Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heti alkoi ahdistamaan, kun mies kertoi tulevista 2 pvän pikkujouluista Tallinnassa :(((

Vierailija
11.11.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko pelkästään koiran vika, jos se purisi, mikäli joku hakkaisi sitä kepillä ja potkisi? Toisin sanoen, jos houkutus olisi todella suuri?

Nurkkaan ahdistettu eläin vs. ilman vaimon valvovaa silmää oleva mies. Juu, ei toimi.

Vierailija
42/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on suuri ero sillä ettei mies voi huvikseen (tai ei ehkä edes halua) lähteä usean päivän reissuille viroon tai muualle ja sillä että mies voi aivan normaalisti tavata ystäviään ja viettää heidän kanssaan rauhassa iltaa ilman vahtaavaa eukkoa ilta kerrallaan ja kotimaan kamaralla.

Näette nyt asian melko mustavalkoisesti. Ei se, ettei lähde tallinnaan, tarkoita että nainen on sairaalloisen mustasukkainen ja mies vangittu rakki. On monia välimuotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi kahlita eikä hallita. Miksi etukäteen pelätä sitä, mitä miehen reissulla ehkä voi tapahtua, ja kieltää näiden pelkojen takia miestä lähtemästä?

Jos taas miehellä on ennenkin ollut taipumusta pettämiseen, niin miksi sitten väkisin sitoa se pettäjämies sinne kotiin?

Mustasukkaisuus on sen mustasukkaisen puolison epävarmuutta ja epävarma ihminen ei myöskään uskalla elää ja olla yksin. Yrittää väkisin pitää miehen pettämättömänä, jottei eroa tule.

Vierailija
44/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko laihduttajan yhtä helppo olla sortumatta suklaaseen, mikäli hänen on pyöräiltävä 20 km lähimpään kauppaan kuin jos hänellä on kaapillinen suklaata kotona?

Vierailija
45/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko laihduttajan yhtä helppo olla sortumatta suklaaseen, mikäli hänen on pyöräiltävä 20 km lähimpään kauppaan kuin jos hänellä on kaapillinen suklaata kotona?

Että mun on helppo pidättäytyä suklaasta jos tiedän että sitä on kaapissa, ei sillon tee mieli niin paljon. Toinen juttu että suklaan syöntini ei kaada parisuhdetta ;)

Vierailija
46/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tarvitse perheellisenä elämäänsä moisia reissuja. Toivottavasti nuoruudessa sai koheltaa riittämiin ja ottaa nyt vastuun rakkaimmistaan, eikä elä omille nautinnoilleen.

meneot olisivat itsekkyyttä tai naimisiinemnoen jälkeen ei ovi matkustaa/juhlia kuin vaimon/miehen kanssa. Ihan sama ihminen minä olin häiden jälkeenkin ja jos kaveriporukalla voin käydä jossain viikonloppureissun, niin ei se meidän avioliittoa kaada tai tee minusta itsekästä. Sitten on reissuja perheen kanssa ja miehen kanssa. Täytyy olla ilmeisesti tyytyväinen kun voi saada kaikki vaihtoehdot.

Vierailija
47/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellinen mies on valmis pettämään puolisoaan, kun tilaisuus tulee. Uskokaa tai älkää. Tilaisuus tekee varkaan ja joukossa tyhmyys tiivistyy; kun yksi porukan miehistä alkaa katsella naisia sillä silmällä (väistämättä näin käy, yleensä jo alkuillasta), niin se tarttuu muihinkin ja lopulta niitä joukon perheellisiäkin kannustetaan iskemään itselleen seuraa. Miehet eivät tuomitse toisiaan, koska pojat on poikia ja vieraiden hameiden kurkkiminen on heille kaikille sallittua.

Sääliksi käy teitä naiiveja, yksinkertaisia naisparkoja, jotka luotatte mieheenne kuin peruskallioon. Tietenkään yletön vahtaaminen ja kyttääminen ei auta, koska ette voi olla aina ja kaikkialla miehenne mukana. Mutta kannattaisi viimeinkin karistaa sanavarastosta ne kuuluisat hyväuskoisen hölmön sanat: "ei meidän XXXX ikinä pettäisi minua".

terkuin nätti sinkkuäiti, joka saisi jokaisella baarireissulla seuraa varatusta miehestä miehen omasta aloitteesta (surullista mutta niin totta!)

Vierailija
48/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tiedossa ettäne menee porukalla porttolaan.

Mies sanoo että ei kiinnosta mennä koko reissulle koska se kohokohta reissussa on se huorissa käynti.

No mihin se sitten yksin jää jos kaikki muut menee huoriin ... istuu taksissa sen aikaa vai?

Mua huolestuttaa koska jo nyt tiedän että tälläinen reissu tulossa. Mitäs jos mies onkin niin kännissä että panee siellä jotain hutsua.

Ei sitä koskaan voi olla liian varma vaikka mies sanoo, että ne hutsut ei ole hänen juttunsa. Kyllä mä olsin levollisemmalla mielellä jos firman pikkujoulut olisivat kotipaikkakunnalla ja mies vois yöllä tulla kotiin.

Vierailija
49/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syyttelee minua, kaikista olemottomista jutuista.

Vierailija
50/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisitkö miehesi kaveriporukkansa kanssa kahdeksi päiväksi mökille jonnekin Kainuuseen tietäen, että tarkoitus on mennä myös baariin?

Entä antaisitko miehellesi luvan kutsua kaverinsa teille kotiin viikonlopuksi, kun muu perhe on vaikkapa mummolassa? Sinäkin viikonloppuna mies ja kaverit olisivat menossa baariin.

Vierailija
51/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse paljon Tallinnan laivoilla kulkeneena voin sanoa, että ei yhtään huonommaksi jää nämä naisseurueet, kun on lähdetty tyttöjen kesken vähän kauneusmatkalle Tallinnaan. Laivalla jo nappaillaan hiukan Vanatallinnaa, niin johnan kielen kannat aukee ja estot katoaa. Siinä sitä sitten aletaan hieroa tuttavuutta niiden miesporukalla risteilevien kanssa. Ja niin sitä vaan moni perheenäitikin siellä reissussa unohtaa sen oman kullan ja ne pikkupiltit, kun menojalka alkaa vipattaa ja ruoho viheriöi aidan toisella puolella.

Vierailija
52/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on alle 60-vuotias, niin on itsestään selvää, että tuollaiset pikkujoulut ovat ainakin tarkoiettu panojuhliksi. Toinen asia on sitten, saako miehesi vampattua ketään naista. Voi nimittäin olla, että hän toivoo sitä, muttei onnistu hurmaamaam haluamaansa naista. Ja toisinpäin.

Mutta ymmärrän ahdistuksesi täysin.