Lue keskustelun säännöt.
Antavatko kaupat puisia hedelmälaatikoita jos pyytää?
27.12.2010 |
Tai siis tuleeko kauppoihin hedelmiä sellaisissa enää vai ovatko vain pahvisia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varmaan antavat jos niitä löytyy. Mä sain sellasiia torikauppiaalta, ehkä jossain etnisissä kaupoissakin saattaa olla.