Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Ex-haahut~, vko 42

17.10.2005 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]beyond:[/b][/color] Minä -77, mies -74. Km 11/04. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 17.10.[/color] Turun seudulta.

[b][color=darkviolet]Margariini: [/b][/color] Minä -75, mies -73, esikoinen -04. Km -03 ja 7/05. [color=red] LA toukokuussa [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 20.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]_siru_:[/b][/color] Minä -74, mies -76. Pojat 9/00 ja 5/03, km 10/04. [color=red]LA 25.11.[/color] Koti Keski-Pojanmaalla

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Helis77:[/b][/color] Km 7/04. Pk-seudulta. [color=red]LA 15.11.[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]IinaMiio:[/b][/color] Minä -71, mies -70, tyttö 1/99, poika 9/00 ja poika 6/03. Km 1/05. Ruotsissa asutaan. [color=red] LA 22.11[/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 30.4.[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=darkviolet]hilarius-hiiri: [/b][/color] Poika 2v4kk. [color=red]LA 7.12 [/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Porkkana: [/b][/color] minä 26v, mies 28v, ja lapset -02 ja -03. Keskeytynyt km 6/2005 rv11.[color=red] LA 19.5. [/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA ??.?.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet] beyond [b]17.10[/b]

Helis77 [b]15.11[/b]

IinaMiio [b]22.11[/b]

_siru_ [b]25.11[/b]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

hilarius-hiiri [b]7.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]20.4[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]30.4.[/b]

Miikuko[b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Porkkana [b]19.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5[/b]

Margariini [b]??.5[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

uba-aba [b]??.?.[/b]

Aapeli_77[b]??.6.[/b]

Kengu76[b]??.6.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa rauhassa kirjoittelen, mulla on ollut tosi hektistä töissä ja kotona ja olen ollut kuoleman väsynyt, eli päivät menee sohvaperunanan jonne mua palvellaan :)

Ultrissa olen käynyt lähes viikottain ja kaikki tähän asti kunnossa, vastaa täydellisesti viikkoa ja päiviä ja kaikki ihan hyvin :)Mullakin on ensi viikolla np-ultra joka vähän hämmentää olotilaa.Oireita on edelleen ihan kivasti,mutta joku vieläkin pitää mut aika coolina..En oikeastaan vieläkään osaa innostua ja nauttia ihan vapautuneesti, toivon totisesti että se pian tapahtuisi.. :( Jotenkin on surullista jos tämä raskaus menee tummien pilvien alla kun minua pelottaa..

Joannalle tosi paljon onnea np-ultran tuomien onnenuutisten jälkeen!!Nyt voit huokaista!älä sitä masua sure, ekaa odottaessa mulla 20 viikollakin mahtuii vielä omat farkut, mutta seuraavalla jo kiristi enen kuin neljäs kuukausi alkoi :) Eli masu tainnut venähtää ja joka raskaus on kyllä erilainen.Mutta kyllä se kasvaa, nythän periaatteessa se olisikin vasta jossain häpyluun yläpuolella kohdun pohja noin suurinpiirtein :)

neronjalle; voi kun ihanaa jos täällä olisikin pian vanha jengi koossa taas:) <3 Kiva että varasit ultran sittenpähän sekin selkiää aikanaan.Voisko sulla hedelmöittyminen olla myöhempään vai oliko tarkka päivä? (näin hyvin muistan lukemani..grr..)Mutta aconit mulla AINA näyttäneet vain haamua.Mutta ymmärrän täysin sun huolen, mä en itsekkään ikinä ole uskaltanut hurjasti tuulettaa haamusta vaikka olisikn hormoonia.Kunnon viivoilla sitten.Mutta sullahan oli noita oireitakin onneksi sitten olemassa ja tuo pääkipusihan on yksi raskausmerkki kuten jo aiemmin veikkasinkin;)

Mites muut alkumetriläiset??halit minulta kaikille<3

Omaa napaa; Elikkäs hyvin menee, musta kotona huolehditaan ihan mahdottomasti <3 Ei tosiaan rasittumaan pääse.. ;) Ruokahalu on hyvinnii vaihtelevaa, samoin oireidenkin kanssa.Kohtua en vielä tunne häpyluun päältä vielä, eikä tietty vielä tarviskaan tuntua.Seuraava neuvolakin on vasta marraskuun alkuviikolla.Kai pidän itselläni rajana just jotain 13 viikkoa että siihen mennessähän kaikki vauvalla valmistuu ja sen jälkeen prosentit on jo äärettömän pienet!Onneksi taas minä olen liikkeet tuntenut tosi varhain joka ehkä pelastaa mun elämää tässä tilanteessa..

