Heti alkoi ahdistamaan, kun mies kertoi tulevista 2 pvän pikkujouluista Tallinnassa :(((
Kommentit (52)
käkättävää ja nalkuttavaa pikkuvaimoa.
Ymmärrän hyvin huolesi:D
jonka kohdalla tulisi olla huolissaan viinasta ja huorista, ja joka pitäisi vaimoaan nalkuttajana... Miksi sellaisen perään huolisi?! Saisi jäädä sinne lahden taakse mokoma turjake.
käkättävää ja nalkuttavaa pikkuvaimoa.
Ymmärrän hyvin huolesi:D
Itsekkään en ymmärrä monen päivän tai yönyli kestäviä pikkujoulureissuja. Tai yleensäkkään työporukan bilereissuja. Minusta on ihan ok jos aamusta lähdetään ja aamuyöstä tullaan baarien sulkeuduttua, mutta mitään hyötyä ei kenellekkään ole monen päivän kännäämisestä.
24/7 mitä mies tekee? HANKKIKAA ELÄMÄ tai edes itseluottamusta!!
Itsekkään en ymmärrä monen päivän tai yönyli kestäviä pikkujoulureissuja. Tai yleensäkkään työporukan bilereissuja. Minusta on ihan ok jos aamusta lähdetään ja aamuyöstä tullaan baarien sulkeuduttua, mutta mitään hyötyä ei kenellekkään ole monen päivän kännäämisestä.
Tai onhan sekin hyötyä, että on hauskaa :)
mutta meillä ei toimisi tuollainen. Joko mies jäisi kotiin tai minä menisin mukaan.
En tiedä kehen voi luottaa 100 %? Jos mies tahtoo tuollaiselle matkalle lähteä niin en voisi mitenkään olla varma ettei joisi itseään täysin humalaan ja tyhmistyisi sinkkumiesseurassa. En tahdo että joku harkitsematon virhe pilaisi suhteemme ja siksi on vain parempi jäädä kotiin ja elää ilman epäilyksiä ja stressiä.
ja ahdistuja. Meillä aikuiset ihmiset osaa itse miettiä tekemisensä, ei tarvitse toisen ahdistua ja kieltää tai epäillä. En suostuisi parisuhteeseen jossa vain kyhjötetään kahdestaa ja mihinkään ei voi mennä, jottei toinen ahdistu
Sekin aika mieluummin perheen kanssa. Siinä vaiheessa kun yhteistä aikaa ja omaa aikaa on kummallakin tarpeeksi ja lapset isoja tai lapsia ei vielä ole, asia on eri. Nyt kun on eprhe, eletään sen mukaan.
kamalaa, miten voit elää noin, jos et voi toiseen luottaa, vaan menisit mukaan. Jos se mies haluaa pettää, niin tekee sen vaikka ruokatunnilla kesken päivää töissä. Ei ketään voi vahtia 24/7, tai ennaltaehkäistä kaikkea mahdollista ja mahdotonta etukäteen järkeilemällä. Joko luotat ja annat mennä, tai yrität kontrolloida aina - ja loppukädessä häviät, kun luot ilmapiirin, jossa toinen pettää ihan vaan siksi, että se on sinun perusolettamasi siitä, miten hän käyttäytyy kun sinun silmäsi välttää.
mutta meillä ei toimisi tuollainen. Joko mies jäisi kotiin tai minä menisin mukaan. En tiedä kehen voi luottaa 100 %? Jos mies tahtoo tuollaiselle matkalle lähteä niin en voisi mitenkään olla varma ettei joisi itseään täysin humalaan ja tyhmistyisi sinkkumiesseurassa. En tahdo että joku harkitsematon virhe pilaisi suhteemme ja siksi on vain parempi jäädä kotiin ja elää ilman epäilyksiä ja stressiä.
kyttämään ja epäilemään ja kielsi lähtemästä. Sanoin sille että sittenhän se voi kipittää helvettiin mun ja lasten elämästä jos ei kerran luota. Ei kipittänyt vaan tajusi itsekin että se joutuu lähtemään, en minä, joka en ole tehnyt mitään väärää.
mutta meillä ei toimisi tuollainen. Joko mies jäisi kotiin tai minä menisin mukaan. En tiedä kehen voi luottaa 100 %? Jos mies tahtoo tuollaiselle matkalle lähteä niin en voisi mitenkään olla varma ettei joisi itseään täysin humalaan ja tyhmistyisi sinkkumiesseurassa. En tahdo että joku harkitsematon virhe pilaisi suhteemme ja siksi on vain parempi jäädä kotiin ja elää ilman epäilyksiä ja stressiä.
Mun mies käy säännöllisesti Tallinnassa 2-3 päivän työreissussa ja illallistaa usein asiakkaiden kanssa siellä. Nyt mun varmaan pitäis kieltää sitä menemästä, kun on niin paheellinen kaupunki. Tai pitäiskö ottaa loparit omasta työstä, et vois reissata sen ukon mukana?
kamalaa, miten voit elää noin, jos et voi toiseen luottaa, vaan menisit mukaan. Jos se mies haluaa pettää, niin tekee sen vaikka ruokatunnilla kesken päivää töissä.
täähän ei pidä paikkansa kuin silloin, jos mies nimenomaan haluaa pettää ja suunnittelee sitä päivät pitkät, kyllähän toki silloin keksii vaikka minkä paikan. Tässä onkin kai puhuttu sellaisista tapauksista, että ollaan kännissä paikassa, jossa on paljon enemmän houkutuksia kuin jossain tylsässä konttorissa keskellä päivää, ja kun ollaan vielä yötä niin ei tarvitse selitellä aamulla, että miksei tullut kotiin. Kyllä näissä kaikkien mielestä on varmaan joku ero, vaikkei pettämistä hyväksyisikään.
Yksi juhlien pointti on se, että ne ovat huvitus, josta ei ole tarkoitus ollakaan hyötyä.
kamalaa, miten voit elää noin, jos et voi toiseen luottaa, vaan menisit mukaan. Jos se mies haluaa pettää, niin tekee sen vaikka ruokatunnilla kesken päivää töissä.
täähän ei pidä paikkansa kuin silloin, jos mies nimenomaan haluaa pettää ja suunnittelee sitä päivät pitkät, kyllähän toki silloin keksii vaikka minkä paikan. Tässä onkin kai puhuttu sellaisista tapauksista, että ollaan kännissä paikassa, jossa on paljon enemmän houkutuksia kuin jossain tylsässä konttorissa keskellä päivää, ja kun ollaan vielä yötä niin ei tarvitse selitellä aamulla, että miksei tullut kotiin. Kyllä näissä kaikkien mielestä on varmaan joku ero, vaikkei pettämistä hyväksyisikään.[/i
Mitä porukkaa...
tietämään, että aina ei kyse ole tietoisesta halusta. Joskus - ihan oikeasti - saattaa tulla mokattua seurasta, tilaisuudesta ja humalastakin riippuen. Ei tuo mies ole aivan täysin luotettava kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ja tämä pätee kumpaakin kummankin tahdosta.
Meille sopii oikein hyvin, että hoidetaan huvitukset yhdessä. Kummallekin riittää oma aika ystävien kanssa rauhallisissa merkeissä kotimaassa. Matkoille melko harvoin lähdetään ja kun lähdetänä niin halutaan tehdä se yhdessä. En ole kamala pirttihirmu vaan me pidetään hauskaa yhdessäkin.
Ja aivan ehdottomasti jatketaan tähän malliin jos se pitää suhteemme onnellisempana, kuten nyt pitää. Ehkäpä jossain vaiheessa luottamus ja toistemme tuntemus on parempaa ja olemme kyllästyneet katselemaan toisiamme kaikilla matkoilla ja tilanne on toinen.
