Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Ex-haahut~, vko 42

17.10.2005 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]beyond:[/b][/color] Minä -77, mies -74. Km 11/04. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 17.10.[/color] Turun seudulta.

[b][color=darkviolet]Margariini: [/b][/color] Minä -75, mies -73, esikoinen -04. Km -03 ja 7/05. [color=red] LA toukokuussa [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 20.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]_siru_:[/b][/color] Minä -74, mies -76. Pojat 9/00 ja 5/03, km 10/04. [color=red]LA 25.11.[/color] Koti Keski-Pojanmaalla

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Helis77:[/b][/color] Km 7/04. Pk-seudulta. [color=red]LA 15.11.[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]IinaMiio:[/b][/color] Minä -71, mies -70, tyttö 1/99, poika 9/00 ja poika 6/03. Km 1/05. Ruotsissa asutaan. [color=red] LA 22.11[/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 30.4.[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=darkviolet]hilarius-hiiri: [/b][/color] Poika 2v4kk. [color=red]LA 7.12 [/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Porkkana: [/b][/color] minä 26v, mies 28v, ja lapset -02 ja -03. Keskeytynyt km 6/2005 rv11.[color=red] LA 19.5. [/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA ??.?.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet] beyond [b]17.10[/b]

Helis77 [b]15.11[/b]

IinaMiio [b]22.11[/b]

_siru_ [b]25.11[/b]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

hilarius-hiiri [b]7.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]20.4[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]30.4.[/b]

Miikuko[b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Porkkana [b]19.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5[/b]

Margariini [b]??.5[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

uba-aba [b]??.?.[/b]

Aapeli_77[b]??.6.[/b]

Kengu76[b]??.6.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista! Näitten oireitten vuoksi uskallan täällä jo olla... Lieneekö liian uhkarohkeaa, mutta näin nyt kuitenkin on ;-).

Mullahan on kaikki testit näyttäneet nyt haamua. Pregent, acon10 ja unistep. Yhtään vahvaa viivaa en ole vielä saanut. Siitä on vähän pelko puserossa, mutta toisaalta, nyt kun oikein nuo viikot laskin, niin mulla olis nyt rv4+2 vasta tai kp31/28. Jospa minä vielä sen vahvan viivan saisin *toivoo kädet ristissä*.

Vierailija
42/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin jo odottanut, kun tyttöjä odottaessa oli näihin aikoihin aivan hirvittävä päänsärky. Sellainen silmiä pakottava. Ensin alussa heti raskauden toteamisen aikaan sellaista ärsyttävää pääkipuilua ja suunnilleen näillä viikoilla niin kipeä, ettei voinut yhtään mitään tehdä. Eilen illalla se sitten tuli! Nyt oli vaan toispuoleinen, eli onkohan edessä vielä jonain päivänä toisen puolen tuskat. Liitty kai jotenkin silmien verisuonien muutokseen, niin ainakin silloin kymmenen vuotta sitten selitettiin. Aamulla sain onneksi nukkua pitkään ja nyt särky on poissa. Enkä ottanut särkylääkettä, kun tiesin, että voin nukkua, jos kivulta pystyn, vaikka iltaan asti. Muistan silloin esikoista odottaessa, että makasin kaks päivää pimeässä huoneessa ja melkein itkin, kun niin särki ja sitten se vaan yhtäkkiä oli ohi.

Aamulla suunilleen ensimmäinen ajatus herätessä oli, että oliko Joannan ultra tänään vai huomenna. Ja minä kun olen kuvitellut vähentäneeni tätä palstailua... Kiva taas kuulla sitten ihastelua vauvan kasvusta ja siitä kuinka erilaiselta jo näyttää! Meillä ei sitä nt-ultraa kunta tarjoa enkä ole saanut yksityiseltäkään tilattua, kun en ole ollut varma haluanko siihen. Tänään taas tuntuu, että pakko päästä kurkkaamaan taas kohdun elämää, mutta kun sen rauhan saa aina enintään viikoksi kerrallaan, niin aika kalliiksi tulee, jos alkaa ultrassa laukkaamaan aina, kun pelottaa, että onko kaikki hyvin.

Neronja: nyt me pidetään sut täällä kesään asti! Saadaan sitten keväällä " tutulla porukalla" (ainakin Joanna, Viiru, Uba-aba, Riax, Aapeli, Nette ja Mauku on vielä keväällä täällä) valitella loppuraskauden vaivojamme!(anteeksi kaikille ketkä unohdin!) Laitoithan sen portin haahuista tänne sillain tänne päin vain sen verran auki, että sieltä pääsee tänne, mutta täältä ei sinne?! Muistathan, että niitä himmeitä viivoja testailtiin mekin silloin alussa, mutta todistetusti pikkuiset silti lähti kasvamaan niinkuin pitikin. Testien vika tuo hermostuttaminen!

Nyt laskujen maksuun, mitä tulin niinku tekemään tänne koneelle...

miikuko rv12 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisiä ultria odotellessa mulla meni ultrapäivä aina niin etten saanut mitään tehtyä kun päässä pyöri vain se ultra. Tällä kertaa tää olotila alkoi jo eilen, eli kaksi päivää ennen ultraa! En yksinkertaisesti pysty tekemään MITÄÄN. Ei edes ruoka maistu, ja sehän kostautuu pahalla ololla...

Voi miikuko, kuinka toivon että saisin huomenna tulla kertomaan meidän jo niin isosta pikkuisesta! Ihan kyyneleet tulee silmiin jo ajatuksestakin. Mä niin toivon... Olen luvannut itselleni että jos tästä ultrasta vielä selviän niin sitten en enää hössötä yhtä kamalasti! Varmaan aika mahdoton lupaus pidettäväksi... Mutta toivossa on hyvä elää! Ensi viikolla on taas seuraava neuvola, siellä voidaan varmaan kuunnella jo sydänääniä. Ja jospa sitten jossakin vaiheessa alkais ne liikkeetkin tuntua. Eipä mulla ole kokemusta kuin alkuraskaudesta, joten keskiraskauden huolista ja murheista olen kyllä toistaiseksi aivan tietämätön. Mutta sen olen totisesti oppinut että alkuraskaus on yhtä piinaa!!! Jos tämän vauvan saamme pitää, niin noinkohan uskallan enää tähän pyöritykseen lähteä? Vaikka taitaa nämäkin murheet unohtua kun sen nyytin kotiin saa.

Neronja, tosiaan, minäkin niin toivon että pysyt täällä meidän seurassa ensi kesään asti! Hienoa että sait ajan varattua. Kolme viikkoa on kyllä toooosi pitkä aika... Mutta toivotaan lisääntyviä oireita ja että aika kuluis niitä ihmetellessä oikein nopeasti!

Minäkin kovasti kaipaan jo Petjua. Tule ihmeessä kertomaan kuulumisia, ystäväiseni!

joanna, enää 19 tuntia ultraan...

Vierailija
44/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli silloin heinäkuussa Acon 10:llä aika hailakka viiva, kp silloin 29/28-32. Sitten tein seuraavana päivän Pregent Stickin ja sekin oli hailakka, sitten vielä neljäntenä eli kp 32 tein toisen Pregentin ja siinäkin oli vielä hailakka viiva. Eli se ei missään testissä ollut mikään erityisen vahva ja mulla oli oireetkin ihan nollassa ja todella vahvat menkkaoireet, niin olin todella epäuskoinen. Mutta niin sitä vaan mennään kohti puoliväliä jo.