Millois muut konkarit pisemmällä menevät vihdoin uskalsivat alkaa luottamaan että kaveri pysyykin matkassa?? Mikä teillä oli se raja??

Mutta taasen täytyy kiiruhtaa lihapatojen äärelle, ettei vaan hoikistumaan pääse!!

Ihnaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti,

petju 11+

Vierailija
62/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joanna; Kiva, että np-ultrassa oli kaikki hyvin, onnittelut! Toivottavasti nyt uskallat jo hieman huokaista ja nauttia raskaudesta ja masun kasvusta.

petju; oli kiva kuulla sinunkin kuulumisia, onneksi kaikki on hyvin

neronja; meillä on sit sama hotelli, te oottekin jo rentoutumassa Kuopiossa. Me lähetään huomenna aamusta. Lapset meni mummolaan jo tänään ja koirat viedään hoitoon huomenna, kissat saa jäädä talonvahdiksi.

Innolla odottelen maanantaita ja ultraa..

Nette 19+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle onnittelut plussasta ja Joannalle hyvistä ultrakuulumisista!!!!

Oma pahoinvointi jatkuu ja stressi kasvaa. Olen viikon aikana puhunut puhelimessa muutaman työkkärin henkilön ja tuloksena on se, että vaikka keskeytän opinnot ja opettajat kirjoittavat lausunnon, että opiskelupaikka on raskaudelle vaarallinen ja vaikka siitä on vielä lääkärin lausuntokin, etten voi opiskella, niin minut katsotaan silti täysipäiväiseksi opiskelijaksi, koska olen koulussa kirjoilla. Ja minulla kun olisi jo paikkakin johon voisin mennä työmarkkinatuella. Työkkärissä myönsivät, että systeemi ei ihan toimi ja ehdottivat hakemaan sairaslomaa. Sanoin sitten vaan, että eipä tässä ole burn out kaukana.Tosin nyt täytyy koittaa, jospa joku ottaisi raskaanaolevan töihin. Sitäkin vielä rajoittaa se, että miehen työn takia en voi mennä vuorotöihin, koska kuntamme ei järjestä vuorohoitoa.

Muuten mukava viikonloppu tiedossa. Lapset lähtevät mummun luo yöksi ja minä auttelen miehen kaveria, kun hänellä on bileet. Muutama vieras tietää, että odotan, mutta en ole vielä valmis julkistamaan asiaa, joten mietin tässä vielä miten tuon juomapuolen hoidan. Voi olla, että vetoan perinteiseen lääkekuuriin. Ja sitten sunnuntaina lähdetään siskon ja lasten kanssa muumi-risteilylle. Lapset odottavat laivareissua, kuin kuuta nousevaa.

Nyt tekemään sitten osaa bileruuista, jottei tule kiire ja hoppu.

Hauskaa viikonloppua!!!

Uba-aba rv 7+4

Vierailija
64/71 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just ruokakaupasta ja kohta lähdetään keskustaan Stockalle pyörimään ja sitten ulos syömään!! Ihanaa kun on viikonloppu!!

Ihan ekaksi NERONJALLE suurensuuret onnitteluhalit!! Olen vähän myöhässä näiden onnittelujeni kanssa, anteeksi!! Mutta kerrassaan ihanaa kun olet täällä puolella, kyllä ne kaikkien tsempityksen auttoivat!! :) Ja lohdutukseksi voin sanoa, että itse testasin haamun päivää ennen kesäloman alkua kp27/26-28 ja oli juuri ja juuri silmillä erottuva (pregent stick), joten voit kuvitella miten eka lomaviikko meni? Makasin sohvalla ja tärisin pelosta... Ja testasin tietty joka päivä!! Kolmas raskaus ja jotenkin oli sellainen olo, että nyt tai ei koskaan... Vihdoin kp32/26-28 sain sitten yhtä vahvat viivat Pregent Stickiin (oviksen olin bongaavinani kp14) ja toistaiseksi kaikki on ollut hyvin *sormet ristissä toivoo*

JOANNALLE myös onnittelut hyvin menneestä np-ultrasta!! Jotenkin tuo np-ultra on se virstanpylväs... Ja PETJULLE kovasti stemppiä oman np-ultran odotteluun!! Kiva oli lukea pitkästä aikaa sunkin kuulumisia ja että masussa kaikki on hyvin!!

NETELLE myös terkkuja ja kiva kuulla, että sielläkin kaikki on hyvin!! SONNETELLE pikaista paranemista!!

Muiden kuulumisia en nyt juuri muista, anteeksi siitä!!

Petjuko sitä tuossa mietti, että millonkas sitä oikein voi ihan oikeasti alkaa luottamaan, että vauvan saa syliin asti? Kertokaas konkarit... Itsellä vieläkin tuo on epävarmaa... Aina alkuraskaudessa ajattelin sen np-ultran olevan se raja, mutta kummasti tuo huoli väijyy vieläkin ja pahenee rakenneultraa odotellessa!! Vieläkin käyn viikottain neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet...

Vauvan liikkeistä vielä tässä yhteydessä: meillä ei siis edelleenkään ole mitään varmoja liiketuntemuksia. Edelleenkin ihmettelen mistä ihmeestä te niitä liikkeitä edes tunnistatte, kun mun mahassa on vaan kuplia ja sydämen sykettä :) Jos käsin yritän koittaa, niin aina tuntuu vaan oma sydän tosi selkeästi, tosin sen kyllä helposti meinaan sekoittaa " liikkeisiin" mutta kun olen hetken ootellut niin aina olen huomannut että tasainen sykehän siellä on... MUTTA!! Eilen illalla valvottiin tosi myöhään ja mulla ehti sitten tulla jo nälkä ja menin vähän nälkäisenä sänkyyn, niin siinä makoillessa alkoi sellanen " kutina" tuolla masussa ja sitten painoin aina jostakin kohtaa masua (kohdun kohdalta) ja siellä se vaavi potkiskeli takaisin päin!! Ei näkynyt ulospäin, mutta tuntui ihan selvästi!! :) Eli kyllä siellä elämää on... Kunnon potkuja silti vielä odotellessa!! Mutta ihana huomata, että lähellä jo ollaan niitä kunnon tuntemuksia ja masun kasvua (kohtu tuntuu jo melkein navan kohdalla)!!

Tätäpä en olekkaan vielä täällä kysynyt (kyselin maaliskuisilta mutta eivät oikein osanneet vielä vastata)... Eli aiotteko ottaa tälle masu vauvalle vakuutuksen, mistä ja millä perustein? Itselle tuo alkaa olla pian ajankohtainen, sillä eikö se pidä varata rv26 mennessä ja vielä olisi tarjoukset eri firmoilta hakematta... Kertokaahan omista kokemuksista!!

Nyt lähdetään sinne keskustaan... Sateista lauantaita kaikille!!

Mellu ja masurakas rv17+5

Vierailija
65/71 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätys oli suuri kun huomasin niin monen Haahun siirtyneen tänne puolelle!! Erityisesti Joannalle ja Neronjalle isot halit! Muistan teidät hyvin viime kesältä.

Taukoilin palstailussa kesän jälkeen kun kaikki ahdisi niin kovasti kahden keskenmenon jälkeen. Välissä keskityin sitten häihin (jotka menivät todella upeasti) ja häämatkaan, josta todellakin nautittiin miehen kanssa.

Itse en varsinaisesti vielä uskalla tänne itseäni ilmoittaa vaikka tänä aamuna teinkin hailakan plussan Apteekin omalla! Eli neronjan kanssa mennään aika samoissa tunnelimissa. Nyt siis KP 27/24. Nippailua on mahassa ollut jo viikon verran (maanantaina tuli veriviiruja liman seassa, kiinnittymisvuotoko?) Oliskohan rv 4 tai jotain?

Vierailija
66/71 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista uusista onnitteluista! Ja Ninnille onnittelut plussasta! Toivottavasti kaikki sujuisi tällä kertaa hyvin loppuun asti! Olishan tuo kiva yhdessä vaihdella kuulumisia.

Kuopiosta tultiin jo puolen päivän jälkeen, mutta olin niin väsynyt etten aikaisemmin jaksanut tänne kirjoittaa. Pakko oli vähän nukkua. Viime yönä ruvettiin nukkumaan klo 2 ja aamulla kello herätti aamupalalle klo 8. Olis niin makeasti vielä nukuttanut. No, aamupala oli kyllä tosi ruhtinaallinen, joten kiva sinne oli mennä. Eilen illalla käytiin Fransmannissa syömässä. Valitsin provencen broileria ja ah että oli ihanaa! Ennen valitsin ravintolassa aina jotain pihviä, mutta nyt kun olen 5 kg laihduttanut, niin olen oppinut nauttimaan kevyemmistä vaihtoehdoista. Ma:na olis taas circuit training. Saa nähdä, vaikuttaako tämä raskaus mitenkään. Ennen on ainakin helposti ruvennut silmissä mustenemaan, joten saa nähdä, pystynkö jatkamaan harrastustani. Olen tykännyt tehdä täysillä, sen minkä jaksan, mutta onkohan se enää edes ihan viisasta? Aapelihan se varmaan näistä asioista tietäisi.

Eilen oli särkyä ristiselässä. Mutta sitähän taisi olla esim. joannallakin ja kaikki on silti mennyt tosi hyvin sinulla. Kaipa tuo selkäsärky kuuluu asiaan?

Mitäs mä keksisin siihen omaan esittelyyni. La olis 27.6.2006. Minä -69, mies -62. Lapset 98, 00, 01 ja 02. Keskeytyneet km:t 3/04 rv12+ ja 8/04 rv12+. Tuulimuna 7/05 rv9+. Asuinpaikka Kainuu.

Välillä tulee positiivisen toiveikas olo, mutta yritän itseäni muistuttaa, että tämäkin voi olla tuulimuna. Toivoisin niin, että ultrassa löytyisi sikiö, koska nyt sikiöllä olisi kuitenkin paremmat mahdollisuudet selviytyä, kun käytössä on nuo minidisperiinit ja luget. Hakuammuntaahan nuo apukeinot on, mutta kuitenkin. No, aika näyttää.

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!

neronja rv4+4

Vierailija
67/71 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ystävät.

Olen lukenut juttujanne koko viikon, mutta, mutta. Ihan järkyttävän kamala etominen ja ylitsepääsemätön väsymys ovat vieneet täydellisesti voimani ja töissä olen vain pyrkinyt pysymään pystyssä ja näyttämään jokseenkin ¿normaalilta¿ ja tämä palstailu on jäänyt lukemisen asteelle.

Neronjalle nyt virallisesti mitä lämpimimmät onnitteluni. Pidän sydämestäni peukkuja sinullekin.

Onnitteluni myös Joannalle ja kaikille muillekin iloisia ja onnellisia uutisia saaneille ja lämpimiä ajatuksia kaikille ex-haahuille ja haahuillekin.

Uba-aban tilanne vaikuttaa kovin epäreilulta. Toivottavasti joku sinun työpanoksesi ottaisi. Taidetaan mennä varsin samoilla viikoilla.

OMA NAPA:

Kesällä kun olin raskaana ei ollut oireita, ei siis mitään, tai noh, rinnat olivat kyllä arat, mutta nyt¿

Onpahan eri laulu. Aivan kamalaa :-D

Olen nukkunut 10,5 tunnin yöunia ja se ei riitä mihinkään. Etominen alkaa klo 9.00 ja jatkuu siihen asti kunnes nukahdan. Ruoalla se menee hiukan ohi, mutta vain hetkeksi. Jollen sitten satu syömään jotenkin ¿sopimatonta¿, joka selviää vasta syömisen jälkeen kun etominen alkaa kahta kauheampana : )

Oksentanut en ole, mutta tämän kaiken lisäksi välillä on niin uskomattoman heikko olo, että pelottaa. Luulenpa, että oman osansa tuohon heikotukseen tekee verenpainetautini ja alkuraskaus, jonka aikana ei verenpainelääkkeitä saa syödä. Joten IIIIIHANAA on olla raskaana.

Toivottavasti tämä on kuitenkin vain kaikki hyväksi ja merkki siitä, että pikku pavulla kaikki on hyvin ja tiistaiset treffimme yksityisen ultran luona ovat tuloksekkaat :-D

LIIKUNNASTA:

Neronja kyseli noista liikunta-asioista. Pakko myöntää, joudun itse nyt vähän pitämään taukoa, sillä tämän viikon alle 10:stä tunnistani meinasin kolmella pyörtyä ja loput sinnittelin parhaalla ammattitaidollani syyllisyyttä kokien. Yritä siinä nyt sitten olla esimerkkinä, kannustaa, tehdä 120% ja näyttää reippaalta ja heilua samalla kuvotuksen ja heikotuksen rajamailla.

