Lue keskustelun säännöt.
En ole kateellinen exän uudelle, sillä
14.11.2010 |
äiti opetti, että käytetyt lelut pitää lahjoittaa vähempiosaisille
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänäiti opetti, että käytetyt lelut pitää lahjoittaa vähempiosaisille
vähempiosainen tuolla logiikalla, yhtä käytetty olet itsekin. :)