Ihan varmasti siellä masussasi kasvaa uusi pikkuinen ihmisenalku, mutta ymmärrän kyllä pelkosi. Ja onhan siitä todisteena jo tuo pahaolo :)

Tiitiäinen ja kirppu 18+6

Vierailija
45/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle tsempityksiä täältäkin! Eiköhän se haamu vahvistu, kunhan muutama päivä menee.. Se on jännä miten tuolla kuumepuolella tarttui tuo testailuinto itsekuhunkin ;) Edellisessä raskaudessa teki koko ajan mieli testailla! Tämä raskaus olikin sitten melko ylläri sen surun ympärillä missä silloin olin, eipä kerennyt ajattelemaan että näin pian raskautuisin. Ihanaa ja mahtavaa että näin kuitenkin kävi (god bless me).

Toivottavasti Joanna säilyy kohtuu selväjärkisenä ultraan saakka ;) Hirveetä piinaa se ultran odottaminen! Itse meinasin seota (maha sekosi, en minä) kesällä neuvolaa odottaessa. Oli nimittäin tarkoitus kuunnella sydänääniä ekaa kertaa. Ekasta ultrasta oli aikaa yli kuukausi niin arvaa jännittikö elääkö siellä vielä se pieni vaavinalku mikä ultrassa näkyi... Onneksi jumpsutus kuului heti ja kyynel vierähti mamman poskelle.

Ens viikolla taas töihin paluu reiluksi pariksi viikoksi. Tylsää. Mitähän järkevää mää saan siellä aikaan? En varmaan mitään. Onneksi äippäloma pian koittaa!

Joulua jo kovasti odottelen. Hypistelin kaapissa olevia jouluverhojakin jo. Ei niitä nyt ihan vielä viitsi ikkunaan ripustaa :) Heh. Vaikka joillain on jo parvekkeella tyylikkästi jouluvaloja!!

No, tulipa selostusta (vailla mitään järkee) Pitää raahautua keittiöön ruoan tekoon. Kanaa vuorossa tänään.

Rouva 28+3 (kolmikymppinen lähestyy, iik)

Vierailija
46/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin juuri neuvolasta ja kaikki hyvin, tosin joudun aloittamaan raudan syönnin. muuten olo on aika nuhainen ja meneillään on antibioottikuuri poskiontelotulehdukseen, mulla tää on joka syksyinen vaiva, nyt vaan tuntuu siltä että läääkkeet ei oikeen tehoa, oisko raskaudella jotain tekemistä asian kanssa. rakenneultra ois parin viikon päästä, joten sitä odotellaaan . en uskaltanut tilata sitä aikaisemmin ennenkuin sain tulokset lapsivesinäytteestä viime viikolla ja niin utelias olin että kun nyt oli mahdollisuus tietää lapsen sukupuoli etukäteen kromosomien perusteella, niin oli pakko kysäistä ja oma arvaukseni oireiden perusteella oli oikein. mies tosin ei halua etukäteen tietää joten toivottavasti osaan pitää salaisuuden loppuun asti...

kati nyt rv 17+5

Vierailija
47/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle: pidetään peukkuja että haamu vahvistuu plussaksi!!!

Päätin pitää kuopuksen tänään ja huomenna kotona päiväkodista, kun yskii niin kovin. Käytiin sitten katsomassa vaunuja Mikille liikkeestä jossa olimme niitä avomiehenkin kanssa käyneet aikaisemmin ihastelemessa, mutta siellä ei ollutkaan yhtään enään sitä mallia jäljellä jotka halutaan. (Meinasi iskeä paniikki, etteikö saadakaan mieleisiä vaunuja!) Odottavat ensi vuoden malleja ja ne tulevat vasta vuodenvaihteessa. Ajettiin sitten toiseen liikkeeseen jossa onneksi oli vielä kyseisiä vaunuja, mutta ei taas sitä väriä mikä halutaan. Onneksi kyseistä väriä sai tilattua ja ne tulee kahden-kolmen viikon päästä. Eli vaunut saadaan viikko-pari ennen LA:ta.

Sitten kävin vielä iltapäivällä kaikkien kolmen lapsen kanssa ruokakaupassa, kun lasten isi on töissä koko illan vielä normaalin työpäivän päälle ja pakko oli täydentää ruokavarastoja. Mutta sen reissun jälkeen olinkin ihan poikki ja puolet niistä mitä piti ostaa unohtui, kun muistilappukin oli kotona.

Nyt sitten nuo kolme vielä " tappelevat" lähes joka hetki leluista ym. Hermot menee!!! Oi sitä hiljaisuutta, kun saat heidät nukkumaan illalla yhdeksän aikoihin.

T:IinaMiio ja Mikki 35+2

Vierailija
48/71 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun kerkeää nykyään käydä täällä niin harvoin.

neronja; Ihanaa olet taas päässyt tänne puolelle, jos nyt ihan varovasti uskallan jo sinua onnitella! Toivottavasti plussa siitä vahvistuu ja vihdoin saisitte nyytin kesällä syliin. Ollaankohan menossa samaan hotelliin, me tosin mennään Kuopioon vasta lauantaina. Päästään lähtemään miehen kanssa reissuun ihan kahdestaan, pitää pitää silmät auki, jospa vaikka törmättäis DD

joanna; Mullakin oli tosi pieni maha ekassa raskaudessa. Mentiin naimisiin, kun olin 6 kk raskaana ja hääpuvun olin ostanut ennen raskautta. Puvusta piti ratkoa saumaa, niin että siihen saatiin muutama sentti lisää tilaa vatsan ympärille. Mulla oli silloin yhtä iso maha loppumetreillä, kun nyt on jo tällä hetkellä. Joten kyllä sieltä pienestäkin masusta voi nyytin syliin saada, älä huolestu, tsempitykset ultraan.

Melike; Olen hankkinut vauvalle muutamia vaatteita. Vaatteita ja turvaistuin pitää vielä hankkia, muuten kaikki on jääneet aikaisemmilta lapsilta. Noita pieniä vaatteita on niin ihana hiplailla, että niitä tulee varmaan hankittua vähän yli tarpeenkin.

Mulla on kans talvitakki ongelma. Haluaisin semmoisen takin mitä vois käyttää sit raskauden jälkeenkin, mutta eihän tää maha enää mahdu mihinkän normaaliin takkeihin ja ei viitsis mitään rouvamalleja ostella, vaan muutaman kuukauden takia. En tiiä minkalaisen ratkaisun keksis?

Omassa masussa liikkeitä tuntuu. Maanantaina oli neuvola ja kaikki oli ok. Hembbakin oli vielä 125, joten rautaa ei vielä ainakaan tarvii ruveta popsimaan. Painoa oli tullut kahdessa kuukaudessa 4 kg, eli vähän liikaa, osa menee kyllä suklaan piikkiin.

Hyvää viikonloppua kaikille ex-haahuille ja tavataan taas ens viikolla. Maanantaina muuten ois rakenneultra saas nähdä udellaanko sukupuolta, jos kaikki muu on vauvalla kunnossa?

Ois muuten kiva kuulla kuinka moni on kysynyt vauvan sukupuolen rakenneultrassa? Vaikka eihän tolla sukupuolella ole mitään väliä, mutta oishan se kiva tietää odottaako pientä prinsessaa vai prinssiä?

Nette 19+2

Vierailija
49/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta: Esikoinen oli juuri pylly ultraan päin kun käytiin rakenneultrassa, joten siitä näki amatöörikin että poikahan se on, ei epäilystäkään. Mielestäni oli kiva tietää sukupuoli etukäteen, osasi vähän asennoitua. Nyt toivon että sukupuoli näkyy tästä toisestakin, vaikka mulla on kyllä niin vahva poikaolo että ihmettelen syvästi jos siellä tyttö on. Haluaisin kyllä kokea senkin, että minkälaista on olla tytön äiti. Mutta ehkä sitten se kolmas... :)

Tosin täytyy tarkentaa, että rakenneultrassa toivon ensisijaisesti että vauva on hengissä, en nimittäin vieläkään tunne liikkeitä (hui).

Hormonit tekee tepposia: kuuntelin tuossa työmatkalla auton radiota ja sieltä tuli James Bluntin ' You' re beautiful' (tiedättehän tuo ah-niin-ihana rakkauslaulu :) ja itkeä vollotin silmät päästäni koko automatkan eikä meinannut loppua tulla eds työpaikalla :) Ja mitään syytähän moiseen käytökseen ei ole :)

Neronjalle vahvistuvia viivoja, Sonnetelle pikaista paranemista ja Joannalle ultratsemppejä!

Vierailija
50/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viiru paranemistoivotuksista. Kyllä tää tauti jyllää edelleen - nenäliinoja ja nenärasvaa kuluu. Äänikin meinaa hukkua välillä, joten en kyllä työkuntoinen oikein olisikaan.

Joannalle ultratsemppiä! Täällä odotetaan hyviä uutisia. :-)

Piti vielä kommentoida paria juttua, jotka eilisestä viestistä jäivät: eli ne kummit. Meillä ei ole vielä hajuakaan, ketä pyydettäsiin kummeiksi. Esikoisella ne oli jotenkin itsestään selvät valinnat - ja hyvät valittiinkin. Nyt ei vaan sopivia ehdokkaita ole tullut mieleen ollenkaan.

Nimistä meillä käydään kovaa vääntöä viikoittain miehen kanssa. Kun ei tiedetä vielä kumpi on tulossa, niin kummallekin sukupuolelle pitää olla vaihtoehto. Tytön toinen nimi on jo lyöty lukkoon sekä pojan ensimmäinen. Lopuista vielä neuvotellaan... Mun vaihtoehdot on kyllä niin hyvät, että toivottavasti saan ne neuvotteluissa läpi... ;-)

No nyt jatkan potemista. Hyvää viikonloppua kaikille!!

Sonnette & hippu 33+2

Vierailija
51/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut olla tekemättä tänä aamuna uutta testiä, nyt siis kp32/28. Acon10:iin tuli kaksi viivaa. Haamusta ei siis voi enää puhua, mutta ei se viiva silti läheskään yhtä vahva ole kuin kontrolliviiva, mutta olkoon olematta! Mä en tule yhtään viisaammaksi noita viivoja vertailemalla. Olen jo varautunut pahimpaan, näyttääpä nuo testit mitä hyvänsä. Vaikka saisin kaksi kertaa vahvemman viivan kuin kontrolli, niin silti pelkäisin pahinta. Joten summa summarum olen nyt raskaana ja jos ultraan asti selviän, niin siellä saan kuulla totuuden.

Tällä hetkellä tuntuu, että anti olla oireitten vahtaamisenkin. Kun olen varautunut pahimpaan, niin ihan sama, onko oireita vai ei. Tuo oireitten vahtaaminen on vähintäänkin yhtä rasittavaa kuin noitten testiviivojen vertailu ja pähkäily.

Onhan tämä varsinaista haahuilua, voi voi. On se kyllä kumma, ettei voi edes yllätysplussasta iloita, kun heti alkaa pelot ja stressi. Toista se oli ennen.

Nette, meidän hotelli on Sokos Hotelli Puijonsarvi (muistaakseni se oli Puijonsarvi nimeltään). Nyt tuntuu vaivalloiselta saada itseään valmiiksi sinne lähtemään, mutta toisaalta olen tosi iloinen, että saan vähän muuta ajateltavaa. Ihanaa mennä kerrankin hotelliin ja saa valmiit ruuat eteen. Voikohan olla, että edellisen kerran ollaan oltu hotellissa hääyönä ja siitäkin on jo 9 vuotta. Mukavaa Kuopion reissua teillekin! Harmi vaan että sataa.

