Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RADIOKIRPPIS TAMPERE

Vierailija
11.11.2010 |

Millä sen paikan henkilökunnan sais vastuuseen siitä asiakkaiden uskomattoman törkeestä kohtelusta..!!??? Nyt ideoita! Oon alkanu oikeesti vihaan koko paikkaa..

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa täälläkin naureskellaan sille palvelulle, tervehdystä, kiitosta tmv. ei ole koskaan irronnut, ja aika pitkään tuli kuviteltua, että oli itse tehnyt jotain kamalaa, jonka takia kassa tiuskii päin naamaa.

Enpä ole sitten enää pariin vuoteen siellä käynytkään, ylipäätään Tampereen kirpputoreilta on vähän vaikea löytää mitään kivoja juttujakaan, joten ei sillä tavalla harmita.

Ja siis senkin vielä ymmärrän, että jos asiakkaissa on mulkeroita, niin heille ei riitä ymmärrystä ja kiitosta, mutta jos itse sanoo kiitos ja ole hyvä ja yrittää olla kohtelias, niin kyllä sitä odottaisi samaa kohtelua takaisinkinpäin, vaikka myyjällä olisi miten huono palkka.

Vierailija
42/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo senttivalitus olisi ollut helpommin käsitettävissä, nyt kuulosti siltä, että odotit saavasi sen sentin kolikon vaihtorahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu tajusin itsekkin vasta ekan vittuiluviestin jälkeen että tuo jäi mainitsematta. Mutta tosiaan kortilla maksoin ostokseni ja siitä ihmetys...

Vierailija
44/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun myyjä tulee hakemaan myyntitulojaan, niin on aika vaikea maksaa summa joka esim. pyöristyy ylöspäin, VUOSItasolla kirppari voisi saada aika paljon "tappiota" jos joka pöydästä aina jäisi miinukselle, esim: 100 pöytää, joka viikko kirppari pyöristäisi ylöspäin myyjän tulot esim. 100,35€ --> 100,40€ tekee vuodessa 260€ (100 X 0,05 X 52 viikkoa)

Ja IHMETTELEN sitä kuka laittaa irpparille 99-hintoja, itse hinnoittelen aina niin että on esim. 0,20€ tai 0,50€ tai1€ tai 2€ jne. en mitään 0,35€ tai 1,99 hintoja.

Vierailija
45/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain käteinen kelpaa.

Vierailija
46/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tajuahaan tuon toisaalta. Mutta silti melko outoa päättää lisätä itse se sentti sinne jos myyjä on päättänyt hinnoitella sen 1,99 (tosin outoa tuokin hinta). Ohjeistaisi sitten vuokraajia hinnoittelemaan oikein tai sopisi asiasta vuokraajan kanssa. Minusta on väärin että minulta vedetään se sentti muiden päähänpistojen ja outouksien takia. Käteisellä maksettaessa tässä ei tietty mitään ihmettelemistä olisi, mutta jos kortilla maksan niin on se kyllä outoa. Olisi kiva kuulla tähän selitys, Muukin kuin se nokanvartta katsoen heitetty "ei me aleta senteillä pelailemaan" tyylinen kommentti. Noh täytyy kaiketi äänestää jaloillaan tätä paikkaa. Kaikkia muitakin tapauksia tuolla on sattunut mutta jääköön avautuminen nyt tähän.

Vierailija
47/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miksi täällä on näin paljon "tyly palvelu mutta käyn silti" -viestejä? Älkää käykö hyvät ihmiset, ei se palvelu siitä miksikään muutu selän takana valittamalla. Äänestäkää jaloillanne. Seutukunta on täynnä hyviä kirppareita. Lempäälässä voi piipahtaa Klaffissa ja Piirongissa samalla reissulla kun käy Ideaparkissa, ovat vierekkäin. Kangasalan Prismakeskuksella on mahtava kirppis. Bonuskirppikselle pääsee ihan TKL:n kyydissä.

Vierailija
48/66 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellähän saattaa olla ohjeistus myyjille: ei saa hinnotella kun tasahintoja, jos laitat -99 hinnan niin se pyöristetään suoraan tasalukuun? Ehkä tuo jopa lukee ostajille jossain? Minusta -99 hinnat eivät kuulut kirppareille eikä toreille ja muille, vaan ainoastaan oikeisiin kauppoihin, ja sielläkin ovat aika turhia.

Vierailija
49/66 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut Radiokirppiksen palvelua aina. Olen käyttänyt ko. kirppistä myymiseen, eli itse vien sinne tavarani myyntiin, vaikka on kallis. Siellä käy tosi paljon porukkaa ja tavarat menevät hyvin kaupaksi.

omistaja, vaalea keski-ikäinen nainen, on ainoa jolta olen saanut asiallista palvelua ja jopa hymyn joskus. hänen tyttärensä n.30v vaalea luulee olevansa maailman omistaja ja ilmeisesti myös maailman kaunein. kamala ihminen noin käytökseltään, erittäin tyly ja töykeä. perusilme on suupielet alaspäin ja mulkoilee muita halveksivasti. tumma nainen on erittäin oman arvonsa tunteva mutta ei pahin ja omistajan kaveri.

Vierailija
50/66 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaja, vaalea keski-ikäinen nainen, on ainoa jolta olen saanut asiallista palvelua ja jopa hymyn joskus. hänen tyttärensä n.30v vaalea luulee olevansa maailman omistaja ja ilmeisesti myös maailman kaunein. kamala ihminen noin käytökseltään, erittäin tyly ja töykeä. perusilme on suupielet alaspäin ja mulkoilee muita halveksivasti. tumma nainen on erittäin oman arvonsa tunteva mutta ei pahin ja omistajan kaveri.

Itse en ole paikan omistajaa koskaan nähnyt... Sen sijaan omistajan tytär (se jolla on ne paakkuripset) on yleensä ollut melko ystävällinen, vaikkakaan ei turhan palvelualtis. Mustatukkainen oli alussa ihan siedettävä, mutta alkoi myöhemmin kyttäämään ja mulkoilemaan sen näköisenä, että mitäs siinä olet...

Viime keväänä tullut uusi myyjä (rastapäinen) on mielestäni erittäin ärsyttävä ja pilkkaa asiakkaita.

Vierailija
51/66 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin törkeestä?Itse olen aina saanut siellä hyvää palvelua...

Kerro mitä on tapahtunut? Ne tyypit on vaan töissä siellä,ota yhteyttä siihen joka sen omistaa.

Vierailija
52/66 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten ovatkin löytäneet niin tympeää väkeä. No itse en usein käy, mutta olen kyllä kuullut paljon. Kerran törmäsin sellaiseen tilanteeseen, että jonotin sekavassa muodostelmassa, ja mun eteeni sivusta kiilasi vuorollani joku ulkomaalainen mies. Kassa tiuskaisi multa vaatteeni kädestä ukon edestä ja kivahti hänelle jotain etuilemisesta - no tämä toimi mun eduksi, mutta erikoinen tilanne oli kyllä... :)

Mitenhän on, mahtaakohan se suunniteltu pääsymaksu sinne toteutua, siellä kun käy niin paljon väkeä niin tällaisen mainion keksinnöt tekivät... :D

Vierailija
53/66 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että se johtuu vaan musta, mutta jos olen heiltä joskus jotain kysynyt esim. mielestäni ihan ystävällisesti että "voisinko saada muovipussin" niin sitten katsotaan nyrpeänä ja tiuskastaan "se maksaa sitten sen ja sen verran". Ikinä ei ole sanottu "kiitos" tai "näkemiin" tai mitään muuta. Tästä syystä suosin itse esim. Tampereen keskustan kirppiksista mielummin Bonus-kirppistä.

Vierailija
54/66 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kassan kanssa tekemisissä, mutta käynyt olen muutaman kerran enkä koskaan ole mitään löytänyt kun on talo täynnä niin huonoa ja kulahtanutta tavaraa. Kuinka kukaan sieltä mitään löytää?

Vierailija
55/66 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä että se lafka saa negatiivista huomioo! Mun kaveri oli joskus töissä siellä ja voi että, mitä paskaa sen niskaan aina kaadettiin. Päivät oli välillä tauottomia ja muutenkin sai painaa ihan niska limassa. Sen kiireen (lue: henkilökunnan vähyyden) takia siä usein ollaankin naama norsunveellä. Hauskintahan siinä on se, että se omistaja on siä ite tiskin takana tiuskimassa niille ihmisille ja samoin tyttärensä. Se mustatukkanen tyly muija on omistajan kaveri. Eli kaikki ovat samasta puusta veistettyjä eivätkä välitä mitä heistä aatellaan. Mä niin toivosin että koko firma menis nurin! Vaan eipä taida mennä, valitettavasti se tuottaa ihan pirun hyvin. Senkään takia niitä ei kiinnosta palvella kun paskallakin palvelulla on porskutettu jo yli 10v.

Vierailija
56/66 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kalliita vaatteita, kun ajattelee, että se on kirppis!!

Kevättakki yli 60€, ihan tajutonta.

Vierailija
57/66 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALLISTA ON !

Järkyttävät hinnat siellä on, kun ajattelee, että se on KIRPPIS!!

Kaupasta saa poistoista ja alesta ton hintaista. Kevättakki yli 60€, ihan tajutonta, vaikka oliskin jokin kallis merkki.

Vierailija
58/66 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt muutaman kerran radiolla ja viime kerralla eräs nainen järjesteli pöytäänsä ja viikkaili sinne Louis Vuittonin huiveja, huivit maksoi 50e/kpl!!! Ja kysyin, että onko aitoja niin vastaus oli ei ja huivien pesulapuissakin luki Made in China. Miksi näitä tuotteita saa tuolla myydä? Joskus siellä vitriinissä oli myynnissä LV laukku ja se ei kyllä ollut aitoa nähnytkään ja silti hintamyynti 200e. Ihan käsittämätöntä.

Vierailija
59/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/66 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutama viikko sitten kävin Tampereella ja eksyin kyseiseen paikkaan. Totesimme kaverin kanssa, että palvelu oli todella töykeää ja tylyä. Kuvittelin että kyse on vain huonosta hetkestä myyjillä...