Kyse ei siis ole mistään jatkuvasta vahtaamisesta ja toisen syyllistämisestä vaan siitä, että lähteekö mies viikonlopuksi viroon ilman minua vai vaikkapa kavereidensa kanssa matsiin ja sen jälkeen saunomaan. Ja sitten lähdetään joku kerta yhdessä laivalle omien ystävien kanssa.
Minä en voisi elää niin, että mies vain ilmoittaa lähtevänsä laivareissulle ja minulla ei olisi siihen sanomista. En usko että mieskään pitäisi siitä jos minä niin tekisin. Tämä sopii meille. Olen sivusta seurannut niitä vaimoja jotka jäävät harmissaan taas kotiin kun mies on ties missä, enkä tahdo samaa.
kamalaa, miten voit elää noin, jos et voi toiseen luottaa, vaan menisit mukaan. Jos se mies haluaa pettää, niin tekee sen vaikka ruokatunnilla kesken päivää töissä. Ei ketään voi vahtia 24/7, tai ennaltaehkäistä kaikkea mahdollista ja mahdotonta etukäteen järkeilemällä. Joko luotat ja annat mennä, tai yrität kontrolloida aina - ja loppukädessä häviät, kun luot ilmapiirin, jossa toinen pettää ihan vaan siksi, että se on sinun perusolettamasi siitä, miten hän käyttäytyy kun sinun silmäsi välttää.
Mutta, iso mutta on tämmöiset reissut. Vaikka ukko ei olisi aikeissa pettää, saattaa tilaisuus tehdä varkaan. Ja jokainenhan tietää että pois kotoa, poissa silmistä on asia eri.
Ei se ole helppoa naida ruokatunnilla , kuin rentoutua reissulla ja antaa viettien ja viinan viedä.
Veikkaan, että vaikka ap:n mies ois kuinka kiltti ja tunnollinen isä ja mies, reissussa kaikki unohtuu.
Ap, varaudu siihen että et anna äijälles 3 kk ilman kortsua, kunnes testit on tehty.
Virossa huorat eivät käytä yleisesti kortsuja ja suurin riski saada sukupuolitauti on lähimaista Viro.
Ei se miehen uskollisuus tosiaan takaa mitään.
Ja vaikka mies vannoisi että ei petä, se ei tiedä sitä itsekään etukäteen.
Mitä porukkaa...
pettämisellä ja pettämisellä on eroa, vaikka itse haluat tietysti uskoa muuta. Kyllä täälläkin kyselyissä ja muissa ketjuissa monet ovat kertoneet, että himo vei järjen ihan pelkän viinan takia. Ja miksi kellään olisi syytä valehdella nimettömänä netissä. Monet myös ovat sitä mieltä, että kännipano ei ole niin paha kuin salasuhde, vaikka sekin olisi kriisin paikka, joten en ole ainoa joka nämä erottelee.
Mitä porukkaa...pettämisellä ja pettämisellä on eroa, vaikka itse haluat tietysti uskoa muuta. Kyllä täälläkin kyselyissä ja muissa ketjuissa monet ovat kertoneet, että himo vei järjen ihan pelkän viinan takia. Ja miksi kellään olisi syytä valehdella nimettömänä netissä. Monet myös ovat sitä mieltä, että kännipano ei ole niin paha kuin salasuhde, vaikka sekin olisi kriisin paikka, joten en ole ainoa joka nämä erottelee.
Ihanko oikeasti? Millainen on parisuhde, jos tasapuoliselta kumppanilta aletaan kieltämään asioita? Onko suhde silloin hyvä, kun toinen sanelee, minnne otinen voi mennä ja minne ei? Tuskin.
pari kertaa vuodessa. Kertoo, että jotkut käyttävät maksullisia ja jotkut strippareita, mutta ei läheskään kaikki. Mulle tuo aina jotakin todella kivaa ja sellaista, johon mulla ei olisi ittelläni varaa, joten käyköön.
Ymmärrän että ahdistuksen aiheita on montakin. Mutta täsmälleen: miksi?