Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia seksiin kyllästymisestä, kiitos.

Vierailija
14.11.2010 |

Taidan olla vain kyllästynyt seksiin. Voin olla ilman sitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasin meille säännöllisen kotisiivoojan, lapset on tungettu kaikenlaisiin kerhoihin ja itse osallistun loppuhuin kotitöihin vähintään 50%. Heräsikö seksielämämme? Ei sitten yhtään. Jos ei haluta niin ei haluta. Kotityöt yms ovat yleensä tekosyitä haluattomuudelle. Itsepsyykkaus on niin syvällä ettei sitä itse edes tiedosta. Tämä varmistui sillä kun järjestin yhteisen lemmenloma-viikonlopun hiljaiseen hotelliin, jossa ei todellakaan ollut mitään muuta tekemistä. No ei halunnut vaimo sielläkään. Enkä muuten minäkään kun tajusin hänen haluttomuutensa. Se hyöty siitä oli että meidän oli pakko myöntää haluttomuuden olevan jossain paljon syvemmällä meidän välisessä suhteessa.

Suosittelen kaikille vastaavaa kokeilua, ettei tarvitse aina kotitöitä syyttää.

No. Miten tästä eteenpäin? Pitänee varmaankin hakeutua parisuhdeterapeutille, joka auttaa kaivamaan ne oikeat syyt.

Vierailija
22/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt asian eteen jotain ja paljonkin.

No, meillä miehen alentuva suhtautuminen on se syy. Menee paremmin ja haluan enemmän aina niinä aikoina, kun tunnen, että en ole miehelle mikään kyökkipiika, eli silloin kun mies järjestää aikaa perheelle ja osallistuu kotitöihin. Esim.nyt on sellainen aika ja toivon, että tämä jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alentuva ja alentava

Sanoja ”alentuvasti” ja ”alentuvaisesti” on syytä välttää. Ne nimittäin voidaan kokea sekä myönteisessä mielessä (’toisen tasolle laskeutuvasti’) että kielteisesti (’toisen yläpuolelle asettuvasti’). Virallinen merkitys on vähän siltä väliltä: ”alentuva” tarkoittaa ’ylem­myy­den­tun­toi­sen kohtelias, armollisen suopea t. ystävällinen’.

"

tehnyt asian eteen jotain ja paljonkin. No, meillä miehen alentuva suhtautuminen on se syy.

Vierailija
24/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minut on leimattu säälittäväksi vonkaajaksi

-hän ei tee koskaan aloitetta

-hän ei edes osoita muuta kiintymystä (ei sano rakastavansa tai pitävänsä minusta ei halaa, pussaa ...)

-hänelle harrastukset ja ystävät ovat tärkeämpiä kuin minä

-olen hänen yöunensa häiritsijä (ylimääräinen lapsi ...)

-tiettyinä viikopäivinä seksi on mahdotonta (kalenterissako niin lukee?)

silti joka yö otan hänet syliini ja sanon rakastavani häntä - en saa mitää vastakaikua (hän ei SANO koskaan MITÄÄN takaisin).

Onko tämä normaalia. Saan jo päivittän itkukohtauksia. Mielenterveys järkkyy.

Vierailija
25/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä intohimostakaan ole mitään jäljellä. Puolisosi ei ole seksiin kyllästynyt vaan sinuun. Niin julmalta kuin se kuulostaakin.

Tuossa vaaditaankin jo syvällisempiä keskusteluja tai terapeutin apua. (tai ero)

Vierailija
26/27 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut päivittäin vaimolleni, että rakastan häntä. Teen PALJON hänen vuoksensa. Osallistun kotitöihin, lastenhoitoon jne. Kustannan hänen harrastuksensa ja toteutan hänen toiveensa, jos se vain on mahdollista.

Vaimo ei ole VUOSIIN sanonut rakastavansa tms. Seksiä on n kerran kahdessa kuukaudessa, aina minun aloitteesta. Aina hän nauttii siitä aidosti, muttei silti halua sitä...

Keskusteltuamme moneen kertaan, lopputulos on jotakin sen kaltaista, etten arvosta häntä tarpeeksi. Alkaa oikeasti olemaan voimat lopussa. Ei rakkauskaan ihan loputtomiin jaksa...

Ja jos nyt joku tulee sanomaan, että vie hänet hotelliviikonlopulle ruusuvuoteeseen jne, niin kaivan kommentoijan esille ja vedän pataan niin, että tukka lähtee. On nimittäin kaikki tuollaiset keinot (ja tyylikkästi vieläpä) kokeiltu vuosien saatossa.

Taitaa olla niin, että meitä pitävät yhdessä ihanat lapset ja yhteinen koti. Mutta kuinka kauan?

Vierailija
27/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ei ole lapsia eikä olla edes naimisissa vielä. Kihlattuni on haluton selvästi näkyy etä antaa vain säälistä "oot ollu niin kauan ilman" kommentien säetykselä. Olen yrittänyt puhua asiasta mutta ei halua keskustella aiheesta. Olen jättänyt tietokoneelle sivustoja aiheeata esille jotka on varmasti nähnyt mutta silti ei keskustelua aiheesta synny. Olen ehdottanut virikkeitä kammarin puolelle ei kelpaa eikä kommentoi.Olen tiedustellut onko syy minussa ei kommentoi. Eikä myöskään suostu puhumaan fantasioistaan eikä kaipaamistan muutoksista. Ikävää on se etä olemme molemmat alle 30 vuotiaita yhdessä oleme asuneet 5 vuotta ja jos hän ei ala pikkuhiljaa aiheesta avautumaan niin suhde on ohi. En jaksa tällaista pelleilyä ja oma ajatusmaailmani on että seksi on hyvän suhten yksi tärkeä kulmakivi ei painolasti. Kertokapas mitä vielä voisin yrittää koska itse en enää keksi mitään mitä en olisi jo yrittänyt. T: Alkaa riittämään. P.S. voipi olla aika lailla kirjoitus virheitä koska puhelimelä tämän täne laitoin pahoitteluni niistä.