Kotiuduttiin juuri megatylsästä kyläpaikasta. Miten 3-kymppiset voi olla kuin eläkeläisiä?
Siis oikeasti: pitsaa olivat meille tarjottavaksi vääntäneet, pakkosaunomista ahtaassa rivarisaunassa, kateltiin heidän valokuvia ja pikkuprinsessan askartelupaskarteluja ja kuunneltiin juttuja tyyliin "meillä on huomenna isänpäivän kunniaksi makaronilaatikkoa, kun on se vaan edelleen meidän isännän herkkua"...
Ollaan tunnettu nämä ihmiset paremmin 10 vuotta sitten ja olivat silloin aktiivinen ja hauska pariskunta. Joku on ilmeisesti sittemmin suorittanut heille lobotomian!
Kommentit (49)
kuinka lapsensaanti jalostaa ja kasvattaa ihmistä aikuisena. Oi oi, onneksi minun ei tarvitse sinun kanssasi seurustella.
Jessus, kuinka voi olla ankeita ihmisiä. Teidän iltanne kuulostaa kaikkea muuta kuin mielenkiintoiselta, lähinnä vaatimusluettelolta.Hirteen vaan, tämäkin kirjoittaja.
tuovat väriä poliittiseen keskusteluun!
Politiikasta - entä jos on eri puoluekannat?
kuinka lapsensaanti jalostaa ja kasvattaa ihmistä aikuisena. Oi oi, onneksi minun ei tarvitse sinun kanssasi seurustella.
Jessus, kuinka voi olla ankeita ihmisiä. Teidän iltanne kuulostaa kaikkea muuta kuin mielenkiintoiselta, lähinnä vaatimusluettelolta.Hirteen vaan, tämäkin kirjoittaja.
Miehesi tosin olisi halunnut seurustella kanssani, mielelläni hän nuoli pilluani, kertoi sinun olevan erittäin tylsä pyrkyri.
Miehesi tosin olisi halunnut seurustella kanssani, mielelläni hän nuoli pilluani, kertoi sinun olevan erittäin tylsä pyrkyri.
jos kaikkien kanssa pitää keskustella säkenöivästi uusista planeetoista, madonrei'istä, hegeliläisestä filosofiasta, Zyklon B:n vaikutuksesta kehonkieleen, niin kenen kanssa sitten jutellaan siitä, kun kauppajonossa joku mies tarttui perseeseen? Tai että vuoden tuskaisan yrityksen jälkeen laihtui 10 kiloa? Lapsi putosi rappuset alas mutta ihme kyllä sai vain mustelman? Kyllä arkipäiväiset tapahtumat ja sattumukset ovat kuitenkin yhtä tärkeitä, ainakin minulle.
tunnen eläkeläisiä moniakin ja heidän elämänsä ei todellakaan ole mitään omaan bapaan tuijottelua. Matkustelevat, harrastavat, seuraavat politiikkaa, keskustelevat vaikka mistä asioista. Ovat mukana erilaisissa yhdistyksissä, seurakunnan elimissä yms. yms.
Oletko aloittaja itse niin tylsä ja tyhjä, että "hauskuus" pitää hakea alkoholista ja ostetusta "actionista?" "Voi kai sitä muustakin puhua kuin lapsista tai ryyppäämisestä. Esim. politiikasta, tieteestä, musiikista,seksistä, yhteiskunnan tilasta, vaatimuksista, sukupuolirooleista jne. " Politiikasta - entä jos on eri puoluekannat? Tieteestä - ai nykyihmisten yleissivistyksellä, eri ihmiseten tietotasot ovat kovin erilaisia - ei taitaisi kovin tyydyttävää kesksutelua syntyä Seksistä - no sitten pitää jo aika lailla tuntea - tuskin suhtautuminen ja ajattelu asiasta on kovinkaan samanlaista - ei välttämättä hyvä keskusteluaihe
politiikasta? Kyse on keskustelemisesta, ei riitelystä tai hymistelystä. Jos taas puhutaan jostain päivän puheenaiheesta, niin eihän sen tarvitse olla mitään ydinfysiikkaa. Ei tarvitse olla asiantuntija omatakseen mielipiteitä asioista. Arkielämässäkin on kaikenlaista puhuttavaa, ei se tarkoita että puhutaan jonkun tietyn ihmisen arjesta tai lapsesta, vaan yleisellä tasolla asioista, jotka sivuavat suuren enemmistön elämää. Kyllä mä puhun mieluummin vaikkapa terveydenhuollon tilasta kuin katson isäntäperheen silmäterän temppuja tai pakotan jonkun pitkästymään omien lasteni uusien taitojen äärellä!
ei olla kolme- vaan kakskymppisiä. 21v ja 26v. Ollaan kai sitten ihan syntymätylsiä kun ei ole noi ryyppyjuhlat KOSKAAN kiinnostaneet, vaan just tämä perhe-elämä lapsineen, mitä ollaankin jo nelisen vuotta elelty.
Oletko aloittaja itse niin tylsä ja tyhjä, että "hauskuus" pitää hakea alkoholista ja ostetusta "actionista?"
"Voi kai sitä muustakin puhua kuin lapsista tai ryyppäämisestä. Esim. politiikasta, tieteestä, musiikista,seksistä, yhteiskunnan tilasta, vaatimuksista, sukupuolirooleista jne. "
Politiikasta - entä jos on eri puoluekannat?
Tieteestä - ai nykyihmisten yleissivistyksellä, eri ihmiseten tietotasot ovat kovin erilaisia - ei taitaisi kovin tyydyttävää kesksutelua syntyä
Seksistä - no sitten pitää jo aika lailla tuntea - tuskin suhtautuminen ja ajattelu asiasta on kovinkaan samanlaista - ei välttämättä hyvä keskusteluaihe