Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vapaaehtoisesti kuukauden erossa 1-vuotiaasta.

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

majailin muualla.

Vierailija
2/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies oli jo oppinut pärjäämään lapsen kanssa, eikä minun tarvitse enää jokaista lastenhoitoon liittyvää asiaa rautalangasta vääntää.

Sanoin että häivyn uudestaan jos en saa kuukaudessa vähintäänkin 4 päivää vapaata lapsesta ja miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia pitää vääntää jollei niistä jakseta huolehtia..?

Vierailija
4/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheen isukki lähtisi vuodeksi rauhanturvaajaksi. Miksi äiti ei saisi olla poissa lasten luota?

Vierailija
5/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö mitä tarkoittaa olla äiti? Miksi niitä lapsia pitää vääntää jollei niistä jakseta huolehtia..?

Mitä tarkoittaa olla äiti?

Pitääkö vanhemmuudessa olla täydellinen?

Eikö koskaan saa väsyä?

Vierailija
6/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä tapaus! Ei voi muuta sanoa, kuin että sääliksi käy lapsiparkanne! Todella paljon sääliksi! Äiti ei muuta osaa ajatella, kuin omaa ihanaa itseään. Omaa parastaan joka asiassa. Tärkeintä on, että äiti saa levätä. Pienen ihmisen tarpeet ovat aivan täysin toissijaisia. Tai siis perustarpeet ovat todella tärkeitä, mutta niistäkin äiti pitää huolen, että muut huolehtii sillä välin kun äiti hoitaa omaa kuntoaan ja kauneuttaan.

Kyllä, miesten päät kääntyy sen äitin perään. Eikä uskoisi lähes 40 vuotiaaksi. Että sikäli on täydellinen tapaus.

Vierailija
7/7 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läheisempi. 1-vuotiaalleni isä on läheisempi, eikä se ole mikään ongelma isälle eikä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi