20+ kg laihtuneet, kertokaa kokemuksestanne
Itse olen laihtunut nyt 27 kiloa ja vaatekokoni on pienentynyt 44:stä 36:een.
Eli Lähtöpaino 90kg ja nyt siis 63kg.
On jumalaista, että joku vanha minihame vaan solahtaa päälle ja vetskarit menee tosi helposti kiinni.
Kommentit (7)
63kg painolla on vaikea olla kokoa 36..
T:57kg, 164cm ja kokoa 38
kaksi kertaa Painonvartijoissa ja kerran Nutrifastilla
mutta minkäs sille voi, että olen kokoa 36?
monet eivät uskoneet, että tosiaan painoin yli 90 kg. Luulivat, että enintään 80kg.
urheilen, se tiivistää! ;)
On jumalaista, että joku vanha minihame vaan solahtaa päälle ja vetskarit menee tosi helposti kiinni.
[/quote]
mutta minkäs sille voi, että olen kokoa 36? monet eivät uskoneet, että tosiaan painoin yli 90 kg. Luulivat, että enintään 80kg. urheilen, se tiivistää! ;)
Olet pituuteesi nähden hoikassa kunnossa, jos kiloja on 63.
Minäkin olen harrastanut aktiivisesti urheilua parikymmentä vuotta. Urheilu "tiivistää", mutta tekee myöskin lihasmassaa lisää. Joten en saa mitenkään mahtumaan koon S tai 36 paitaa päälleni, vaikka rintanikin ovat pienet.
T: se 57kg/164cm
mutta minkäs sille voi, että olen kokoa 36? monet eivät uskoneet, että tosiaan painoin yli 90 kg. Luulivat, että enintään 80kg. urheilen, se tiivistää! ;)
Olet pituuteesi nähden hoikassa kunnossa, jos kiloja on 63.
Minäkin olen harrastanut aktiivisesti urheilua parikymmentä vuotta. Urheilu "tiivistää", mutta tekee myöskin lihasmassaa lisää. Joten en saa mitenkään mahtumaan koon S tai 36 paitaa päälleni, vaikka rintanikin ovat pienet.
T: se 57kg/164cm
Mulle mahtui S-koon paidat (joustopuserot ja paitapuserot) päälle jo 69-kiloisena. Vaikka rintani koko onkin DD75.
Mulla on kai aika kapea selkä ja suht pienet luut. Nilkat ja ranteet on tosi kapeat. Sääret on aika lyhyet.
Olemme erilaisia, ja itse ihmettelen, ettei sulle mahdu S-koko päälle, vaikka painat 57kg!!! :)
Urheilen pirusti! Mutta ei mulla mitään muskeleita ole, vaikka raskasta liikuntaa teenkin.
AP
Aivan ihana tunne. Mun ongelma on että paino on tullut takaisin korkojen kera.