Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiuduttiin juuri megatylsästä kyläpaikasta. Miten 3-kymppiset voi olla kuin eläkeläisiä?

Vierailija
13.11.2010 |

Siis oikeasti: pitsaa olivat meille tarjottavaksi vääntäneet, pakkosaunomista ahtaassa rivarisaunassa, kateltiin heidän valokuvia ja pikkuprinsessan askartelupaskarteluja ja kuunneltiin juttuja tyyliin "meillä on huomenna isänpäivän kunniaksi makaronilaatikkoa, kun on se vaan edelleen meidän isännän herkkua"...

Ollaan tunnettu nämä ihmiset paremmin 10 vuotta sitten ja olivat silloin aktiivinen ja hauska pariskunta. Joku on ilmeisesti sittemmin suorittanut heille lobotomian!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieraille tarjotaan vaan jaappanilaista safkaa. lasten työt heitetään roskikseen

Vierailija
2/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tulla toista kertaa kylään. Ens kerralla tullaan teille katsomaan mallia mitä pitää tarjota ja mitä mielenkiintoista ja hauskaa tekemistä ja juttelemista keksitte! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden olisi pitänyt tehdä sitten? Minulle on alkanut vanhemmiten (lähempänä kolmeakymppiä) riittää ihmisissä se, etteivät ne ole itsekkäitä kusipäitä, ei ole väliä vaikka harrastuksiin kuuluisi sukkien kutominen ja perunataideteosten askartelu.

Vierailija
4/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on nyt aikuisia eikä enää niitä hauskoja kakaroita?

Vierailija
5/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on nyt aikuisia eikä enää niitä hauskoja kakaroita?

Vierailija
6/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä voi kuulostaa vähän tylsälle. Jos itse olet wanna be-teini, niinkyllähän se kovin tylsälle kuulostaa. Mutta muista, että monet pitävät ikiteinejä säälittävinä.

Vierailija
7/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä voinut keksiä muuta... miksi ihmeessä joku haluaisi mennä kylään saunaan? Ehkä yökyläilyn puitteissa just menee, mutta muuten en kyllä ymmärrä :) Ottakaa ensi kerralla joku kiva peli mukaan (tai menkää muualle kylään :)

Vierailija
8/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse opiskelin hiukan tavallista vanhempana (25-26) amk:ssa ja kävin muutaman kerran 18-20- vuotiaiden illanistujaisissa, ja minusta oli kyllä melko tylsää kuunnella missä baareissa on käyty, miten paljon on juotu ja kuka toi mitäkin viinaa Tallinnasta. Sekö on ap:sta sitten mielenkiintoista ja hauskaa?

Vierailija
9/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitsa toki kelpaisi enkä ymmärrä mitä vikaa siinä on, mutta muuten.

Voi kai sitä muustakin puhua kuin lapsista tai ryyppäämisestä. Esim. politiikasta, tieteestä, musiikista,seksistä, yhteiskunnan tilasta, vaatimuksista, sukupuolirooleista jne. Tuollaisista me puhutaan kavereiden kanssa edelleen kolmikymppisiä, juodaan, syödään ja pelataan lautapelejä. Seksistä tosin jutut on vähentynyt aika paljon kymmenessä vuodessa :)

Vierailija
10/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä muustakin puhua kuin lapsista tai ryyppäämisestä. Esim. politiikasta, tieteestä, musiikista,seksistä, yhteiskunnan tilasta, vaatimuksista, sukupuolirooleista jne. Tuollaisista me puhutaan kavereiden kanssa edelleen kolmikymppisiä, juodaan, syödään ja pelataan lautapelejä. Seksistä tosin jutut on vähentynyt aika paljon kymmenessä vuodessa :)

Vierailija
11/49 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheista! Ap kuulostaa itse tylsältä.

Miksi muuten ap ei kommentoi mitään???!

Vierailija
12/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alkanut iän myötä arvostaa ihmisessä enemmän sitä, että ottavat vastuuta elämästään, perheestään ja ehkä jopa yhteiskunnasta, kuin sitä että ovat nokkelaa ja trendikästä seuraa. Mieluummin tylsä kuin itseään täynnä. Ja mulle kelpais muuten pitsa oikein hyvin.:)

Vierailija
13/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämellisiltä ja suorituspaineettomilta ihmisiltä, jotka osaavat nauttia arkielämästä. Isotöisen pizzankin ovat tehneet. Sinä, kiittämätön vieras, mene itseesi. Ottaisin kuvaamanlaisesi kyläpaikan riemusta kiljuen.

Vierailija
14/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja asioita on elämässä kuin kolmekymppisenä paitsi, että lapset jo poissa kotoa.

Minkälaista elämää luulet niiden eläkeläisten siis viettävän? Eri juttu on sitten vanhukset, jotka makaavat jossain hoitokodissa. Mutta eihän sun kyläpaikassa edes maattu. Miksette menneet sänkyihin makoilemaan ja harrastaneet seksiä niin kuin kolmekymppisten kuuluu just ennen isänpäivää?

Vierailija
15/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin joku aika sit hiukan vanhemmalla pariskunnalla kylässä, siis neli-viiskymppisiä. Itse ollaan 27 ja 35v. Ja mä en kyllä oikein viihtyny kun joivat itsensä humalaan pienten lasten aikana. Meidänkin lapset oli mukana 10kk ja 2v vanhat, heillä 1,5v. ja 4v lapset. Syötiin pääasiassa eineksiä, juotavaa kyllä piisas. Sit mesottiin puolille öin vaikka lapset olis pitäny saada nukkuun. Mä olisin kyllä tykänny ennemmin tosta ap:n mainitsemasta illanvietosta..

Vierailija
16/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana kauhistelin juntteja, jotka asuvat jossain maalla ja syövät sitä itsetehtyä makaroonilaatikkoa pikkurivarissaan. Jotenkin vaan lapsen myötä ajatusmaailma muuttui ja kai sitä jotenkin kasvoi ihmisenä muutenkin...pian aloin itse haaveilemaan tuollaisesti junttielämästä! :)

Jos nyt ajattelee, mitä väliä aktiivisella elämäntavalla on, jos ei ole perhettä/miestä/tarkoitusta elämälleen? Jos joku näistä asioista löytyy, eikö pikkuhiljaa karsiudu kaikki epäoleellinen?

Vierailija
17/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pizza oli ihan ok. Mutta saunominen rivarissa. Ja se lässyttäminen kun mun MinnaMarica kääntyi niin pienenä, että oikein neuvolantätkin ihmetteli, kuinka lahjakas lapsi meillä on. Ja kun MinnaMarica teki oikein isot kakat pottaan. Ja katsokaa kun MinnaMarica on nyt tehnyt sormiväreillä söpön käden jäljen paperille.

Ja meidän isukki se tykkää makaroonilaatikosta ja meidän isä se osaa jne...

Aivan kamalia iltoja olen itsekin viettänyt tällaisten parien luona. Miksi ei voi jutella muusta kuin siitä ihmeellisestä kullannupusta.

Ymmärrän ap sinua.

Vierailija
18/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko porukan reissua seikkailupuistoon?

Eikö teillä laiteta isänpäivänä iskän mielestä herkkuja?

Vierailija
19/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tommonen. Joskus oikein hävetti, kun oltiin tuttavapariskunnan luona, ja ex näpräsi kännykästä sähköpostia ja lähetti tekstareita, istui puhumatta mitään. Sitten kotimatkalla sanoi, että kamala kuin tylsiä ihmisiä... Joo, itsehän se oli tavattoman mahtava seuramies...

Mutta oisithan sä voinut olla hauska vieras :).

"ai te ootte laittaneet pitsaa, voi sehän mielenkiintoista, mun vanhemmat teki sitä joskus 70-luvulla. Me Pekan kanssa kyllä yleensä laitetaan viikonloppuna sushia tai jotain vastaavaa, jos me nyt joskus kotona syödään. Ei herrajumala, ette kai te tosissanne tarkoita, että pitäis saunaan mennä, hei kamoon, kuka käy saunassa? Kerroinko mä muuten siitä, kun me tehtiin viime viikonloppuna reissu Prahaan ja käytiin muuten siellä yhdessä tosi hyvässä spassa.. Helvetti, noi teidän räkänokan paskartelut mä kyllä heittäisin roskiin, johan sitä nolottaa sitten isompana, jos tollasta paskaa on säästetty." Jne.

Vierailija
20/49 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he olisivat vieläkin samalaisia kuin 20:nä. Joidenkin on vain vaikea tajuta että ihmiset muuttuu iän myötä. Ja ehkä heidän oli vaikea suhtautua teihin niin monen vuoden päästä, ei ehkä ollutkaan enää niin paljoa yhteistä..

Jospa te olitte jääneet heidän mielestään sinne 20:ksi, eivätkä osanneetkaan enää olla itse hauskoja teidän seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän