Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko täysin oireeton hammas olla juurihoidon tarpeessa?

Vierailija
26.10.2010 |

Purukalusto kuvattiin ja lekuri alkoi puhua, että löytynyt reikä voi jo olla niin iso, että tarvitaan juurihoitoa.

Pelottaa aivan hulluna, kun hampaitani ei ole koskaan operoitu. Oireita ei siis ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoito ei ole yhtään niin hirveä kuin puhutaan. Puudutus vie kyllä kivun. tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos hammas on jo kuollut. Mulla oli puoltoista vuotta epämääräistä särkyä ennen kuin saatiin kiinni, mikä hammas oireilee. Juurihoito, se eka käynti, oli kamala, ikinä sattunut niin paljon. Tämä siis siitä, että hammas oli osin elossa, kun niitä loppuja juuria tapettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos hammas on jo kuollut. Mulla oli puoltoista vuotta epämääräistä särkyä ennen kuin saatiin kiinni, mikä hammas oireilee. Juurihoito, se eka käynti, oli kamala, ikinä sattunut niin paljon. Tämä siis siitä, että hammas oli osin elossa, kun niitä loppuja juuria tapettiin.

Tosin mulla on kanssa tehty juurihoito siten, että hammas oli täysin tulehtunut ja puudutus ei auttanut mitään. Voin kertoa että se oli aivan kamalaa kärsimystä ensimmäiset kolme juurihoitokertaa, ennen kuin se hammas saatiin lopullisesti kuoletettua.

Hammas voi olla kyllä vaikka kuinka huonossa kunnossa ilman että särkee, mulla nimittäin otettiin viime keväänä yksi viisaudenhammas pois koska se oli aivan mätä. Tai oikeastaan sitä ei tarvinnut edes pahemmin vetää, se vaan tippui suustani kun hammaslääkäri vähän koputteli. Eikä ollut mitään oireita siitä!!

Vierailija
4/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärillä laskuja maksamatta, kannattaisi käydä tarkistuttamassa tilanne toisessa paikassa. Jos tekee juurihoidon hampaaseen joka mielestäsi tuntuu terveeltä, varaudu siihen että saatat menettää tuon hampaan kuitenkin juurihoidon epäonnistumisen takia joten kannattaa aina luottaa omiin vaistoihin ja tarkistuttaa asia ennemmin kuin uskoa sokeasti siihen mitä kulloinkin yritetään asiakkaalle tuputtaa. Liietoimintaahan tuo loppujen lopuksi on. Sitäpaitsi juurihoidetun hampaan elämänkaari ei yleensä ole erityisen pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi