RADIOKIRPPIS TAMPERE
Millä sen paikan henkilökunnan sais vastuuseen siitä asiakkaiden uskomattoman törkeestä kohtelusta..!!??? Nyt ideoita! Oon alkanu oikeesti vihaan koko paikkaa..
Kommentit (66)
Etenkin omistajaperhe on tosi tylyä porukkaa. Käyn silti, koska tavara vaihtuu hyvin ja löytöjäkin tekee, mutta aina jää paha maku suuhun asiakaspalvelusta (tai siis sen puutteesta).
Vuosia sitten heillä oli jonkinlainen flirttisuhde iltaelämässä. Piti mukavana naisena. Mutta tosiaan tämä oli jo aikana, kun Radiokirppis oli ko. naisella.
Olen kerran käynyt ja saimme hyvää palvelua juuri tuolta naiselta. Olen kuullut muuten kauheasti huonoa, mutta halusi kai olla miehen takia ystävällinen, kun ovat "vanhoja tuttuja".
Palvelu on aivan aliarvoista.
En halua kannattaa sitä puljua millään tavalla
että kuka vaan (naisen/miehesi tms. tuttu) saattaa tunnistaa sinut?
Vuosia sitten heillä oli jonkinlainen flirttisuhde iltaelämässä. Piti mukavana naisena. Mutta tosiaan tämä oli jo aikana, kun Radiokirppis oli ko. naisella. Olen kerran käynyt ja saimme hyvää palvelua juuri tuolta naiselta. Olen kuullut muuten kauheasti huonoa, mutta halusi kai olla miehen takia ystävällinen, kun ovat "vanhoja tuttuja".
Palvelu on tosiaan ala-arvoista tässä paikassa. Myyjät ovat naama väärinpäin ja vittuilevat asiakkaille. Minulta on kaksi kertaa unohdettu rahastaa tavara ja olen mennyt takaisin sanomaan. "joo tällä tiskillä ei hoideta tavaroihin liittyviä asioita, mee tonne kassalle" sanoi myyjä kun menin "vuokratiskill" sanomaan asiasta (minulle myynyt myyjä sattui olemaan siinä niin ajattelin että hän hoitaa virheensä loppuun mutta ei). Jonottelin sitten kassalle...Tänään puolestaan kiskoivat sentin ylimääräistä rahaa kun eivät kuulemma ala senttejä makselemaan vuokraajille takaisin. Eli maksoin 2e tuotteesta jonka hinta oli 1,99e. Sentti sinne tänne mutta periaatteesta aika kusinen temppu! Onko tuollainen edes laillista? Itsekin voisin töissä sanoa että joo sori, toi 9,50e tavara maksaa 10e kun ei me millään senteillä puljailla...
Tyly palvelu, kulahtanut paikka. Hyvä sijainti ilmeisesti takaa asiakasmäärien pysymisen vaikka miten naama nurinpäin palvelisi? Itse en enää käy vaikka muuten kirppisaktiivi olenkin :-)
Tänään puolestaan kiskoivat sentin ylimääräistä rahaa kun eivät kuulemma ala senttejä makselemaan vuokraajille takaisin. Eli maksoin 2e tuotteesta jonka hinta oli 1,99e. Sentti sinne tänne mutta periaatteesta aika kusinen temppu! Onko tuollainen edes laillista? Itsekin voisin töissä sanoa että joo sori, toi 9,50e tavara maksaa 10e kun ei me millään senteillä puljailla...
Siellä maksaa Vilan mekotkin aina poikkeuksetta yli kympin, joskus jopa pari kymppiä. Samoin kaikki muu on kallista.
Olen Oulusta, meillä on useampi kirppari. Tässä esimerkkihintoja:
- vila mekot (juhlatyyli) 5-7 euroa, joskus poikkeuksellisesti noin 10 euroa mutta eivät mene kaupaksi
- uusi nahkarotsi moottoripyörätyyliä 7.50 euroa
- Sand mekot noin kympin
- InWear mekot 5-8 euroa
jne. Ja tämä on yleinen hintataso. Jos joku hinnoittelee kalliimmaksi, jäävät rekille.
-
Minkälaista palvelua te oikein odotatte KIRPPIKSELTÄ????
Vittu mä en viittis ees paskantaa jos tuntiliksa on n.9-11e niin miten te oikein kuvittelette että tolla palkalla edes viittisi hymyillä tai puhua nätisti?
t.Helvetin vittuuntunut kaupan myyjä jonka soppari ONNEKSI loppuu pian!!!
Millä sen paikan henkilökunnan sais vastuuseen siitä asiakkaiden uskomattoman törkeestä kohtelusta..!!??? Nyt ideoita! Oon alkanu oikeesti vihaan koko paikkaa..
Yksinkertainen ratkaisu on se, että älä mene sinne, älä osta sieltä mitään. Sillä se lafka kaatuu hyvin äkkiä, jos sinne ei enää asiakkaat mene.
Sinänsä palvelu on aina toiminut siellä kohdallani, mutta on se vaan niin tympeää ja tylyä ettei missään muualla. Ihan legendaarista.
Oon aina luullut, että se mustatukkainen nainen on omistaja?! Mutta ilmeisesti siis ei ole. Minkä näköinen se omistaja on? Tuo mustatukkainen ainakin käyttäytyy ihan omistajan elkein siellä...
Minun palkkani on 9,9e/h ja kyllä sillä jaksaa hymyillä jos haluaa..Tuolla ei ilmeisesti haluta.
Minkälaista palvelua te oikein odotatte KIRPPIKSELTÄ????
Vittu mä en viittis ees paskantaa jos tuntiliksa on n.9-11e niin miten te oikein kuvittelette että tolla palkalla edes viittisi hymyillä tai puhua nätisti?t.Helvetin vittuuntunut kaupan myyjä jonka soppari ONNEKSI loppuu pian!!!
samasta syystä.
Ongelmat alkoivat silloin kun Radiokirppiksen omistaja vaihtui. Silloin tuli natsisäännöt ja tympeät myyjät. Epäilen että omistaja ei kohtele alaisiaan kovin fiksusti ja myyjät kostavat sen käytöksellään. Ovat myös saaneet kuulla osuutensa muuttuneista säännöistä ja varmasti sekin ottaa päähän.
No kerroppa minulle sitten perusteluja onko tuo oikein kyniä se ylimääräinen sentti ihan huvikseen? Pointti tässä ei olekaan se että saan paskahalvauksen ja menetän talon altani sen sentin takia, vaan se että onko tuo hinnan itse keksiminen reulua? Jos olisit yhtään minua fiksumpi niin selittäisit onko tuo menetelmä oikein ja reilua. Nyt puolestaan osoitit vain oman idioottimaisuutesi haukkumalla minua...;)
No kerroppa minulle sitten perusteluja onko tuo oikein kyniä se ylimääräinen sentti ihan huvikseen? Pointti tässä ei olekaan se että saan paskahalvauksen ja menetän talon altani sen sentin takia, vaan se että onko tuo hinnan itse keksiminen reulua? Jos olisit yhtään minua fiksumpi niin selittäisit onko tuo menetelmä oikein ja reilua. Nyt puolestaan osoitit vain oman idioottimaisuutesi haukkumalla minua...;)
Minkälaista palvelua te oikein odotatte KIRPPIKSELTÄ???? Vittu mä en viittis ees paskantaa jos tuntiliksa on n.9-11e niin miten te oikein kuvittelette että tolla palkalla edes viittisi hymyillä tai puhua nätisti? t.Helvetin vittuuntunut kaupan myyjä jonka soppari ONNEKSI loppuu pian!!!
No en onneksi ole siellä töissä.Olen toisenlaisessa myymälässä töissä ja voin sanoa että ketuttaa "asiakkaiden palvominen" parin euron takia.Kk ei jää yhtään ylimäärästä käteen joten ei paljoa nauratax ja jaksa innostaa...
Ei ole ei, mutta enpä ole senttipyöristyksistä kuullut pankkikortilla maksettaessa....t: alkuperäisen kertomuksen kirjoittaja
omistaja on se vaalea. Mutta oisko se tummahiuksinenkin osakkaana?
Ihan vaan ideana, että eikö Radiokirppiksen kannattaisi muuttaa isompaan liiketilaan keskustassa ja hankkia lisää myyjiä, koska kerran liike menestyy. Myyjillä on liian kiire siellä. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että hyvä keskustan liikepaikka tuo asiakkaita vaikka palvelu ei olekaan täydellistä.
Toisaalta jostain kuulin / luin että liikkeellä ei ole niin paljon tuottoa kuin luulisi, koska liiketila ja työntekijöiden palkat maksaa paljon.
Minua ärsyttää asiakkaiden asenne, että myyntipöydiltä kannetaan tavaroita toisiin pöytiin tai niitä sotketaan tarpeettomasti, kun ei viitsitä palauttaa esim. sovitettua vaatetta henkariin vaan nakataan vaan pöydälle. Olen nähnyt aikuisten ihmisten tekevän näin mikä on todella lapsellista. Pöytävuokraajat eivät voi olla koko päivää siivoamassa pöytiä ja ne sotketaan todella pian.
Olen pääosin saanut asiallista palvelua kun olen itse ollut ystävällinen myyjille. Ymmärrän kyllä että mahdottomassa kiireessä ei jaksa aina hymyillä, varsinkin kun varmaan asiakkaat valittaa pitkin päivää milloin mistäkin ja varsinkin pitkistä kassajonoista. Ehtiikö tytöt pitää edes mitään ruokataukoa välillä ? Tuntuu että poljetaanko työntekijöiden lakisääteisiä etuja siinä ? En tiedä.