Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole miesten mielestä vaimotyyppiä.

Vierailija
04.01.2011 |

Vaan minulta halutaan aina vain seksiä.



Miksi asiat nähdään niin stereotyyppisesti?? Olen jo melkein nelikymppinen ja tämä on alkanut korpeamaan pahasti.



En siis ole ns. järkevä valinta. Minulla ei ole kotiäiti- tai kodinhengetär-ominaisuuksia. En toisaalta ole uranainenkaan. Olen puhdas hepsankeikka, tuulihattu!



Onko aikuisissa enää miehiä jotka tykkäävät tällaisesta?



Madonna en ole, mutta en ole huorakaan. Mutta koska kategorioita on näköjään vain kaksi, arvatkaa kumpaan minut luokitellaan. Se on tylsää. :-(



Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako s-suhdetta takana?

Vierailija
2/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on yksi edellytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ne tarkoittaa pinnallista ja tyhjänpäiväistä typerää ihmistä, ja miksi ihmeessä haluaisin sellaisen kanssa naimisiin mennä? Jos ko. ihminen ei edes tienaa rahaa tai hoida kotia eikä sen kanssa voi keskustella mistään kun sen pää on tyhjä niin mitä minä siitä liitosta saisin muuta kuin seksiä?

Vierailija
4/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älykäs ei välttämättä tarkoita urasuuntautunutta. Voi olla fiksu ja keskusteleva, ilman että on uratykki.



ap

Vierailija
5/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei todellakaan tule mieleen syvällinen älykäs fiksu keskustelija jos joku kuvaa itseään puhtaaksi hepsankeikaksi. Nettisanakirjojen antamat merkitys on "kevytkenkäinen tyttö". "turhamainen tyttö / kevytkenkäinen",



Kommunikaatio-ongelmat ehkä syynä, jos ymmärrät muitakin sanoja toisin kuin ne yleensä ymmärretään.



Voihan olla ettet ole vain kohdannut sitä oikeaa.

En mä usko, että ihmiset lajittelevat huoratyyppiin kaikki ne, joiden kanssa omat kemiat ei vaan satu kohtaamaan sillä tavalla, että olisi valmis naimisiin asti sitoutumaan. Montako miestä olisit itse ollut valmis ottamaan? Oliko ne kaikki muut pukkeja ja sikoja vai oliko jotkut ehkä ihan okei mutta ei vaan sun tyyppiä?

Vierailija
6/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepsankeikka = ilotyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani, että - ainakin alitajuisesti - tämän ikäiset tai vanhemmat miehet luokittelevat naiset aika lailla kahteen ryhmään. Toivon, että olen väärässä :-) Itsekin olen todellakin jokin välimuoto. Kauhean ahdasta vaan tuntuu olevan.







ap

Vierailija
8/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tähänastisissa yrityksissä on käynyt?



Kerro, miksi juuri sinä olisit unelmiesi miehen ihannenainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koti-isä tai kodinhenki-ominaisuuksia. Ei toisaalta uramieskään. On puhdas hepsankeikka, tuulihattu koko mies.



Onko aikuisissa enää naisia jotka tykkäävät tällaisista? Nörtti en ole, mutten gigolokaan..



Minä en ottais, hyi mikä nelikymppinen mies tuo olisi..

Vierailija
10/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen että sanoilla on merkitystä, ja jos näet itse itsesi hepsankeikkana ja tuulihattuna, millä on negatiivinen merkitys useimmille ihmisille niin ehkä muutkin näkee sut sellaisena, kevytkenkäisenä tuuliviirinä.



Kuvaile itseäsi positiivisesti ja usko siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä katsotaan vähän eri asioita kuin naisilla.

Vierailija
12/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan se niistä sun tisseistä liian pienessä topissa? Jos et aina puristais niitä yhteen ja tekis duckfacea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi