Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä voi ostaa 11-v täyttävälle tytölle,

Vierailija
12.11.2010 |

joka on todella rikkaasta perheestä? On siis oman lapseni kaveri. Tuntuu,. että hänellä kerta kaikkiaan on ihan kaikkea mahdollista. Pää lyö täysin tyhjää, kaikki hyvät vinkit kehiin kiitos. Hintaa voi olla sellainen 20-25 e.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli oikeastaan ihan kiva eli menivät kahdestaan katsomaan sen pöllöleffan. Minä vein ja hain. Olis toki voinut mennä jonkun muun kanssa, eli ei lahjan antaja odottanut että hän pääsee leffaan, mutta sattu nyt olemaan sellainen kaveri kenen kanssa oli tytöstä kiva mennä.

Vierailija
2/4 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli oikeastaan ihan kiva eli menivät kahdestaan katsomaan sen pöllöleffan. Minä vein ja hain. Olis toki voinut mennä jonkun muun kanssa, eli ei lahjan antaja odottanut että hän pääsee leffaan, mutta sattu nyt olemaan sellainen kaveri kenen kanssa oli tytöstä kiva mennä.

kyllä kivoja ja nytkin mietintälistani alkupäässä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieluiten oman lapsen kanssa leffakaveriksi. Vähän hankalaahan tuommoinen, jos on jo kaikkea. Tietty tuon ikäinen voisi jo tykätä jostain omasta kukasta tms. nätistä, tai vaikka nätissä ruukussa multaa ja kivassa paperipussissa herneitä itse kasvatettavaksi.

Vierailija
4/4 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkioptio (yhdessä jonnekin, museoon, luontoon tms), muumimuki, pehmolelu.

Lapsi varmaan tietää, mistä kaveri tykkää eli onko huulikiilto parempi kuin pehmolelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi