Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heti alkoi ahdistamaan, kun mies kertoi tulevista 2 pvän pikkujouluista Tallinnassa :(((

Vierailija
11.11.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAHDATAAN kaikki menot?

Eikö sinusta sillä ole mitään eroa että ulkomaanmatkat ja laivaristeilyt hoidetaan mielummin yhdessä ja mies voi hoitaa omat juhlintansa kotimaassa ja vaikkapa ilta kerrallaan?

Onpas kummallista puolustelua. Ei mitään kompromisseja vai? Sääliksi käy teidän yhteiselämää, toivottavasti pääset yhtä usein kuin miehesi...

Vierailija
22/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAHDATAAN kaikki menot?

Eikö sinusta sillä ole mitään eroa että ulkomaanmatkat ja laivaristeilyt hoidetaan mielummin yhdessä ja mies voi hoitaa omat juhlintansa kotimaassa ja vaikkapa ilta kerrallaan?

Onpas kummallista puolustelua. Ei mitään kompromisseja vai? Sääliksi käy teidän yhteiselämää, toivottavasti pääset yhtä usein kuin miehesi...

4 päivää Barcelonassa, joten älä turhaan huolehdi. Meillä kun ei tarvitse roikkua toisen lahkeessa epätoivoisena jos toinen on jonnkein lähdössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse sentään ahdistua. Toivota hyvää matkaa! Et kai ole mustankipeä?

Vierailija
24/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse sentään ahdistua. Toivota hyvää matkaa! Et kai ole mustankipeä?

Vierailija
25/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti? Millainen on parisuhde, jos tasapuoliselta kumppanilta aletaan kieltämään asioita? Onko suhde silloin hyvä, kun toinen sanelee, minnne otinen voi mennä ja minne ei? Tuskin.

mutta ei ole hyvä olla täysin sinisilmäinenkään ja ihmetellä, että mitenkäs mulla on tämmösiä rakkuloita alapäässä vaikka vaan tuon yhen kanssa oon ollut jne. Itsestäni tiedän, että estot kyllä vähenee reippaasti kännissä ja siksipä pyrin välttämään hirveitä kännejä. Luulen, että monilla miehillä ja naisilla on sama juttu estojen suhteen- eli kun alkoholin määrä menee yli tietyn pisteen, niin ei toimi se osa aivoista, joka osaisi miettiä, että onkohan joku juttu järkevää vai ei, vaan sen vain tekee, vaikka vähemmällä alkoholimäärällä vielä osaisi järkeillä, että vaikka tuo naikkonen onkin kaunis ja ihana, niin en halua pettää tms.

Vierailija
26/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan vielä jossain rakastumisvaiheessa kun tuollaset yhdessä tahdotaan tehdä. Suunnitellaan lomia yhdessä ja halutaan ne kokemukset jakaa. Kiva kun on oma paras kaveri himassa :D

Vierailija
27/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pettänyt vastaavissa tilanteissa, vai? Kaikesta te ahdituttekin. Jos ihminen pettää, niin se voi tapahtua vaikka työpäivän aikanakin. Tai ihan kotimaisissa pikkujouluissa.

Vierailija
28/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä, sammuis. Saisivat käyttää hyväkseen, kukkarot häviäis ja saattaisivat viskata laidan yli.

Vierailija
29/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan vielä jossain rakastumisvaiheessa kun tuollaset yhdessä tahdotaan tehdä. Suunnitellaan lomia yhdessä ja halutaan ne kokemukset jakaa. Kiva kun on oma paras kaveri himassa :D

Kaikkea sitä kuulee. Ikäänkuin ei-rakastuneet ihmiset sitten vain voisivat omissa juhlissa käydä. Aika naiivi olet.

Vierailija
30/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monilla miehillä ja naisilla on sama juttu estojen suhteen- eli kun alkoholin määrä menee yli tietyn pisteen, niin ei toimi se osa aivoista, joka osaisi miettiä, että onkohan joku juttu järkevää vai ei, vaan sen vain tekee, vaikka vähemmällä alkoholimäärällä vielä osaisi järkeillä, että vaikka tuo naikkonen onkin kaunis ja ihana, niin en halua pettää tms.

ja tämä ei ollut mitään omaa keksintöäni, vaan yksi päihdeihminen tästä minua valaisi, kun ihmettelin, miksi olen toisinaan harrastanut suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa humalassa, vaikka pelkään neuroottisesti tauteja selvinpäin (enkä esim. siksi käy uimahalleissa tai juo samasta lasista, ja sitten kuitenkin humalassa olen ihan toisenlainen).

Vierailija
31/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ap:tä. Kannattaa muistaa, että järkevien ihmisten liitot eivät yleensä pääty eroon. Puolet päättyy. Monet niitä, että saa tehdä mitä tykkää, ite päättää ja luotto on päällä.

Vierailija
32/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tahdo lähteä useiden päivien lomille ilman toista. Yhden illan juhlia kyllä on molemmilla omissa kuvioissa. Miksi sitä nyt on kovin vaikea ymmärtää.

Itse asiassa tuttavapiirissä kovin vähän on yksinään matkailevia puolisoita. Kyllä ne matkat tehdään yhdessä ja esim pariskuntien kanssa isommalla porukalla. En usko että on hyvin yleistä matkailla erillään.

Kaikkea sitä kuulee. Ikäänkuin ei-rakastuneet ihmiset sitten vain voisivat omissa juhlissa käydä. Aika naiivi olet.

Vierailija
33/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tahdo lähteä useiden päivien lomille ilman toista. Yhden illan juhlia kyllä on molemmilla omissa kuvioissa. Miksi sitä nyt on kovin vaikea ymmärtää.

Itse asiassa tuttavapiirissä kovin vähän on yksinään matkailevia puolisoita. Kyllä ne matkat tehdään yhdessä ja esim pariskuntien kanssa isommalla porukalla. En usko että on hyvin yleistä matkailla erillään.

Itse en pidä jotain Tallinnan-reissua edes lomamatkana, mutta sulle se taitaa olle suurikin reissu :D

Vierailija
34/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen, kunnollinen perheenisä ei edes harkitse osallistumista.

Viinaan menevä taas lähtee joka tapauksessa, olipa vaimon kanta mitä vain.

Vierailija
35/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa kiltiksi tarhassa elävää koiraa, mikä ei pure, vaan kiltti on se vapaa koira mikä ei pure.

En voisi kutsua miestäni uskolliseksi ja luotettavaksi, jos pidän hänet kotona ja silmän alla koko ajan ilman minkäänlaisia houkutuksia.

Sen sijaan mies on oikeasti uskollinen, jos saa niitä mahdollisuuksia pettää muttei sitä tee.

Mies (minunkin) pettää jos on pettääkseen, mutta en halua kontrolloida näitä asioita vahtimisena ja mustasukkaisuudella, se jos mikä pilaa kaiken ennen kuin mitään on edes tapahtunut.

Vierailija
36/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona-lomaan.

Teille sopii oma tyylinne ja meille omamme. Agree to disagree.

Minä en eläisi suhteessa jossa matkailisimme ja juhlisimme paljon erikseen. Nautin suunnattomasti siitä että meillä on yhteiset lomat ja osa harrastuksistakin ja ystäväpiiri on yhteinen, jolloin matkailemme ja juhlimme usein yhdessä isolla porukalla.

Minä haluan nukkua joka yö mieheni vieressä ja herätä joka aamu hänen kanssaan lukemaan päivän lehteä. En usko että meillä luottamus ja rakkaus säilyisi yhtä hyvänä jos ilmoittelisimme vain menoistamme emmekä saisi vaatia toisen huomiota ja seuraa. Kaikille se ei sovi. Jotkut tykkäävät kai siitä, että aikataulujen mukaan on yhteiset hetket ja muuten mennään omissa kiireissä. Meille se ei sovi.

Ja taidan vain olla onnekas kun olen löytänyt miehen jolle tämä sopii myös. :)

Vierailija
37/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tarvitse perheellisenä elämäänsä moisia reissuja. Toivottavasti nuoruudessa sai koheltaa riittämiin ja ottaa nyt vastuun rakkaimmistaan, eikä elä omille nautinnoilleen.

Vierailija
38/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa kiltiksi tarhassa elävää koiraa, mikä ei pure, vaan kiltti on se vapaa koira mikä ei pure.

En voisi kutsua miestäni uskolliseksi ja luotettavaksi, jos pidän hänet kotona ja silmän alla koko ajan ilman minkäänlaisia houkutuksia.

Sen sijaan mies on oikeasti uskollinen, jos saa niitä mahdollisuuksia pettää muttei sitä tee.

Mies (minunkin) pettää jos on pettääkseen, mutta en halua kontrolloida näitä asioita vahtimisena ja mustasukkaisuudella, se jos mikä pilaa kaiken ennen kuin mitään on edes tapahtunut.

mistä sinä saisit tietää, vaikka miehesi olisi pettänytkin?

Vierailija
39/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noinhan asia on kuin kirjoitit.Harmi, kun en itse osannut muotoilla asiaa noin:)

Vierailija
40/52 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko pelkästään koiran vika, jos se purisi, mikäli joku hakkaisi sitä kepillä ja potkisi? Toisin sanoen, jos houkutus olisi todella suuri?