Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miski joku syö keittiössä?? Suomen rumin keittiö kisassa esim. tämä

Vierailija
11.11.2010 |

http://www.keittiotieto.fi/suomen-rumin-keittio/kilpailukuva/380

Onhan toki ruma, mutta ihan hyvin siellä olisi tilaa kokata jos ton hiton pöytäsysteemin rahtaisi johonki kuuseen.

Onko yleinenkin käytäntö syödä keittiössä? Ja johtuuko se siitä että asunto on pieni, vai onko niin paljon tavaraa ettei pöytä mahdu muualle? Minimalistina minun on vaikea ymmärtää miten tohon on päädytty.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis aivan ilmiselvästi mainostaa OMAA keittiökuvaansa,jotta voittaisi kilpailun!!

Kaikki muu höpötys vain hämäystä,eikö?? :D

Vierailija
62/64 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis aivan ilmiselvästi mainostaa OMAA keittiökuvaansa,jotta voittaisi kilpailun!! Kaikki muu höpötys vain hämäystä,eikö?? :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulisi että se ostaisi edes jonkinlaisen tilan ruokailulle?

En tiedä mitä te duunailette kotona, mutta minä syön, nukun, peseydyn ja oleilen. Jokaiselle toiminnolle on oma huone tms. alue.

Vierailija
64/64 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun naurut sain tästä ketjusta... Ap edustaa tätä av:n kapeakatseisuutta parhaimmillaan. "Kun minä tai kolme tuttavaani ei tee näin ja näin, miksi kukaan tekisi?"

Minimalismista puheenollen, minäkin tunnustaudun sellaiseksi. Keittiössä ruokailemme nytkin, ja jos pääsisin suunnittelemaan unelmieni kodin, asia olisi samoin sielläkin. Uusissa asunnoissa keittiö on yleensä avomallia, joten usein oleskelukin tapahtuu "keittiössä".

En tarvitse paljon kaappitilaa, kun astioita on vain minimimäärä eikä ruokaakaan säilötä kaapeittain. On nimenomaan minimalistisen yksinkertaista ja helppoa elämää nauttia valmistettu ruoka samassa tilassa.

Ruokapöytä olohuoneessa loisi juuri sellaista visuaalista levottomuutta jota haluan välttää. Erillinen ruokailuhuone, tila vain yhtä käyttötarkoitusta varten, on minulle käsittämätön ajatus. Useimmat minimalistit tavoittelevat pientä huonemäärää. Se vähän vaihtelee halutaanko tilojen olevan avaria ja "tyhjiä" vai mahdollisimman pieniä ja kompakteja. Kummassakaan tapauksessa useat koppimaiset huoneet vain yhtä tarkoitusta varten eivät ole toivelistalla.