolmen vuoden ajan ja viikottain, eikä meillä ole mitään ongelmaa, ei ole pinta kulunut tai lika tartu yhtään sen enempää kuin aiemminkaan! mutta tummat sormenjäljet ym tahrat lähtee ihanasti ja helposti keittiön valkoisista kaapeista ja metalliset vetimet saa aina näyttämään kuin uusilta =)
Kaikkiin kaappeihin ollaan tota trstivoittaja taikasientä käytetty toisin sanoen alkuperäistä versiota. Ollaan käytetty myös auton maalipintaan vaikeimpien tahrojen poistoon ja ei se kyllä ole mitää hionu tai rikkonu. Käytämme jatkossakin kun kerran toimivat. Ongelma on vaan yleensä ollut se että niitä ei ole saanut muutakun hyvinvarustetuista kaupoista nyt näyttäs tulleen jumbon prismaankin.
Kaikkiin kaappeihin ollaan tota trstivoittaja taikasientä käytetty toisin sanoen alkuperäistä versiota. Ollaan käytetty myös auton maalipintaan vaikeimpien tahrojen poistoon ja ei se kyllä ole mitää hionu tai rikkonu. Käytämme jatkossakin kun kerran toimivat. Ongelma on vaan yleensä ollut se että niitä ei ole saanut muutakun hyvinvarustetuista kaupoista nyt näyttäs tulleen jumbon prismaankin.
Voi katti mikä nimi. Käytin juuri rahat kaljaan ja enää ei ole varaa taikasieneen.
Ikkunassa mainos "magic mushroom".
En tiennyt että Suomestakin saa?
tehosi autonpenkkeihinkin. Auto oli "nyrkkipajalla" korjattavana eikä monttööri tirtenkään mitenkään suojannut auton verhoilua (kuten esim. Laakkosella tehdään) ja kömpi rasvaisissa haalareissaan sisään ja ulos. Penkkeihin jäi ikäviä jälkiä. Onneksi muistin taikasienen ja - ihme ja kumma - puhtaaksi sain verhoilun, vaikka olikin vain halpa, mureneva versio sienestä :) Tykkään ja suosittelen!
Taitaa olla se damissa sijaitsevan sieniliikkeen nimi. Olen kanssa kiinnittänyt liilkeseen huomiota, mitähän sieltä saapi;)
sillä saa tiskipöydän kiiltämään kuin uusi.
monta ärsyttävää jälkeä seinistä tms oon myös saanut sillä pois..