Joannan ultrakuulumisia tässä odottelen. Toivottavasti ne ehtii tulla ennen meidän lähtöä iltapäivällä. Voi kun kaikki olisi hyvin ja pääset onnellisesti yli sen rv12 rajapyykin!

Sonetelle pikaista paranemista!

neronja rv4+3 (nautitaan nyt tuosta viikkojen kirjoittamisesta niin kauan kuin mahdollista)

Vierailija
52/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopeasti ultrakuulumisia, täytyy vielä kiiruhtaa miehen kanssa lounaalle ja sitten töihin palaveriin!

Kaikki hyvin! Olen aivan sekaisin onnesta... Ei tätä voi käsittää, paniikki oli ihan kamala, olin jo niin asennoitunut siihen että pakkohan niiden huonojen uutisten on jossakin vaiheessa tulla. Mutta ei vielä! Jospa niitä ei tuliskaan, uskaltaisko siihen jo alkaa uskomaan? Rv:t pieneni hieman, 12+2 ois nyt, ja la 3.5.06. Kaikki oli niinkuin pitikin, vauveli vilkutteli kovasti isille ja äidille. Turvotusta oli 1,2 mm enkä mennyt seerumiseulaan. Monta kertaa sitä kysyttiin, mutta jätin väliin, kun kaikki näytti olevan ok, en halua yhtään ylimääräistä stressiä enää!

En ehtinyt kaikkia viestejä lukea, mutta neronjan plussan kuitenkin huomasin! Nyt kyllä jo onnittelen, voi neronja: ONNEA! On tää tosiaan yhtä piinaa, mutta pakko tämä on vaan kärsiä kun sitä nyyttiä niin kovasti toivoo.

joanna 12+2

Vierailija
53/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että kaikki oli hyvin!

Ikävää kun sataa, lannistaa tätä siivousintoa kun ei voi mattoja ulos jättää..plääh. Jospa tässä aloittelis sievästi vaikka kylpyhuoneesta ja siivoais sen aluksi. Jospa se sade taukoais että voi anakin puistauttaa matot pikaisesti, nyt näyttää tulevan rännintäydeltä.

No, eipä nyt kummempaa tänne, viikonloppua odotellessa.. Sais miehen kanssa viettää vähän aikaa kun hänen aika kuluu töissä.

Vierailija
54/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava lukea noin hyvä ultrakuulumisia.

Ja neronjallakin oli hyviä uutisia. Eipä sillä viivojen vahvuudella enää sitten taida olla väliä, kun kerran on ihan selkeä viiva eikä haamu. Esikoisesta sain aika vaalean viivan testiin vasta kp 36 enkä sen koommin testannut. Nyt siis saajo suakin onnitella ihan kunnolla, onnea! :-)

Sonnette & hippu 33+2

Vierailija
55/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että kaikki on hyvin ja tulin vain katsomaan kuin ihanalta se kerta toisensa jälkeen tuntuu nähdä, että kaikki hyvin. Meillä on lasketutajat sitten peräkkäisinä päivinä! Saapa nähdä sitten toukokuussa kuin pitää paikkansa!

Neronja: mulla on ollu tosi vähän oireita tässä raskaudessa ja alussa se ahdisti kovasti ja olin varma, ettei tästä mitään tuu, mutta nyt on jo kahdesti päästy ultraan kurkkiin, ettei se pahoinvointi ja muu niin välttämätöntä ole! Rinnat on turvonneet ja välillä on laiskuutta normaalia enemmän, mutta siinäpä ne melkein on ollu. Nukkua olen kyllä saanut aika hyvin ja sekin voi kuulema helpottaa.

Kaupungille lupasin lasten kanssa lähteä eli ei kun valmistautumaan.

-miikuko rv12+1

Vierailija
56/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin kyllä mielessäni, että kaikki on ok. Ihanaa, että sun raskautes sujuu noin hyvin. On sulla niitä pettymyksiä ollut ihan riittämiin. Jospa meistä nyt sitten tulisi niitä leijonaemoja :)

Neronjalle sydämelliset onnitteluhalaukset! Tätä se vauvantavaroiden varastoiminen sitten tiesi... Toivon todella että saat olla (ja me kaikki saadaan olla) täällä pitkälle ensi vuoteen turinoimassa, niin kuin miikuko meinasi.

Omassa navassa ei mitään uutta. Paitsi että pahoinvointi hellittää, ja nyt voi jo syödä pieniä annoksia lämpimiä ruokiakin. Välillä tosin kuvottaa, mutta ei enää siihen malliin. Tissit arkailee öiseen aikaan. Ihan ok menee. Töissäkin kaikki taitaa jo tietää tästä raskaudesta. Mahan kasvua myös kovasti odottelen. Ihan niin kuin ois ihan vähän turvonnut alavatsa, mutta ei voi sanoa vielä kasvaneen.

Huomenna mennään linjurilla Ikeaan :) Ajattelin ostaa ainakin sellaisen sudenkorentopussilakanapakkauksen vauvakokoa... Noista kummeista ja nimistä ei vielä oikein osaa ajatella järkevästi, mutta yksi tytönnimi mulla ois mielessä, eikä isäntäkään sitä huonona pitänyt.

Viikonloppuja!

Mauku 9+1

Vierailija
57/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, että kaikki sujuu hyvin!!!

Kiitos kaikille onnitteluista! Tätä kai se vauvatavaroitten vieminen varastoon tiesi ;-). Kun voisinkin vaan nauttia ja olla onnellinen ja iloisen yllättynyt, mutta siihen en kyllä pysty ennen kuin ekan ultran jälkeen (siis toivottavasti sitten pystyn!). Nytkin tuntuu vähän kuin menkkakipuja tai jotain. Pakko ottaa siteitä mukaan tuonne reissuun. Tunnen itseni kyllä oikein haahujen haahuksi. Voispa tosiaan tehdä sellaisen aikamatkan suoraan viikoille 12 vähintään.

Mutta kaikesta huolimatta: Hauskaa viikonloppua kaikille! Palailen joskus huomenna kuvioihin mukaan, mutta tosin kerkeenhän mä tässä ennen lähtöä käydä täällä vielä monta kertaa ;-).

Vierailija
58/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Joanna !!! Uskomaton fiilis. Nyt ei auta kun " opetella" uskomaan, että tästä eteenpäin kaikki menee sen suoran putken mukaisesti!!! Ihania uusia plussia neronja ja oliko vielä muitakin. Mites kun Beoyndista ei ole kuulunut mitään??? Huhuu - vieläkö sä olet odottamassa vai jo lähtenyt synnyttämään.

Meillä on nimiasia ihan hakusessa - jotenkin pojille on paljon vähemmän kivoja nimiä tarjolla ja sitten mun ja miehen käsitykset lasten nimistä ei mee ihan yksiin. Mulla on muutama vaihtoehto ja yritän niitä " syötellä" sisään sopivin väliajoin - ehkä niistä joku alkaa tuntua tutulta sitten vuoden vaihteessa ja kelpais tolle puolisollekin. Kummiasiat on ratkennu ihan itsestään - esikoisella oli kaks virallista kummia ja yks kirkkoon kuulumaton " lapsen ystävä" . Meillä on vähän hassusti menny vuosien aikana kaveripiiri yksiin (sama opiskelutausta ja yhteisiä vuosi jo melkein 15v) - enää ei edes aina muista kumman kavereita nää ystävät alunperin oli. Sitten me tehdään vielä paljon asioita kaikki yhdessä pariskuntien kesken mutta paljon myös kundit keskenään ja me sitten daamiporukalla keskenämme. Nyt pyydetään kakkoselle se toinen läheinen ystäväpariskunta kummeiksi. En uskaltanut pyytää esikoiselle kun heillä on takanaan pitkä lapsettomuus ja suoraan sanottuna mua jännitti kauheasti miten meidän väleille käy tämän meidän lapsen myötä. Olisi vaan pitänyt luottaa, että tosi ystävyyteen nämä ei vaikuta yhtään - ovat olleet esikoisen elämässä ja harrastuksissa mukana ehkä jopa enemmän kuin nämä oikeat kummit (toisaalta asuvatkin lähempänä). Mulle on hurjan tärkeää, että lapsella on joku oman perheen/suvun ulkopuolinen aikuinen ystävänä ja roolimallina ja ollaan yritetty miettiä näitä niin, että löydettäisiin sellaiset kummit jotka olisi aidosti kiinnostuneita olemaan mukana lapsen elämässä ja asioissa ja joilla myös olisi siihen aikaa.

Oma mahaa on vaikea mahduttaa enää edes mammahousuihin (mulla on valtava määrä housuja ja vaan muutamat mahtuu enää puristamatta päälle). Mietin jo, että pitäiskö mun tilata sellainen BellyBelt tätä loppuraskautta varten, mutta enpä taida jaksaa. Kaks viikkoa enää töitä ja sitten voinkin kulkea loppuajan yksissä ja samoissa verrareissa ja miehen toppahousuissa. Painoa on tullut paljon vähemmän kuin esikoisen kanssa, mutta toi maha on ihan eri mallinen kuin mitä silloin (aika korkealla ja kaikki suoraan tuossa edessä).

Toivottavasti Sonnette saat flunssan voitettua. Meillä mies jo parempi (oli koko viikon kotona) ja näyttäis siltä, että pojan kanssa säästyttiin tältä.

Huomenna lähtee jo 33.vko liikkeelle. IIIK !!!! Alkaa jännittää. Töissä onneks tosi rauhallista ja kunhan ens viikon jotenkin selviää tonne torstaille niin sitten vaan alan kuluttelemaan aikaa pitkien lounaiden ja kahvittelujen merkeissä.

Vierailija
59/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne puolelle kurkkiin. Miks? No lähinnä sun kuulumisia katsomaan. :)

neronja:

Kiitos kaikille onnitteluista! Tätä kai se vauvatavaroitten vieminen varastoon tiesi ;-).

Mä en tiedä,että kuinka mun tulee käymään. Mutta kirpparipaikka on varattuna ja meinaan mukamas kärrätä melkein kaikki vauvatavarat ja vaatteet sinne. En vaan jaksa katella niitä tuolla kaapin nurkassa. Vievät tilaakin. Tuplarattaat lähtee myyntiin, tavalliset kuomarit, vauvan jumppalelu, vaatteita, kestovaippoja, kantoliina jne.

Voihan se vielä olla, että iskee paniikki ja peruutan paikkavarauksen. Katotaan....

Mut joo. Toivon todella, että neronja pääset sitten ens vuoden keväällä kaiveleen omat vauvatavarat varastosta!!!!!!

Tsemppiä!!!

Vierailija
60/71 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se sitten oli. Neuvolantäti vaikutti olevan ihan ok, ei superihana eikä täysin samalla aaltopituudella, mutta juttuun tultiin. Painosta se alkoi heti saarnata, että sitä ei sitten kannata kovin paljon raskauden aikana kerätä, 10 kg ois maksimi. Oon ihan normaalipainoinen tällä hetkellä, joten en tiedä sanooko se tuon jokaiselle odottajalle. Suolaa ei saisi käyttää juuri lainkaan. Kovin tarkalta vaikutti, mulla on varmaan kauheat paineet punnita itseäni ennen seuraavaa neuvolakäyntiä, ettei vaan tule liikaa painoa.

Sydänääniä ei vielä kuunneltu, seuraavalla kerralla sitten. Parin viikon päästä pitäis päästä np-ultraan ja sen jälkeen neuvolalääkäriin. Tämmöstä tänne.

Terveisin Minttuli79 10+1