Toivottavasti onnistuin :-D

Mutta nyt päätin luopua leikistä ja pitää tuosta kakkostyöstä (sairas)lomaa. Ennen kuin jotakin vakavaa tapahtuu.

Pääperiaatehan on se, että tässä vaiheessa (< rv12) voi vielä jatkaa niin kuin ennenkin kunhan on levännyt (mikäköhän määrä siihen riittää) ja syönyt säännöllisesti ja tarpeeksi ja muutenkin olo on hyvä. Raskauden toisella kolmanneksellahan olon pitäisi (heh) parantua ja jumpata voi kuten ennenkin, mutta sykettä kannattaa ryhtyä seuraamaan ja pahimmat riuhtomiset siis jättää. Suurimmat sykepiikit on syytä jättää väliin ja vatsalihasten tekemistä on tarpeen vähentää. Erityisesti suorien vatsalihasten alaosan suhteen. Lopun aikaa tekee sitten sitä mikä hyvältä tuntuu.

Aapeli 6+4

(laskurin mukaan 8+0, tiistaina selviää Jippii!! jännittää julmetusti)

Vierailija
68/71 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea täältä monen nikin juttuja, joita seurailin tuolla haahuissa jo! Itse olin aika saamaton kirjoittelija..

Tuota, niin, neronja kehoitti minut tänne hyppäämään, ja luulen, että täällä voin paremmin jutella kaikista epävarmoista tunteista, kuin jossain muualla.

Siis esittelyä, minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5, ja la 24.6.

Mua vaivaa nyt näköjään tuo heikotus, perjantaina pyörryin siis töissä (mikäli jollekin jäänyt epäselväksi, siitä olen vaahdonnut joka puolella..)

jota edelsi menkkamaiset vatsakivut. Löin pääni, ja silmälasien sangat hieman löystyivät. Ja heti tietty epäilin kohdunulkoista. Nyt ei ole mitään vatsakipuja, ei vuotoja, vain etoo ja pyörryttää ( kiitos niistä!)

Suuren suuri pelko painaa, ja maanantaina soitan alkuraskauden ultraan ajan, vaikka viikkoja on näin vähän. Jos nauravat pellolle, sanon että asiakaspalvelua, kiitos!! No, tuskinpa.

Kiitos kun sain purkautua myös tänne!!

Hyvää sunnuntaita kaikille!!!

Saas nähdä, tuleeko tänään valkoista jo maahan... =)

Vierailija
69/71 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rv 5+1

Vierailija
70/71 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en koneella käynytkään, kun koko päivä meni ikean reissuun. Jos olisin tiennyt, millaiseksi se muodostuu, olisin ihan varmasti jättänyt väliin. Ensimmäinen tunti linja-autossa meni ihan ok, mutta sitten se etomus alkoi. Tuli ihan luokkaretket mieleen :) Perillä en saattanut syödä juuri mitään ja tulomatka oli samaa helvettiä kuin menokin. Piti siinä vähän pillittääkin ja puolta tuntia ennen Seinäjokea kävin vielä auton vessassa oksulla. Että olin tosi hyvää matkaseuraa kolmelle kaverilleni :) Onneksi se on ohi. Aikuisiällä mulla ei oo enää ollut matkapahoinvointia ennen tätä.

Muuten väsymys painaa yhä enemmän. Mitään ei jaksaisi tehdä. Ruokahaluttomuuskin välillä, mutta onneksi välillä pystyy syömään. Aamulla hampaidenpesu pistää väistämättä kyöläämään. Eli väsynyt, mutta onnellinen :) Mahankasvua odotellaan myös innolla.

Tervetulotoivotukset ainakin Kuuttarelle ja olikos se toinen ninni...? Neronjalle tsempityksiä!

Mauku 9+3

Vierailija
71/71 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laskemassa Oys:n laskurista että LA olisi 29.6. eli nyt on 4+3

Neronja: Olen tässä aikonut myös ottaa nyt rauhallisemmin kun on jo kaksi KM taustallä niin että yritän välttää ratsastamista. Oma hevonen kun on ja se pitää liikuttaa päivittäin niin osittain joudun kyllä varmaan kiipeämään selkään.

Minullakin on ollut sellaista jännää selkäsärkyä... etenkin autossa jos tärisyttää kovasti.