Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko miehen kanssa olet keskustellut elämäsi aikana?

Vierailija
12.11.2010 |

Joku väitti jossain ketjussa että ei ole edes keskustellut kuin ehkä 50 - 100 miehen kanssa, saati harrastanut seksiä. Miten voi olla mahdollista?! :D Itse olen opiskellut, tehnyt työtä vaihtelevissa ympäristöissä, ikää 30v. Olen itse keskustellut kyllä lukemattomien miesten kanssa, ja tuttuja on paljon työn sekä harrastusten kautta. Tuttuustasolla on varmasti satoja. Enkä ole edes sosiaalisemmasta päästä.

Missä tämmöisiä ihmisiä oikein elää, jotka ei pääse tutustumaan ihmisiin missään? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen sadan miehen kanssa, olen aina ollut naisvaltaisella alalla töissä. Enkä nyt pidä minään keskusteluna hyvää- päivää- kaunis- ilma- oli- hauska -nähdä- juttuja.

Vierailija
2/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut ja ollut töissä naisvaltaisilla aloilla. En ole niin rohkea, että uskaltaisin alkaa jutella tuntemattomille miehille vaikka kaupan kodinkoneosastolla. Kännäystä en harrasta, joten baaripaskanjauhannatkin on jääneet väliin. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä harrastanut silti "vain" neljän kanssa (ei sillä, että nuo asiat jotenkin korreloisivat keskenään).

Vierailija
4/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan että keskustelen vaikka vain 50 "uuden" miehen kanssa vuodessa niin olen keskustellut ainakin 2000 miehen kanssa. Keskustelut ovat asiallisia, mutta jos sielut kohtaavat niin jokainen niistä mahdollistaa yhteydenpidon myöhemminkin, tutustumisen ja enemmänkin. En kyllä ole koskaan syönyt kuormasta eli seurustellut näiden miesten kanssa.

Vierailija
5/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyssäri vastata! :D

Vierailija
6/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen nimittäin miesvaltaisella alalla vaihtuvissa ympäristöissä ja projekteissa ja verkostoa on syntynyt. Sen sijaan, jos käyn laskemaan naisia, joiden kanssa olen keskustellut yhtä lailla, niitä onkin sitten varmaan se 50 itselläni maksimissaan! :D JA lasken näistä luvuista pois ne kaupan kassat ja sellaiset työtoverit, joille puhutaan vaan hyvää päivää small talk, eli luvuissa on mukana ne, joiden kanssa olen todella tutumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän