Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RADIOKIRPPIS TAMPERE

Vierailija
11.11.2010 |

Millä sen paikan henkilökunnan sais vastuuseen siitä asiakkaiden uskomattoman törkeestä kohtelusta..!!??? Nyt ideoita! Oon alkanu oikeesti vihaan koko paikkaa..

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten henkilökunta vois hymyillä kun omistaja on kohtelee niitä kuin orjia.

Vierailija
2/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun menin sitä maksamaan ja esitin asiani, niin hyvä ettei sylkäisty päälle. Että kyllä siellä on tosi törkeetä palvelua. Meinasin jättää koko leikin siihen, muttakun siellä käy niin paljon porukkaa lomien aikana, niin saattaisi saada myytyäkin jotain siellä. Mutta samaa kohtelua siellä kaikki sai kun siinä seurasin eräänkin asiakkaan höykyyttämistä kassalla, että kaikki asiakkaat on kyllä "samalla viivalla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse mihinkään. Siitä on tehnty lehtikirjoituskin joskus, jonka jälkeen itseasiassa olin havaitsevinani jonkunlaista paranemista palvelussa ainakin hetkellisesti?

Käytän kyseistä kirppistä ainoastaan siksi, että sieltä saa kiistatta parhaimmat tuotot myymällensä tavaralle, vaikka pöytävuokra onkin kallein. Siellä käy ihmisiä niin paljon, että tavara menee kaupaksi.

Vierailija
4/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole ikinä saanut sellaista itse kyseisessä paikassa. Outoa. Ja käyn kuitenkin suht usein.

Ehkä mulla on sitten vaan ollu hyvää säkää. Kyllähän ne myyjät joskus vähän tympeiltä on näyttäny, mutta eikös joka paikassa joskus ole niin?

Vierailija
5/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiokirppis harkitsee pääsymaksua

28.10.2009 - 11:44 (27.10.2009 - 16:05) - Kommentit: 173

Sunnuntaina Radiokirppiksen kassajonossa oli tällainen hyörinä. Radiokirppiksen kävijämäärät ovat kasvaneet ja samalla myös ostosten määrät ovat lisääntyneet. Monikin ostaa kerralla kärryllisen tavaraa.

Laukontorilla Kaijakan alakerrassa toimiva Radiokirppis suunnittelee jonojen hillitsemiseksi sisäänpääsymaksun perimistä asiakkailtaan. Kassoille on usein kymmenen metrin jono, jossa asiakkaat tahtovat tuskastua.

Radiokirppis aloitti yli kymmenen vuotta sitten Tampereella ensimmäisenä itsepalvelukirppiksenä.

Aamulehden mielipidesivuille lähetetyissä lukijoiden tekstareissa on arvosteltu jonoja ja palvelun ynseyttä, mutta ainakin kirppikseltä annetaan ihan ystävällisesti omistajan puhelinnumero, kun vihdoin pääsin ruuhkan läpi soittamaan palvelunumeroon.

Sekä nettikommenteissa että Aamulehden mielipideosastolle osoitetuissa tekstiviesteissä kirpparia moititaan poikkeuksellisen kovin sanoin. Henkilökuntaa moititaan töykeäksi ja palvelua huonoksi.

Lue 28.10.2009 ilmestyvästä Morosta, mitä radiokirppiksen omistaja Anne Vuori vastaa

http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/radiokirppis-harkitsee-paasym…

Vierailija
6/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älyttömän huonoa. Siitä on tullut ihan yleinen vitsi kavereiden kanssa. :) Silti tulee käytyä siellä usein, varmaan puolet vaatteistani on Radiokirppikseltä ostettuja. Nykyään on alkanut tympiä, kun hinnat ovat ihan naurettavia ja kuvioon on ilmestynyt useampikin jobbari, mikä ärsyttää. Siksi ei tule käytyä niin usein kuin ennen.

Vierailija
7/66 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, eli kyse onkin siitä palvelukulttuurista kyseisessä paikassa -ei sittenkään siitä että olen tehnyt siellä jotain väärää :D Oikeasti henkilökunnan suhtautuminen on sellaista niin kuin asiakas olisi vihollinen tai vähintäänkin tehnyt jotain todella väärää. Ihmetyttää kyllä että miten millään firmalla on varaa ylläpitää niin tylyä suhtautumista asiakkaisiin. Olisi tosiaan hyvä jos ihmiset oikeasti vain vaatisivat ystävällistä suhtautumista ja äänestäisivät jaloillaan jos se ei toteudu...

Vierailija
8/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äskön kävin. Ostin tuotteita jonka pöydässä luki "kaikki 50%" ja kassalla kysyin ottiko myyjä hinnasta -50% johon vaalea myyjä vastasi "en! Kun ei siinä ollu semmosta" ja se tumma huusi että "ei todellakaan ollu" maksoin tuotteet ja totesin että tämäkö on sitä asiakaspalvelua

Vierailija
9/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin yhdelle kirppismyyjälle millaista juttua Radiokirppiksestä liikkuu (juuri näitä, mitä täällä on mainittu) ja sitten tämä ketju on nostettu esiin!

:)

Omistaja on välillä hyvällä tuulella, välillä huonolla.

Tytär ollut ystävällinen.

Asioin lähinnä Radiokirppiksen Salon toimipisteessä, mutta Tampereellakin olen käynyt.

Siellä onkin melko tyly meininki.

Salossa sentään tumma lyhythiuksinen nainen, jota en ole koskaan huonolla tuulella tai epäystävällisenä kassan takaa kohdannut.

Vierailija
10/66 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko googlettaa Radiokirppiksestä, koska olin niin järkyttynyt palvelusta jota sain kun menin maksamaan pöytävuokraa.

Kohtelu oli jo puhelimessa hyvin hyökkäävää kun kerroin haluavani vuokrata pöydän. Kerrottiin ensimmäinen vapaa ajankohta uhkaavaan sävyyn oletuksena, etten varmasti ota pöytää. Samoin mennessäni vuokraa maksamaan oli kohtelu sellaista että "näytä ensin rahat!"

Mieleeni tuli, että varmaan heillä on paljon ongelmia siellä ns.hankalien asiakkaiden kanssa. Eikai kukaan voi viihtyä tuollaisessa työilmapiirissä. Tuli oikeasti surullinen olo eniten heidän omasta puolestaan, itseeni en tuosta ottanut.

Vierailija
11/66 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne hieman asiaa kommentoimaan, vaikkakin vanha ketju. Itse otin ensimmäistä kertaa ikinä pöydän itselleni kirppikseltä, päädyin radiokirppikseen vaikka täältä luetut kommentit pistivät hieman arveluttamaankin.

Koska uskon että moni googlettaa useampaa paikkaa ennen päätöstä, haluan kertoa että ainakin itse olen saanut vain hyvää palvelua nyt kun useamman kerran olen asioinut kassalla, milloin missäkin asiassa, välillä myös niitä tyhmiä kysymyksiä esittäen. Aina olen saanut asiallisen vastauksen ja mielestäni palvelussa ei ole mitään valittamista. Lieneekö sitten sillä merkitystä, että itse muistan perinteiset kohteliaisuus-säännöt ja -sanat (kiitos,anteeksi,hei,jne.) ja hymyn, vaikka edes pienen sellaisen.

Valitettavasti itse olen huomannut asiakaspalvelutyössä aikanaan ollessani että asiakas saa sitä mitä tilaa helposti: jos tuupit ja tunget, töksäyttelet sanoja suustasi ja valitat pienimmästäkin hiekanjyvästä lattialla, sekä ennen kaikkea syytät myyjää jostain mihin hän ei voi mitenkään vaikuttaa(asiakkaiden käytös, sotkuiset pöydät yms), niin harva myyjä jaksaa kovinkaan pitkään sinulle olla ystävällinen...

Vierailija
12/66 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne hieman asiaa kommentoimaan, vaikkakin vanha ketju. Itse otin ensimmäistä kertaa ikinä pöydän itselleni kirppikseltä, päädyin radiokirppikseen vaikka täältä luetut kommentit pistivät hieman arveluttamaankin.

Koska uskon että moni googlettaa useampaa paikkaa ennen päätöstä, haluan kertoa että ainakin itse olen saanut vain hyvää palvelua nyt kun useamman kerran olen asioinut kassalla, milloin missäkin asiassa, välillä myös niitä tyhmiä kysymyksiä esittäen. Aina olen saanut asiallisen vastauksen ja mielestäni palvelussa ei ole mitään valittamista. Lieneekö sitten sillä merkitystä, että itse muistan perinteiset kohteliaisuus-säännöt ja -sanat (kiitos,anteeksi,hei,jne.) ja hymyn, vaikka edes pienen sellaisen.

Valitettavasti itse olen huomannut asiakaspalvelutyössä aikanaan ollessani että asiakas saa sitä mitä tilaa helposti: jos tuupit ja tunget, töksäyttelet sanoja suustasi ja valitat pienimmästäkin hiekanjyvästä lattialla, sekä ennen kaikkea syytät myyjää jostain mihin hän ei voi mitenkään vaikuttaa(asiakkaiden käytös, sotkuiset pöydät yms), niin harva myyjä jaksaa kovinkaan pitkään sinulle olla ystävällinen...

Mutta ei tuo "sitä saa mitä tilaa" aina ole ainut selitys.

Nimim. todellakin kohtelias ja ystävällinen asiakas joka on saanut tylyä ja epäkohteliasta kohtelua

Vierailija
13/66 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kysyy, että ootko ns. hyvännäköinen ja varakkaan näköinen nainen? koska sen näköiset siellä saa hyvää palvelua (myyjät kokevat olevansa silloin tasavertaisen kanssa tekemisissä). mutta jos oot tavallinen duunari tai jopa työtön, tod.näk palvelu on myös sen mukaista. hehän ovat siitä erikoisia second hand-liikkeen myyjiä, että itse kulkevat vain burberryissä ja louis vuittoneissa. mistähän rahat niihin saadaan........? hmmm

Vierailija
14/66 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pankkikortilla maksettaessa harvemmin senttejä pyöristellään...vai oletko eri mieltä? Unhotui mainita viestissä että maksoin siis KORTILLA en käteisellä....

Vierailija
15/66 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha nainen penkoo jatkuvasti myytävien tuotteiden taskuja etsien rahaa. Voisiko joku siihen puuttua. Inhottavaa.

Vierailija
16/66 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole radiolla enää pitkään aikaan käynyt. Joskus vuosia sitten myin siellä usein tavaraa, sitten kävin kokeeksi myöhemmin kun asiakaspalvelusta oli tullut paljon puhetta. Tästä on aikaa ehkä kolmisen vuotta. Ei ole ollut tarvetta mennä sen jälkeen, on sen verran tyly ilmapiiri. Uusi suosikkini on Laukontorin yläkulmassa sijaitseva kirppis nimeltään Tarina. Sympaattinen paikka ja ystävällinen palvelu. Siellä olen myynytkin pari kertaa ja kauppa on käynyt kohtalaisesti kunhan on kelpoa tavaraa.

Vierailija
17/66 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myynyt ainakin vaatteita ihan pilkkahintaan siellä. Tyyliin 1-10e. 

Vierailija
18/66 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:57"]Mä olen myynyt ainakin vaatteita ihan pilkkahintaan siellä. Tyyliin 1-10e. 

[/quote]

Radiokirppiksellä vai Tarinassa siis? Ottakaahan huomioon että ei kirppareilla oo tarkoitus rikastua eikä myydä vaatteita samaan hintaan millä niitä saa kaupastakin. Vaikka ovatkin käyttämättömiä ja hyvää merkkiä. Idea on saada kamat pois nurkista. Kannattaa aina hetki miettiä, mitä olisi valmis maksamaan itse jostain vaatteesta eikä niinkään mitä siitä on joskus maksanut. Se ei ostajaa niinkään kiinnosta.

Vierailija
19/66 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen käynyt, ja yllättäen en ostanut mitään. Ei mitään kivaa kohtuullisella hinnalla.

En ymmärrä, miten kukaan kehtaa pyytää 20 euroa H&M:n mekosta kirpparilla.

Ne mieltäisin automaattisesti paskoiksi kirppislöydöiksi :D

Vierailija
20/66 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on se, kun omistajilla on kirppiksellä muutama oma pöytä, jossa myyvät muilta kirppiksillä/Radiolta ostettuja "trendivaatteita" about puolen kalliimmalla. Näin ollut jo useamman vuoden. Ne, jotka käy usein, tunnistaa kyllä mitä pöytiä nämä on :D