Lue keskustelun säännöt.
Mitä Oulun seudulla on taaperoilla päällä tällaisella ilmalla?
Kommentit (3)
Kun ajattelin että toppapuku on liikaa, mitä sitä sitten pakkasilla pitää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varmaan kohta jo kärsii ohuemmat toppahaalarit ottaa käyttöön. Villasukat meillä oli kengissa ja silti jalat tuntui hiukan kylmiltä. Jalassa siis varrelliset välikausilenkkarit. Joko olette ottaneet talvikengät käyttöön?
T:ap
sisävaatteet (sukkahousut, trikoot, alupaita ja pusero) ja sen päällä neule ja tuulipuku. Jalassa kangasvuorilliset kengät, käsissä paksut lapaset ja päässä pipo.
Muksu oli lämmin kun tulimme sisään pari tuntia ulkoiltuamme.