Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 20v ikäero kauheaa

Vierailija
13.11.2010 |

Mä olen 32v ja mies 52v mutta näyttää nuoremmalta eli toisin sanoen monet ovat arvelleet ikäeromme olevan n. kymmenisen vuotta. Sitten kun he kuulevat, että ikäeroa on 20 vuotta, niin tulee vaivautunut hiljaisuus. Onko se nyt oikeasti niin kammottavaa???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä teet vanhalla ukolla?

Vierailija
2/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa, voisithan olla miehesi lapsi ton ikäeron kannalta. Mutta eihän se muille kuulu.

Mä en kyllä voisi kuvitellakaan olevani itseäni 20 v nuoremman kanssa, mulla on sen ikäinen lapsi. En kyllä itseäni 20v vanhemmankaan kanssa. Mulla on mua 18v vanhempi äiti ja mua 23 v vanhempi isä. Mutta se ei ole sun ongelmasi, sä elät omaa elämääsi.

Vierailija
4/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 42 v ja minulla olisi eläkkeelle siirtyvä mies...? Ehei. Tuntuisi omalta isältä.

Vierailija
5/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha. Tuo ikaero nimittain.

T. Kokemuksen syva rintaaani

Vierailija
6/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kauhea.

Ei ehken nyt, mutta odota muutama vuosi - esim. 8.

Sitten olet kusessa...

Vierailija
7/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 28 ja kyllä mä voisin ottaa Ismo Alangon, joka juuri täytti 50. Tai Johnny Deppin, joka on 46.Ei niistä nyt ihan eläkeläinen tule mieleen.

Vierailija
8/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus on sokea, naapurit eivät"

Eihän se ikäero vielä mitään meinaa mutta on se aika kurjaa olla 20vuotta omaishoitajana, vaikka kuinka rakastaisi.

Vierailija
9/20 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus on sokea, naapurit eivät"

Eihän se ikäero vielä mitään meinaa mutta on se aika kurjaa olla 20vuotta omaishoitajana, vaikka kuinka rakastaisi.

ap joutuisi miehensä omaishoitajaksi? Ap voi itse vaikka halvaantua ja näin hänen miehestään tulee se omaishoitaja. Tuo mies voi ihan hyvin olla hyvässä kunnossa vaikka seitsemänkymppiseksi, ja kuolla sitten saappaat jalassa.

Vierailija
10/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähipiirissä,myös samallaisia juttuja ja toimii hyvin.

Vierailija
11/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 36, mieheni on 54. Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta, meillä on lapsikin. Kaikki on toiminut tosi hyvin, ikäero ei merkitse meille mitään! Ei se ikä, vaan se laatu! :)

Nuorellekin voi tulla sairaus tai onnettomuus, mielestäni sait aika karuja vastauksia.

Kyllä se toimii jos on tarkoitettu toimimaan! Meillä siis 18v. ikäero ja tunnen yhden parin jolla on jopa 30v. ikäero ja toimii. Se tuntuu jopa minustakin paljolta, mutta tärkeintä että ovat onnellisia :)

Vierailija
12/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun eteen vain sattui ihana mies, niin ikäerolla ei ollut mitään väliä.

Samoin sun tapauksessa. Kyllähän se kovalta tuntuu, kun vain lukuja ajattelee. Mutta ihmisistä se on kiinni. Sinuna mua kaduttaisi jättää mies vain ikäeron takia, jos hän on muuten ihana. Ikäero on kuitenkin aika mitätön asia sen suhteen, jos oikean rakkauden menetät-

Vierailija
13/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos toinen voi olla toisen isä tai äiti, niin sitten se on liikaa. Sen jälkeen tulee väkisinkin mieleen, että siinä korjataan jotakin traumoja omasta isä tai äitisuhteesta hakemalla korjaavaa kokemusta. Musta siis maks. 15v on sopiva ikäero.

Vierailija
14/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi, että 15v tyttäreni seukkaisi 35-vuotiaan kanssa, enkä liioin, että 20 40 kanssa. Tuolloin tulee mieleen, että mies on täysi pervo ja pedofiili!

Vierailija
15/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdesä ovat olleet onellisesti jo 20 vuotta. Lapsikin on jo 15v, ja kaikki ovat ihan tyytyväisiä. Miehen terveys on hiukan pettänyt viime vuosina, eikä halua esim enää matkustella vaan pelailee golfia. Mutta vaimo ja lapset matkustelee, ei se näytä haittaavan.

Vierailija
16/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa sitä ikäeroa ei halua huomata ja viisikymppinen voi olla vielä kovin nuorekas ja menevä. Charmantti ja maailmaa nähnyt...

Mutta odota kymmenen vuotta, silloin ikäeron alkaa huomaamaan ihan jaksamisessa.

T. toinen kokemuksen syvä rintaäänellä asiasta kommentoiva

Vierailija
17/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli liki 60v. Joten varmaan aikahyvin tiesi, mitä saa. Varsinkin kun on terveydenhoitoalalla. Ihan rakkaudesta :-) nyt mies on liki 80v ( siis se golfari juttu ylempää)

Vierailija
18/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi. En ole riittävän fiksu ja aikuinen olemaan viisikymppisen kanssa ja minullakin on nuoret vanhemmat. Tunnen kuitenkin kaksi ison ikäeron paria, joiden suhteissa ei ole mitään kauheaa.

Toisella parilla on ikäeroa 21 vuotta (28 ja 49). Ovat tavanneet harrastusten parissa ja ovat kiinnostuksen kohteiltaan ja luonteiltaan ihan samanlaisia. Mies on nuorekkaan näköinen ja oloinen, eikä nainenkaan teiniltä näytä. Naisen isä on kymmenisen vuotta miestä vanhempi, jos sillä nyt mitään väliä on.

Toisilla on ikäeroa 15 vuotta (26 ja 41). Ikäero näkyy, mutta ei sitä noin suureksi uskoisi. Harrastuksessa tavanneet nämäkin. Olen tuntenut molemmat vuosia ennen suhteen alkamista enkä kummallekaan sopivampaa puolisoa voisi kuvitellakaan.

Vierailija
19/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v. yhdessä oltu. Tottakai elämän realiteetit syytä pitää mielessä eli tosiaan voin joutua mieheni omaishoitajaksi ym. Elämästä kun vain ei ikinä tiedä eli saattaa käydä niinkin, että itselleni sattuu jotai. Sitähän se elämä on, ikinä ei tiedä mitä taphtuu ja sen kanssa vaan on elettävä:) 36,56 ja lapsi 4v.

Vierailija
20/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa toisten elää.

Mitä te arvostelette.

Ihminen merkitsee, ei ikä.

Ehkä joutuu omaishoitajaksi, ehkä ei.

Itse asiassa moni tuntemani vanhemman miehen vaimo onkin kuollut ensin. Se on shokki kaikille, kun luonnollisesti ajateltu toisin päin. Elämä yllättää.

Ja voihan ajatella laskelmoidusti. Fiksuutta. Perii ensin yhden miehen rahat ja ottaa sitten seuraavan. Ne, jotka kituuttaa saman ikäisen luuseri miehen kanssa, on vain kateellisia.

Ja miettikää näitä tervaskantoja Clint Eastwood jne. Minulle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi